28 листопада в Миргороді відбулася творча зустріч на тему "Проекти "вирощування" бренду Миргорода". Учасники заходу, що проходив у форматі Open space, генерували ідеї для візуалізації міста різними цільовими аудиторіями. Головне завдання учасників – "виростити" образ Миргорода через проектні ідеї, які ляжуть в основу маркетингової стратегії міста. Допомагають містянам у творчій роботі консультанти проекту "ПРОМІС".
Відкрила захід секретар міської ради Наталія Гирка. Наталія Олексіївна привітала учасників та подякувала за активну громадську позицію і небайдужість миргородців до подальшого розвитку міста. Вона зазначила, що сьогодення спонукає до розробки якісної маркетингової стратегії, яка покликана підвищити інтерес до об'єктів туристичної сфери міста з боку зовнішніх туристів та згуртувати містян в єдиному рухові до розвитку рідного краю. Наталія Гирка також подякувала проекту "ПРОМІС", який допомагає писати "Стратегію розвитку Миргородського субрегіону до 2028 року" та надає підтримку в процесі розробки інших економічно важливих проектів для нашого міста.
Учасниками творчої зустріч стали представники депутатського корпусу, громадських організацій, бізнесмени, студенти, старшокласники. Вони генерували ідеї для пожвавлення офіційного бренду Миргорода та ділися ідеями для промоції та просування бренду міста, відстоювали важливість та значимість кожної думки. Консультанти проекту "ПРОМІС" Володимир Проскурнін, Дмитро Коник та регіональний координатор проекту в Полтавській області Ірина Дудка відзначили високу активність учасників творчої дискусії. Раціональні ідеї миргородців буде включено до маркетингової стратегії міста. Секретар міської ради Наталія Гирка також подякувала учасникам заходу та запевнила, що слушні пропозиції містян з розробки бренду Миргорода буде відстоювати перед депутатським корпусом при ухваленні рішень.