Кожен, хто оволодіє вміннями розуміти свої емоції, керувати ними, мотивувати свою діяльність, співчувати та спілкуватися – належить до емоційно освічених людей, які краще і довше живуть, уміють знайти підтримку інших і самі ладні її надати, сміливо приймають життєві виклики, мають високу мету. Успіх гарантований тим, хто прикладає для цього власні зусилля.
На базі Миргородської ЗОШ І-ІІІ ст.№7 відбулося засідання творчої групи «Розвиток емоційного інтелекту в початковій школі». Учитель із розвиненим емоційним інтелектом легко запалює іскорки в очах своїх учнів. У цьому змогли переконатися учасники засідання, переглянувши в 3 класі урок української мови «Рід іменників.Сім’я» (вчитель Іванова В.Б.).
У центрі уваги засідання групи опинилися питання впровадження емоційної моделі освіти. Вчителі були залучені до насиченої робота в групах, дискусій, тренінгу, обміну досвідом. У тренінгових ситуаціях, які створила керівник групи Дерій Ірина Миколаївна (ЗОШ І-ІІІст. №1 ім. Панаса Мирного), учасники опановували навички створення «ситуації успіху» та емпатійного сприйняття співрозмовника (уміння виражати емоції і розуміння емоційного стану іншої людини). Під час обговорення ніхто не залишився байдужим до проблем сучасної освіти, оскільки для досягнення своїх цілей кожному найважливіше вміти знаходити спільну мову з іншими людьми: розуміти чужу реакцію, домовлятися, співпрацювати, бути приємним у спілкуванні.
Отримані знання стануть у нагоді кожному педагогу. Саме емоції відіграють важливу роль у прийнятті рішень, лідерстві і мотивації персоналу, у пізнавальних процесах, бо популярне прислів’я стверджує: «Інтелект дає тобі роботу, емоційність – кар’єру».
Вікторія Кічайкіна,
методист відділу освіти
Миргородської міської ради