Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Контроль та керівництво за розвитком мовленнєвої компетентності дошкільників
2018-04-02

Мова – невичерпне багатство, яким природа обдарувала людину,  його можна примножити, а можна й непомітно розгубити. Тож перед дорослими завжди стоїть  завдання: прищепити дитині любов до слова, навчити її чітко, красиво і влучно висловлюватися, відстоювати власну думку.

Першочерговим завданням розвитку мовлення дітей на етапі дошкільного дитинства є виховання мовної особистості, такої, яку характеризує достатній рівень мовленнєво-комунікативної компетентності, яка вільно і творчо застосовує мову в різних ситуаціях життєдіяльності.

Питання здійснення контролю та керівництва за розвитком мовленнєвої компетентності дошкільників  було розглянуто під час семінару завідувачів та вихователів – методистів міста, що відбувся у ДНЗ № 10 «Веселка» комбінованого типу (завідувач Левченко Н.Г.). Наталія Григорівна ознайомила присутніх із планом роботи засідання і наголосила, що оволодіння рідною мовою та мовленням , як найголовнішими засобами пізнання і спілкування, є першочерговими у роботі з дітьми протягом усього дошкільного віку. Презентацію роботи  закладу за освітньою лінією Базового компоненту «Мовлення дитини» продемонструвала вихователь – методист Головіченко О.В.,  в якій розповіла про використання  різноманітних форм роботи з дітьми  з розвитку мовлення, педагогами, батьками.

Протягом 2017- 2018 н. р. в закладі працює логопедичний пункт для дітей старших груп загального розвитку, із завданнями  якого познайомила присутніх учитель - логопед Ганжа О.М. Які методи та прийоми постановки і автоматизації звуків (шиплячих, свистячих, сонорів) використовує педагог у своїй роботі, присутні побачили під час перегляду фрагментів відеозанять із дітьми . Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема у розвитку мови, належить сім ї. Спрямувати роботу на розширення знань батьків про особливості порушення  розвитку дітей, інформувати щодо змісту спеціальних занять, консультувати онлайн і отримувати зворотній зв’язок допомагає нетрадиційна форма роботи з батьками засобами ІКТ - технологія «Фідбек», яку Оксана Михайлівна вдало застосовує. Педагог зазначила , що основне завдання у роботі логопедичного пункту, - постановка звуків, - вирішується значно швидше і якісніше, якщо батьки мають можливість побачити елемент заняття, звернути увагу на його особливості, переглянути через деякий час та порівняти результати.

Використання інноваційних технологій на заняттях з мовленнєвого розвитку сприяє підвищенню рівня активності дітей та успішному їх закріпленню. Так,   вихователь дітей старшої групи «Конвалія» Сергієць О.М. під час комплексного заняття з елементами грамоти  на тему «Давайте,діти, поговорим про весну!» за допомогою методу багатоканальної діяльності  формувала у дітей уміння сприймати зображення через уявні відчуття та передавати їх у зв’язному висловлюванні. Навчитися  складати та «читати» речення за допомогою карток – замісників  дошкільнята змогли у процесі дидактичної гри «Веселі речення». Олена Михайлівна розширила та активізувала словник дітей за заданою темою.

Ставити та розв’язувати мовленнєві завдання можна в будь-якій діяльності, якою цікавляться діти. Вихователь старшої групи «Мак» Ребрик О.Г. розповіла про роль театралізованої діяльності у вирішенні завдань мовленнєвого розвитку дошкільників. Театральне мистецтво сприяє естетичному вихованню дітей, залучає їх до мистецтва, розвиває вміння бачити, чути, розуміти красу слова, дії. В цій групі діє гурток «Англійська мова для дошкільнят», керівником якого є вихователь Яценко С.С. Світлана Сергіївна в ігровій формі навчає малят сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання, відтворювати їх у мовленні. Як майстерно діти виконують ролі казкових героїв, володіють засобами емоційно- образної виразності(інтонація, міміка, жести), технікою мовлення, присутні мали змогу  побачити  під час театралізації казки «Пригоди у книжковій крамниці». Перевтілившись у різних персонажів, малеча з легкістю вирішувала казкові завдання разом з її господарем - домовичком Кузею. І як буває в казці,  добро перемогло зло.  Незвичайним, дивовижним був танок – флешмоб про добро, який спонукав присутніх висловити яскраві враження від переглянутих заходів. Атмосфера семінару була доброзичливою та невимушеною.

 

Гречка Л.М.,

методист відділу освіти

Миргородської міської ради

ОГОЛОШЕННЯ
     
Оголошення
про проведення конкурсу на визначення орендаря земельних ділянок, сформованих 
за рахунок невитребуваних земельних часток (паїв), загальною площею 15.3993 га
 
     
     
Увага! Конкурс!

Миргородська міська рада Полтавської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті Миргородської міської ради та її виконавчих органах

 

     
     
Увага! Конкурс!

Миргородська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління – головного архітектора міста Управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Миргородської міської ради.

 

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]