Миргородське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області повідомляє страхувальників (роботодавців), що з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.
19 липня 2018 року правління Фонду соціального страхування України затвердило новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (далі – Порядок).
Згідно із прийнятим Порядком, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (форма заяви-розрахунку наведена у додатку 1). Крім того, Фондом запроваджуються нові підходи до обслуговування страхувальників. Із цією метою робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок – надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до фінансування виплат.
Відповідно до прийнятого Порядку запроваджується система оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат найманим працівникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення. Повідомлення може бути надіслане в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису чи листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення за місцем знаходження (форма заяви-розрахунку наведена у додатку 2).
Основною метою зазначених нормативних нововведень є запобігання затримці надання застрахованим особам матеріального забезпечення, а також недопущення помилок роботодавців під час нарахування допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах за рахунок коштів Фонду соціального страхування України.