Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Податкова інформує-2018
2011-01-01

Миргородська ОДПІ про захист трудових прав

(24.05.2018)

Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні спостерігається негативна тенденція – студенти працюють без офіційного працевлаштування і вважають оформлення на роботу - формальністю. Погоджуючись на отримання зарплати «в конвертах» вони позбавляють себе права соціальних гарантій, інших нарахувань, а у випадку конфлікту з роботодавцем – впевненості у своєчасній виплаті. У зв’язку з чим:

Шановні роботодавці! Легалізуйте зайнятість населення та відмовтесь від виплати зарплати «в конвертах». Це дозволить: зняти соціальну напругу, громадянам отримати реальну соціальну підтримку. Пропонуємо негайно оформити належним чином трудові відносини зі своїми найманими працівниками. У випадку ігнорування цієї вимоги контролюючі органи будуть застосовувати всі заходи впливу за порушення законодавства з праці у межах їх компетенції.

Шановні працівники! Для реалізації своїх трудових прав та забезпечення належного рівня свого майбутнього ви повинні вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору, а також регламентацію трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства. У разі відмови роботодавця, кожен громадянин має право звернутися до компетентних державних органів за захистом своїх конституційних прав.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

Електронні сервіси ДФС

(25.05.2018)

З метою якісного обслуговування платників та забезпечення швидкого і комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України діють електронні сервіси, якими сьогодні користуються більшість платників податків. Зокрема, за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника» платник податків зможе:

- проводити звірку розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами;

- заповнювати, перевіряти та подавати податкові декларації, звітність до податкової;

- подавати повідомлення про технічну та/або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету;

- отримати інформацію про проведення документальної планової перевірки із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів перевірок;

- отримати будь-який документ, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, тощо.

Наразі користувачі можуть потрапити до Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Отримання довідки про доходи

(26.05.2018)

Миргородська ОДПІ нагадує, що для отримання запитуваної інформації громадянин може звернутись до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування, подавши Заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (далі – ДРФО) за формою №10ДР та пред’явивши паспорт. Відповідь можна отримати протягом трьох робочих днів з дня звернення.

Крім того, функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Громадянин може сформувати Запит щодо отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді виключно про себе.

Формування Запиту здійснюється за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет».

Запит підписується електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату, після чого надсилатися до ДФС.

Після обробки запиту в електронному сервісі «Електронний кабінет» будуть сформовані відомості з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Видача картки платника податків - одна з найпопулярніших послуг у ЦОП

(27.05.2018)

Центр обслуговування платників Миргородської ОДПІ надає повний спектр адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, здійснює прийом звітності та вхідної кореспонденції.

Найпопулярнішою є послуга - видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Фахівцями Миргородської ОДПІ протягом січня – серпня 2018 року цю послугу було надано 5034 громадянам, за серпень її отримали 448 громадян.

Подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, отримати картку платника податків, консультацію щодо переліку необхідних документів або заповнення Облікової картки № 1ДР можливо в ЦОП за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського 26а. У Центрі кожен зможе вирішити усі свої податкові питання у комфортній обстановці та максимально оперативно.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

В Миргородській ОДПІ понад 5 тисяч платників податків

(28.05.2018)

Станом на 01 вересня 2018 року на обліку в Миргородській ОДПІ перебуває 5532 платників податків, з них 1956 юридичних осіб та 3576 фізичні особи - підприємці.

Зокрема, в головному офісі 3722 платників, В.Багачанському 931 платників, Шишацькому відділенні 879 платників.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Фізичні особи - фермери можуть працювати за спрощеною системою оподаткування

(12.09.2018)

Із 15.08.2018 набрав чинності Закон України від 10 липня 2018 року № 2497-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» (далі - Закон № 2497-VIII).

Зокрема, внесено зміни до Податкового кодексу України, згідно з якими фізичні особи, які організували фермерське господарство, зможуть зареєструватись фізичними особами - підприємцями платниками єдиного податку четвертої групи за умови виконання сукупності вимог визначених п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України:

- здійснювати виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власно вирощеної або відгодованої продукції та її продаж;

- вести господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;

- не використовувати працю найманих осіб;

- членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої ст. 3 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-ІІІ із змінами і доповненнями;

- площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

До уваги підприємців, які провадять незалежну професійну діяльність!

(12.09.2018)

Фізичні особи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, визначені платниками єдиного внеску. Починаючи з 01 січня 2017 року зазначені платники в обов’язковому порядку сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі не менше ніж мінімальний (незалежно від сум отриманого чи не отриманого доходу підприємницької діяльності).

При цьому з 01 січня 2018 року єдиний внесок сплачується щокварталу (термін сплати єдиного внеску - до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом.)

