Виховання завжди дуже конкретне. У тому розумінні, що реалізується через конкретні ситуації й прийоми, які задають стиль, дух, життєвий нерв взаємин вихователів і вихованців чи то у сім’ї, чи то в школі. Дійство виховання нагадує роботу вишивальниці, що тонким шовком найрізноманітніших відтінків кладе нитку за ниткою, аж допоки не починає вимальовуватись на полотні той чи інший образ, глибокий і змістовний. Виховання – це, безумовно, мистецтво. Мистецтво виховання майбутнього нашої держави.
А яким же повинен бути той, від кого залежить щастя наших дітей, розквіт і становлення нашої нації? Якою є роль класного керівника у формуванні позитивних якостей особистості учнів, практичного розвитку їх індивідуальних здібностей, інтересів і потреб? Саме так звучала тема семінару – практикуму заступників директорів з виховної роботи шкіл міста, методистів позашкільних установ, який відбувся на базі ЗОШ №7.
У ході семінару було розглянуто досвід навчального закладу щодо надання методичної допомоги класним керівникам у створенні умов для індивідуального розвитку творчої особистості учня. Досвідом поділилася заступник директора з виховної роботи ЗОШ №7 Василова І.В.
Учасники семінару оглянули виставку творчих робіт учнів і педагогів та взяли участь у святковому дійстві «Масляна», яке підготували школярі та їхні батьки разом з педагогами Гилюн С.М. (класний керівник 10 кл.), Ксьонз О.М. (класний керівник 5 кл.), Драгуцан С.О. (класний керівник 2 кл.), Глушко Л.В. (класний керівник 8 кл.), Пелих Н.В. (класний керівник 4 кл.), Артеменко О.Є. (педагог - організатор) та Яременко В.С. (учитель музичного мистецтва).
Насамкінець присутні поділилися власним досвідом організації виховної роботи у своїх навчальних закладах та виробили відповідні методичні рекомендації.
Т.І. Даценко, завідувач методичного кабінету відділу освіти