З 01 по 05 листопада в рамках проєкту "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, у м. Миргород було проведено два навчальні цикли для підприємців-початківців та підприємців, що мають значний досвід ведення бізнесу. Спільно організовані Миргородською міською радою та ГО "Зміни можливі" навчання були проведені в конференц-залі ЦНАПу та читальній залі публічної бібліотеки ім. Д. Гурамішвілі.
Навчання проводили експерти Тетяна Зятікова, Сергій Гаращук та Ніна Кузьменко. Для досвідченого бізнесу були розроблені та проведені заняття на теми: "Маркетинг і ваш бізнес", "Позиціонування вашого продукту", "Ведення бізнесу в умовах карантинних обмежень: перехід в онлайн-режим", "Реклама і просування в соціальних платформах: бізнес профіль, рекламний кабінет, таргетинг", "Тендери Прозорро – можливість розвитку будь-якого бізнесу". Підприємці ознайомилися, як організувати та вести бізнес в онлайн-режимі, як бізнес може доєднуватися до торгів на електронній системі закупівель Прозорро тощо.
Підприємці-початківці відвідали заходи на тему: "Сталі підходи до ведення бізнесу в умовах карантинних обмежень", під час якої були використані такі презентаційні матеріали як “Бізнес-план: що це та для чого потрібен?”, “Бізнес як проєкт”, "Сталі підходи до ведення бізнесу". Учасники практично вчилися визначати етапи, з яких складається бізнес-план, в які фінансові структури можна звернутися для подальшої реалізації свого бізнес-плану та його фінансування.
У заходах взяли участь найбільш активні представники громади - суб'єкти підприємницької діяльності.
На зустрічах розглядався досвід Німеччини у сфері ведення бізнесу, а також обговорювались проблемні питання відновлення бізнесу в Україні.
За результатами проведених навчань підприємці будуть створювати власні бізнес-плани, які в подальшому знайдуть свого інвестора, зможуть розвивати та вести бізнес на онлайн платформах, просувати свій товар, бренд в онлайн режимі.
Проєкт виконується в рамках програми «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі / EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», який спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.