Протягом двох десятиліть програма «Філософія для дітей» адаптувалась у різних країнах і сьогодні має статус міжнародної. В Україні вона поки що на стадії впровадження. Однак у Миргороді ідея викладання філософії учням молодших класів уже успішно втілюється у життя.
Сьогодні в освітніх колах жваво обговорюється стратегія переходу до європейської поліфункціональної освіти. Багато цим займається Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Миколи Остроградського, який за підтримки миргородського міського відділу освіти, на базі НВК «Гелікон» організував обласний науково-практичний семінар «Філософія для дітей» - досвід упровадження у школі».
Для проведення семінару НВК «Гелікон» обрали не випадково. Адже у цьому закладі вивчають основи філософії вже з першого класу. Завданням занять є не засвоєння знань про науку філософію як таку, а включення учня в процес філософствування, зазначає директор НВК «Гелікон» Ірина Карач.
Учасників семінару перед початком роботи привітали начальник відділу освіти Тетяна Колибельнік, ректор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти імені Миколи Остроградського Віталій Зелюк, доценти кафедри філософії інституту філософської освіти національного педагогічного університету імені Петра Драгоманова Надія Адаменко і Юлія Кравченко та завідуюча методичного кабінету міського відділу освіти Тетяна Даценко.
А ще Надія Адаменко колективам Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти та НВК «Гелікон» вручила подяки за підписом директора інституту філософської освіти і науки Івана Дроботова.
Курс «Філософія для дітей» – порівняно новий на освітньому полі України. Він ще цілком не унормований у програмах Міністерства освіти. Кандидати філософських наук, доценти кафедри філософії інституту філософської освіти стверджують - апробація в Миргороді нової програми відбувається досить успішно.
Під час науково-практичного семінару лектори дають освітянам Полтавщини практичні поради та наголошують - інноваційний курс «Філософія для дітей» - зарекомендував себе, як ефективний засіб розвитку розумності і отримав високу оцінку авторитетних міжнародних організацій. Діти сприймають курс філософії із захопленням.