На базі опорного закладу освіти «Трудолюбівська гімназія Миргородської міської ради Полтавської області» (директор Кульченко В.М.) 23 лютого 2024 року пройшов семінар-практикум «Співучителювання як ефективна інтеграція освітніх галузей у початковій школі» для педагогічних працівників Миргородської, Комишнянської, Ромоданівської територіальних громад. Чому саме трудолюбівці ділились досвідом співучителювання? Бо почалося все для них з участі в 2018 році в українсько-фінському експеременті «Змінитися за 7 днів».
Педагоги Трудолюбівської гімназії Людмила Красюк та Тетяна Шелюг занурили присутніх у формулу «1+1=3», опираючись на власний досвід, розкрили поняття та підходи до «співучителювання».
Вчителі Галина Онопрієнко та Валентина Федоряка розпочали з практики вдячності. З’ясували причини поспівучителювати – це вихід від конкуренції, обмін ідеями, зрозуміти свої сильні сторони, навчитися довіряти, спільно планувати, отримати радість від співпраці та високу результативність. Практичну частину учасники заходу розпочали з дослідження снігу, зрозуміли, що геометрія – це цікаво і корисно, складали та презентували пентаміно, рухалися, додавали один одному позитивний настрій!
Марія Таран, педагог-організатор, у світлиці закладу провела для присутніх майстер-клас по розмальовці пряників для воїнів ЗСУ. Розмалювали, поволонтерили, наповнивши посилочку для наших захисників!
У тему «Вода» занурили Ірина Дериболот та Ірина Говор, а в справжнє ремесло плетіння – вчителі Людмила Качур та Анастасія Балацька.
Директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Вікторія Соломаха висловлює вдячність Світлані Вінніченко, психологу Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миргородської міської ради, за рефлексію. Організаторам та учасникам цього семінару - за щирість, довіру, креативність, справжність. Дякую воїнам ЗСУ за можливість проводити такі зустрічі!
З матеріалами можна ознайомитися за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1Q2lSqmJ0C4nnryzesOA47bhYYZDgaZD9
За матеріалами Центру професійного розвитку педагогічних працівників