З метою запобігання виникнення заборгованості, стягнення його через органи ДВС, необхідно своєчасно сплачувати єдиний внесок усім зареєстрованим підприємцям.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Фізична особа - підприємець у відпустці: які податки все-ж доведеться сплачувати?

(13.09.2018)

Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі.

Платників єдиного податку третьої групи та першої і другої груп, які використовують найманих працівників на період відпустки не звільнено від сплати єдиного податку.

ЄСВ за себе платник єдиного податку (якщо він - не пенсіонер або не інвалід) сплачує за всі місяці, у яких він застосовував спрощену систему оподаткування, у тому числі і за місяць відпочинку.

Тобто, на період щорічної відпустки підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, не звільняються від сплати ЄСВ, а також податків (крім єдиного) і зборів, платником яких він є. Зазначена норма передбачена п. 295.5 ст. 295, п.п. 298.3.2 ст. 298 Податкового кодексу України.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Сплата єдиного внеску членами фермерських господарств

(13.09.2018)

З 01.01.2018р. члени фермерського господарства виключені з переліку платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок). З початку року членів фермерського господарства визначено платниками єдиного внеску, вони зобов’язані стати на облік у контролюючих органах.

Базою нарахування єдиного внеску для членів фермерського господарства є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць (у 2018 році – 819,06 гривень).

Звертаємо увагу, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, а за порушення законодавства про єдиний внесок, зокрема, за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску передбачено фінансову відповідальність.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Порядок оподаткування ПДВ операцій за договором товарного кредиту

(14.09.2018)

Відповідно до пп.14.1.245 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) товарний кредит – це товари (роботи, послуги), що передаються резидентом або нерезидентом у власність юридичних чи фізичних осіб на умовах договору, що передбачає відстрочення остаточних розрахунків на визначений строк та під процент. Товарний кредит передбачає передачу права власності на товари (роботи, послуги) покупцеві (замовникові) у момент підписання договору або в момент фізичного отримання товарів (робіт, послуг) таким покупцем (замовником), незалежно від часу погашення заборгованості.

Об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 ПКУ, у тому числі операції з передачі права власності на об’єкти застави позичальнику (кредитору) на товари, що передаються на умовах товарного кредиту (п. п. «а» п.185.1 ст.185 ПКУ).

Якщо платник податку здійснює операції з постачання товарів/послуг, які є об’єктом оподаткування згідно із ст.185 ПКУ, під забезпечення боргових зобов’язань покупця, наданих такому платнику податку у формі простого або переказного векселя, або інших боргових інструментів (далі - вексель), випущених таким покупцем або третьою особою, базою оподаткування є договірна вартість, визначена в порядку, встановленому п.188.1 ст.188 ПКУ, без урахування дисконтів або інших знижок з номіналу такого векселя, а за процентними векселями - така договірна вартість, збільшена на суму процентів, нарахованих або таких, що повинні бути нараховані на суму номіналу такого векселя (п.189.7 ст.189 ПКУ).

При постачанні товарів за договорами товарного кредиту (товарної позики, розстрочки), умови яких передбачають сплату (нарахування) відсотків, датою збільшення податкових зобов’язань у частині таких відсотків вважається дата їх нарахування згідно з умовами відповідного договору (п.187.3 ст.187 ПКУ).

Таким чином, якщо сторони укладають договори купівлі-продажу на умовах товарного кредиту, що передбачає відстрочення остаточних розрахунків на визначений строк та під процент, то незалежно від наявності боргового інструменту та форми розрахунків за такі товари база оподаткування ПДВ у продавця таких товарів (робіт, послуг) визначається, виходячи з договірної вартості цих товарів, збільшеної на загальну суму процентів, визначених договором.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

РОЗШИРЕНО ПРАВО НА ПОДАТКОВУ ЗНИЖКУ ЗА СПЛАЧЕНІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ

(10.09.2018)

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України з 28 липня поточного року громадяни, які сплачують за освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними та позашкільними закладами освіти, мають право на податкову знижку.

До внесення змін таке право надавалося лише за послуги, сплачені на користь вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Право на отримання податкової знижки мають члени сім’ї першого ступеня споріднення: чоловік, дружина, діти, батьки.

Якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він має право звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені за освітні послуги».

Після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації.

Підтвердженням отриманих освітніх послуг є угода, яку платник складає із закладом освіти. В такій угоді має бути зазначено: хто надає послугу, хто її отримує, яка сума та термін надання послуги. Угоди та розрахункові документи, які підтверджують сплату коштів, платник має зберігати протягом трьох років.

Податкова знижка нараховується на доходи, які отримані у вигляді заробітної плати, при цьому сума податкової знижки не повинна перевищувати розмір заробітної плати, яку платник отримав протягом року.

