«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», - так В.О.Сухомлинський висловлювався щодо питання наступності між дошкільним і шкільним навчанням. Саме зараз, коли впроваджуються засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.
Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи - ці питання розглядалися під час семінару завідувачів, вихователів-методистів ЗДО та вчителів початкових класів ЗЗСО, що відбувся 5 грудня 2019 року у відділі освіти Миргородської міської ради. Гречка Л.М., методист методичного кабінету, з метою налаштування на конструктивну взаємодію педагогів ЗДО та ЗЗСО, запросила учасників засідання до гри «Чарівна капустина», в якій були закодовані завдання до теми семінару.