Завдяки порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який діє з жовтня 2011 року, у всіх без винятку категорій людей, які обслуговує Фонд, є можливість дистанційно користуватися широким переліком послуг, що надзвичайно важливо в умовах карантину. На сьогодні вже близько 41,4 тис. мешканців Полтавщини долучаються до все нових і нових послуг вебпорталу, адже ця унікальна електронна платформа постійно модернізується та удосконалюється.
З серпня минулого, 2019 року, почав функціонувати електронний сервіс порталу - призначення пенсії в «один дотик». Нова модель звернення громадян по призначення пенсії, як і всі попередні, спрощує взаємодію громадян з органами Пенсійного фонду, дозволяє скоротити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, зменшити паперовий документообіг, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг. З часу впровадження сервісу в області отримано майже 200 електронних звернень за призначенням пенсії. Лише за один день – 22 квітня – 16 осіб, у яких настав час виходу на «заслужений відпочинок», подали документи для призначення пенсії дистанційно.
Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), потрібно:
– одержати електронний цифровий підпис в акредитованих центрах сертифікації;
– авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі ;
– у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
– підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”;
– у разі потреби додавати документи протягом трьох місяців.
Новітні технологічні системи Фонду відпрацьовуватимуть усе це в автоматичному режимі, а користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.
Головне управління Пенсійного фонду