Перелік вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено відповідними законами України, зокрема, «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту».

Для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи з 1 січня до 31 грудня (включно) 2019 року. Якщо у цей період декларація не буде подана, то знижка за цей період на наступні періоди не переноситься.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ОБЛІКУ В КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНАХ ПРЕДСТАВНИЦТВ ДОНОРСЬКИХ УСТАНОВ В УКРАЇНІ

(10.09.2018)

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Пропонуємо ознайомитись зі змінами, внесеними Наказом № 589, що стосуються порядку обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» визначено порядок реєстрації представництв іноземних організацій, метою діяльності яких є здійснення представництва інтересів донорських установ, координація міжнародної технічної допомоги, що надається Україні такими установами (далі - представництва донорських установ в Україні).

Реєстрація представництв донорських установ в Україні провадиться Мінекономрозвитку, у порядку визначеному пунктами 48 - 59 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 (далі - Постанова № 153).

Наказом № 589 визначається порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні, після проведення Мінекономрозвитку їх реєстрації в Україні.

Взяття на облік представництва донорської установи в Україні здійснюється контролюючим органом за адресою представництва донорської установи в Україні із присвоєнням податкового номера.

Підставою для взяття на облік представництва донорської установи в Україні є:

- копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, отримана від Мінекономрозвитку відповідно до Постанови № 153;

- або лист-звернення, в якому зазначається адреса представництва в Україні, та копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, подані представництвом.

У разі отримання від Мінекономрозвитку інформації про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм) та представництв донорських установ в Україні, до реєстру платників податків - нерезидентів вноситься ознака «має право на податкові пільги». Якщо представництво донорської установи в Україні звільнене від сплати всіх видів податків на території України, таке представництво обліковується в контролюючих органах з ознакою «не є платником податків».

Не пізніше наступного робочого дня після взяття на облік представництва донорської установи в Україні контролюючий орган надсилає такому представництву лист-повідомлення про взяття на облік із зазначенням податкового номера.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ОБЛІКУ ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ЗА НЕОСНОВНИМ МІСЦЕМ ОБЛІКУ

(11.09.2018)

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Пропонуємо ознайомитись зі змінами, внесеними Наказом № 589, що стосуються порядку обліку великих платників податків за неосновним місцем обліку в Офісі великих платників податків ДФС або його територіальних підрозділах.

Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245- VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» внесені зміни до пункту 64.7 статті 64 Податкового кодексу України та встановлено, що платники податків, включені до Реєстру великих платників податків, обліковуються в Офісі великих платників податків ДФС (далі - Офіс ВПП та його територіальних підрозділах не тільки за основним місцем обліку, але і за неосновним місцем обліку щодо наявних в межах населеного пункту за місцезнаходженням Офісу ВПП або його територіальних підрозділів об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків.

Наказом № 589 внесені відповідні зміни до пункту 10.22 розділу Х Порядку обліку та визначено порядок взяття на облік великих платників податків за неосновним місцем обліку в Офісі ВПП та його територіальних підрозділах щодо наявних в межах населеного пункту за місцезнаходженням Офісу ВПП або його територіальних підрозділів об`єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків.

Для постановки на облік за неосновним місцем обліку в Офісі ВПП та його територіальних підрозділах великий платник податків подає заяву за формою № 17-ОПП, яка може бути подана як до контролюючого органу за основним місцем обліку, так і до контролюючого органу за неосновним місцем обліку.

Крім того, платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати заяву за формою № 17-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

УТОЧНЕНО ПОРЯДОК ЗНЯТТЯ З ОБЛІКУ ФІЗИЧНИХ ОСІБ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ НЕЗАЛЕЖНУ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

(11.09.2018)

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Зокрема, уточнено порядок зняття з обліку фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність знімаються з обліку в контролюючих органах після припинення такої незалежної діяльності, за наявності, документально підтвердженої інформації відповідного державного органу, що реєструє таку діяльність або видає документи про право на заняття такою діяльністю (свідоцтва, дозволи, сертифікати тощо), та поданої до контролюючого органу за основним місцем обліку заяви за формою № 8-ОПП.

Наказом № 589 уточняється, що підтвердженням припинення незалежної професійної діяльності є відомості (витяг) відповідного реєстру, до якого вноситься інформація про державну реєстрацію такої діяльності, щодо припинення або зупинення, або зміни організаційної форми відповідної діяльності з незалежної (індивідуальної) на іншу.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

СПРОЩЕНО ПОРЯДОК ПОДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОСОБУ, ВІДПОВІДАЛЬНУ ЗА ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ТА ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ

(11.09.2018)

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Зокрема, спрощено порядок подання заяви за формою № 1-РПП у разі подання відомостей про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку.

