Секретар міської ради Наталія Гирка провела круглий стіл за підсумками навчального візиту до польських міст. Вона повідомила, що 5-11 листопада у складі української делегації представників органів місцевого самоврядування перебувала у навчальній поїздці з демократичного врядування, маркетингу та брендингу до польської агломерації Тримісто (Гданськ, Гдиня, Сопот). Делегація представників органів місцевого самоврядування українських міст: Вінниця, Івано-Франківськ, Мелітополь, Енергодар, Миргород, Хмільник та Яремче. Візит організований Проектом ПРОМІС та Фундацією Міжнародної Солідарності.
Основною метою візиту було вивчення досвіду польських міст у сфері промоції території, - розповіла Наталія Гирка. За її словами, для українських делегатів було організовано насичену ознайомчу і,водночас, навчальну програму. У рамках візиту делегація відвідала міську раду Гданська, де Голова ради Богдан Олешек ознайомив зі структурою ради, розповів про основні організаційні моменти в роботі депутатів, про діяльність у сфері забезпечення прозорості влади. Мер міста Павел Адамович теж зустрівся з українцями в приміщенні Ради. Пан Мер багато розповів про основні засади роботи із залучення інвестицій та промоції Гданська. Порушив і проблему трудової імміграції, з якою Польща теж стикається через нестачу робітників.
Також у м. Гданськ делегація українських міст-партнерів Проекту ПРОМІС відвідала Гданську туристичну організацію(GOT). GOT співпрацює з приватним туристичним сектором та Туристичним Бюро міста. Там влада опікується загальною промоційною стратегію, а асоціація її вже реалізує та веде відповідний портал з промоції та залучення інвестицій, бере участь в інформаційних заходах поза межами міста, формує та розробляє маркетигові інструменти. 140 суб’єктів, у тому числі місто, входить до туристичної асоціації, сплачуючи збір, що йде на забезпечення її діяльності.
Надзвичайно цікавим був візит до Гданського мультимедійного центру. Команда веде Портал міста Гданськ (SmartCiti). В мультимедійному центрі створюють інформаційний контент про роботу муніципалітету. Фінансується установа виключно з міського бюджету.
Під час відвідування міста Гдиня українці завітали до Центру "Обсерваторія змін"- ІнфоБокс, де ознайомилися зі стратегією комунікації та промоції міста. В офісі з питань соціальної комунікації та промоції мерії Сопот відбулася зустріч з мером та прес-секретарем, які проінформували про впровадження ефективної комунікації з громадянами, як частину демократичного врядування на місцевому рівні.
Головний радник з питань врядування Проекту Проміс Кейді Ворд , яка очолювала делегацію міст-партнерів Проекту, відзначила важливість набуття корисного досвіду з маркетингу та брендингу територій. За її словами, це допоможе втілювати маркетингові стратегії та розробляти власні бренди українським містам.
Закордонний досвід - дуже цінний для українських міст, в тому числі і для Миргорода,- зазначила секретар міської Наталія Гирка. Вона пропонує, зокрема, активізувати роботу з промоції міста та впроваджувати польську практику для ефективнішої комунікації з громадянами.