Удосконалити знання з брендингу та маркетингу, як складової економічного розвитку, змогли учасники навчальної програми, яку організовано у рамках проекту ПРОМІС. Закордонні та українські експерти ділилися досвідом туристичного брендингу, маркетинговою стратегією. Під час практичних занять спільно з тренерами учасники обговорювали напрямки маркетингових досліджень для кожного міста, розробляли методологію проведення маркетингових кампаній. Співпраця з канадським проектом триватиме, в подальшому ПРОМІС допомагатиме містам-партнерам розробляти власний бренд міста.
Участь у тренінгу взяли міста-партнери Проекту ПРОМІС. Миргород представляли в.о начальника Управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Оксана Бессонова, начальник відділу муніципальних ініціатив, інвестицій та енергоменеджменту Тетяна Усик, Спеціаліст відділу економічного прогнозування і туризму Михайло Дорогань, голова міської молодіжної громадської організації "За нами майбутнє" Вікторія Зосим.