Відповідно до пункту 66.4 статті 66 Податкового кодексу України платники податків - юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб зобов'язані подати відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, відокремлених підрозділів юридичної особи до контролюючого органу у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків.

Відповідно до Порядку обліку постійні представництва нерезидентів для постановки на облік в контролюючих органах, а також у разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з Порядком обліку, подають заяву про реєстрацію постійного представництва нерезидента як платника податку на прибуток за формою № 1-РПП (далі - Заява за ф. № 1-РПП).

Наказом № 589 внесені зміни до форми Заяви за ф. № 1-РПП та встановлено, що при поданні Заяви за ф. № 1-РПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку», заповнюються тільки дані про контролюючий орган, код ЄДРПОУ, повне найменування та головного бухгалтера постійного представництва нерезидента в Україні.

Крім того, передбачено, що платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати Заяву за формою № 1-РПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Що необхідно зберігати на робочому місці власнику РРО

(27.08.2018)

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області нагадує, що відповідно до п. 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема:

- зберігати в господарській одиниці останню використану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового (але не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії;

- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;

- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Експериментальний проект у сфері РРО

(28.08.2018)

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує.

Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 13.06.2018 № 472 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».

ДФС спільно з Міністерством фінансів України розпочинає пілотний проект щодо впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій, який триватиме до 31 грудня 2019 року.

Новітня модель програмних та/або програмно-технічних комплексів - це технологічне рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг, що не впроваджене в області застосування РРО.

Така новітня модель передбачає запровадження альтернативи касовим апаратам – замість традиційних РРО надана можливість використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації.

Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили зацікавленість щодо участі в експериментальному проекті.

Нова інформаційна система передбачає оnline реєстрацію персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів, без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

До уваги платників податку на додану вартість! Новий сервіс в Електронному кабінеті

(29.08.2018)

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що Державною фіскальною службою України у розділі «Повідомлення та нагадування» повідомлено про реалізацію автозаповнення додатка 5 до податкової декларації з ПДВ «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) в Електронному кабінеті.

Для автозаповнення додатка 5 необхідно при створенні документа звітності в приватній частині Електронного кабінету у верхній панелі навігації обрати пункт «додатково/заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані відповідних таблиць Розділів І та ІІ.

Зазначений сервіс працює в тестовому режимі, проводяться роботи щодо створення сервісу автозаповнення додатків 1 (Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)) та 6 (Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів) до податкової декларації з ПДВ.

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Зміни у формі звітності по ЄСВ

(30.08.2018)

Фахівці Миргородської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області звертають увагу, що 01 серпня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.05.2018 № 511, яким внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до внесених змін з 01.08.2018 Додаток 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (звітний період серпень місяць 2018 року, термін подання протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду) та Додаток 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (звітний період за 2018 рік) будуть подаватися за новими формами.

З огляду на зазначене звітність за формами Додатка 4 за звітний період:

липень 2018 року (термін подання – з 01 по 20 серпня 2018 року) подається за формами звітності, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435;

звітність за новими формами, затвердженими наказом № 511, подаватиметься платниками єдиного внеску, починаючи з 01.09.2018, тобто за звітні періоди починаючи з серпня 2018 року.

 Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

Отримання ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

(31.08.2018)

Миргородська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує.

Згідно з нормами Закону України від 19.12.1995 №481/95 – ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (далі – ліцензія) видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додаються:

копії засновницьких документів; атестат виробництва, виданий центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства, а для малих виробництв виноробної продукції - зареєстрована декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства;

договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії) з перевірки якості та безпечності вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових;

документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. Річна плата за ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів становить 780 гривень. Ліцензії видаються терміном на 5 років, а плата за них справляється щорічно.

Вищезазначені документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа.

Заява про видачу ліцензії та перелічені документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів видаються лише суб’єктам господарювання, які мають повний технологічний цикл виробництва. При цьому атестація виробництва здійснюється на підставі наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 29.02.1996 №85 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями.

Ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів або рішення про відмову у їх видачі видаються Державною фіскальною службою України не пізніше 30 календарних днів з дня одержання документів.

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
Гаряча телефонна лінія
16 грудня 2024 року з 16 до 17 години буде проведено особистий прийом  громадян в режимі "гарячої" телефонної лінії заступником міського голови - начальником 
управління комунальних ресурсів Швайкою Сергієм Олексійовичем. Охочих просимо звертатися за телефоном  5-25-01.
     
     
Вакансії

Актуальний список вакансій

     
     
Результати конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради повідомляє:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]