За 2017 рік до Центру надання адміністративних послуг м Миргород подано13342 заяви на отримання адміністративної послуги, видано 13 216 результатів адміністративних послуг. Протягом року з різних питань за консультаціями звернулися 26 549 громадян. На сьогоднішній день Центр надає 107 адміністративних послуг, з них 70 послуг, які надаються відділами та управліннями міської ради, 37 - послуги органів виконавчої влади. Про це повідомила на засіданні виконавчого комітету керівник ЦНАП Оксана Кортіна.
Штатна чисельність працівників складається з 6 адміністраторів та керівника центру. В своїй роботі адміністратори керуються законами України "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему в господарській діяльності" та іншими законодавчими актами. Всі працівники центру отримали паролі доступів до реєстрів та мають іменні печатки. Працює принцип взаємозаміни, всі працівники уніфіковані та можуть надати консультацію з кожної адміністративної послуги та прийняти відповідний пакет документів.
Відділами та управліннями міської ради надано 10 866 адміністративних послуг, а саме:
- Земельним відділом – 726;
- Управлінням архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю – 558;
- Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 777;
- Службою у справах дітей – 74;
- Відділом інформаційного забезпечення – 11;
- Відділом споживчого ринку та підприємництва – 351;
- Відділом житлово-комунального господарства – 135;
- Відділом освіти (довідка про володіння українською мовою) – 79;
- Відділом реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців – 469;
- ЦНАП (інформаційна довідка) – 649;
- (витяг з ДЗК) – 719;
- Відділом реєстрації прав на нерухоме майно – 2 794;
- Відділом реєстрації місця проживання громадян – 3 251.
Органами виконавчої влади надано 2 476 адміністративних послуг, а саме:
- Управлінням Держземагентства у Миргородському районі – 1 422;
(у тому числі по електронним запитам через мережу Інтернет видано 40 витягів);
- Миргородським РВ ГУ ДСНС України у Полтавській області – 20;
- Миргородським МВ УДМС України в Полтавській області – 1 034.
Завдання на перспективу, які були поставленні перед відділом та виконані у 2017 році
- Отримання паролів доступу до реєстру Держгеокадастру, що дало можливість скоротити терміни отримання витягів з ДЗК до 15 хвилин замість 5-10 днів, як було раніше. При сформованій земельній ділянці в Національній кадастровій системі, маємо можливість надавати витяги з ДЗК по всій території України. Кошти сплачені за витяги направляються в місцевий бюджет. Поширені звернення на видачу витягів з ДЗК по Миргороду, по Миргородському, Великобагачанському, Лубенському районах, по Харківській області. За 2017 рік за витягами звернулося 719 громадян, що становило 57 520 грн. доходу в місцевий бюджет.
- З середини серпня 2017 року в Центрі встановлено обладнання для оформлення та видачі біометричних закордонних паспортів громадянам України та паспортів громадян України у вигляді ІD-картки. Обладнання придбане за кошти місцевого бюджету в сумі 411 633,09 грн. За цією послугою звернулися 650 громадян. Серед заявників переважають жителі міст Миргорода, Києва, Кременчука, Маріуполя, Полтави, Миргородського, Багачанського, Глобинського районів та діти, які отримують паспорти при досягненні 14-річного віку.
Від оформлення в ЦНАПі паспортів за 4,5 місяці - 243 568 грн. надійшло до місцевого бюджету.
Так, серед адміністративних послуг, плата за які передбачена на законодавчому рівні та справляється в місцевий бюджет є:
- за реєстрацію та зняття з місця реєстрації;
- за реєстрацію права власності на нерухоме майно;
- за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця;
- плата за витяги з ДЗК, за зміну координат земельних ділянок;
- оформлення та видача біометричних закордонних паспортів громадянам України та паспортів громадян України у вигляді ІD-картки.
Наприкінці 2017 року внесено зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" та розширено перелік послуг, які надаватимуться через ЦНАП. До переліку віднесено соціальні послуги ( субсидії, пільги), послуги державної реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, видача (обмін) посвідчень водія.
Серед проблемних питань залишаються:
- потреба в більшому приміщенні при постійному збільшенні послуг та заявників;
- віддаленість знаходження служб від ЦНАПу.
Завдання на перспективу 2018 року.
Реалізація проекту «Реконструкція приміщення по вул. Гоголя, 171/1 для облаштування ЦНАП в м. Миргород Полтавської області».
Нове приміщення є більшим за існуюче, що надасть можливість зібрати більшість служб в одному місці та організувати відкритий простір, водночас підвищивши комфорт для усіх учасників процесу. Приміщення загальною площею 491 м. кв. є достатнім, щоб передбачити зони очікування, інформування та обслуговування замовників, враховуючи прогнозоване зростання кількості відвідувачів. Територіальна доступність приміщення, наявність зупинок громадського транспорту та місць для паркування власного автотранспорту сприятимуть тому, що громадянам буде зручно дістатись приміщення. Вхід в будівлю буде пристосований до потреб людей з інвалідністю, також буде облаштовано вбиральню для людей з інвалідністю. Планування приміщення розроблено за принципом «організаційної єдності». Передбачено зонування: зона очікування, зони інформування та безпосереднього обслуговування замовників послуг. Також заплановано впровадження систем електронної черги та можливості електронного замовлення послуг. Виконання поставлених задач сприятиме покращенню якості та підвищенню швидкості надання адміністративних послуг населенню міста та області, а також забезпечить належний рівень поінформованості та обізнаності жителів області щодо можливостей отримання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг у м. Миргороді.