Насиченим і цікавим став перший зимовий день для освітян міста і області. Понад 40 учасників прибули на обласний семінар-практикум «Інноваційні підходи впровадження інклюзії в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах», організований Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ім.. М.В.Остроградського. Миргородський дошкільний навчальний заклад №11 «Теремок» (завідувач Ботвіновська О.В.) гідно представив надбання педагогічної спільноти міста у забезпеченні умов для навчання та розвитку дітей з особливими потребами.
Одним з першочергових завдань міської влади назвала керуючий справами Миргородської міської ради Нікітченко А.Б. забезпечення повноцінного розвитку та навчання маленьких жителів міста, що потребують особливої уваги і турботи. Колибельнік Т.М., завідувач відділом освіти Миргородської міської ради, поділилась досвідом організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами в освітньому просторі нашого міста.
Горбаньова С.В., методист відділу дошкільної, початкової та спеціальної освіти ПОІППО ім..М.В.Остроградського надала методичні рекомендації щодо впровадження інклюзивного навчання у дошкільних навчальних закладах міста.
Ботвіновська О.В. у чіткій, лаконічній, але змістовній розповіді показала, як у сучасних умовах високим професіоналізмом, відповідальністю за доручену справу та цілеспрямованістю можна досягти поставлену мету. Вороніна Н.В., інструктор з фізкультури, на практиці довела, що діти з вадами фізичного розвитку комфортно і затишно почувають себе у колі чуйних і турботливих оточуючих.
В освітньому середовищі нашого міста гідне місце у роботі з дітьми з особливими потребами посідає Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, директор якого Сіваченко В.М. презентувала слухачам семінару нелегку, але таку корисну і потрібну діяльність колективу закладу.
Гостроту і принциповість відзначили у виступі І.А.Карач, директора НВК (днз-знз) «Гелікон» учасники семінару. Ірина Анатоліївна наголосила на таких больових точках, як забезпечення навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами відповідними педагогічними кадрами, фахівцями з дефектології, логопедії, матеріальним та фінансовим забезпеченням, але, найголовніше, - готовністю громадськості до змін у ставленні до тих, хто довгий час був турботою тільки самих близьких і рідних людей.
Шановний миргородець, а яке Ваше ставлення до проблеми інклюзивної освіти у навчальних закладах міста? Свої міркування Ви можете залишити на сайті відділу освіти за адресою: http://mirgorod-gorono.at.ua
Білецька Р.О.,
методист методичного кабінету
відділу освіти Миргородської міської ради