На 30-й сесії міської ради визнали повноваження депутата міської ради сьомого скликання, розподілили понадпланово отримані бюджетні кошти на галузеві потреби, ухвалили низку інших важливих для міста рішень та дискутували на актуальні теми в життєдіяльності громади. Вів засідання міський голова Сергій Соломаха.
Розпочалося пленарне засідання зі вшанування пам'яті Олега Супруненка. 15 вересня минає 40-й день як не стало депутата-свободівця. Про хід досудового розслідування у кримінальному провадженні про розбійний напад на депутата Миргородської міської ради Олега Супруненка було першим питанням на порядку денному сесії. Однак через відсутність доповідача, розгляд цього питання відтермінували: керівника Миргородського відділу поліції Олександра Мартиша викликали 14 вересня на оперативну нараду в Київ, пояснили співробітники відділу.
Наступним питанням стало визнання повноваження депутата Миргородської міської ради сьомого скликання Олександра Білоконя. За поданням Миргородської міської виборчої комісії, за черговістю у виборчому списку ВО "Свобода", Олександру Валерійовичу вручили посвідчення депутата.
Наступним питанням з докладним обговоренням стало внесення змін до показників міського бюджету на 2017 рік. За словами начальника фінансового управління Сергія Скляра, доходна частина міського бюджету в цілому збільшується на 21199500 грн.. Враховуючи звернення головних розпорядників бюджетних коштів: виконавчого комітету міської ради, відділу освіти міської ради, відділу фізичної культури і спорту міської ради, управління соціального захисту населення міської ради, відділу капітального будівництва міської ради проводиться перерозподіл видатків в розрізі відомчої, програмної та економічної класифікації видатків в межах загального їх обсягу та видатків цільового фонду міської ради понадпланово отримані кошти спрямували на відповідні запити:
- виконавчому комітету міської ради – 519 740 грн., в тому числі: на виконання програм: “Підтримка діяльності органів самоорганізації населення” - 40 000 грн., “Підтримка інвестиційної діяльності, зміцнення іміджу та розвитку співробітництва м. Миргорода” - 48 000 грн., на капітальний ремонт приміщення - 431 740 грн.;
- відділу освіти міської ради - 2 000 000 грн., з яких: ДНЗ № 2 на капітальний ремонт харчоблоку - 445 700 грн.; ДНЗ № 5 на капітальний ремонт приміщення - 70 000 грн.; ДНЗ № 7 на придбання металопластикових конструкцій (вікна, двері) - 45 560 грн., водонагрівачів - 8 640 грн., придбання котла та циркулярних насосів 34 000 грн.; ДНЗ № 10 для оплати виконаних робіт по геодезичних вишукуваннях території закладу для виготовлення кошторисної документації по капітальному ремонту пішохідних доріжок - 7 480 грн. та капітальний ремонт вимощення навколо будівлі 321 000 грн.; ДНЗ №12 на поточний ремонт вуличного освітлення території - 74 000 грн., капітальний ремонт дитячих альтанок - 170 900 грн. та капітальний ремонт санвузла - 40 075 грн.; ЗОШ № 1 на придбання штори в актову залу - 54 000 грн.; ЗОШ № 3 на поточний ремонт даху та придбання матеріалів - 16 000 грн.; ЗОШ № 5 для придбання обладнання системи очищення води - 155 240 грн.; ЗОШ № 7 на придбання музичної апаратури, парт та матеріалів для проведення ремонтних робіт - 68 100 грн., встановлення ліній зовнішнього освітлення - 10 000 грн.; ЗОШ № 9 на поточний ремонт вуличного освітлення території школи - 70 000 грн., придбання мультимедійного проектора - 16 000 грн.; гімназія ім. Т.Г. Шевченка на придбання матеріальних цінностей для функціонування проектного класу в рамках науково - педагогічного експерименту “Інтелект України” - 56 752 грн., придбання електричної плити - 9 700 грн. та електрокомфорок для реставрації електричних плит - 5 548 грн.; НВК “Гелікон” на придбання програмного забезпечення - 16 000 грн. та придбання підковдр і матраців - 14 100 грн.; ЦЕВ на придбання звукотехнічного обладнання та музичних інструментів - 67 500 грн.; ЦЕНТУМ на придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт та виготовлення меблів - 26 000 грн., на капітальний ремонт приміщення - 137 705 грн.; СЮТУР на придбання комплектів гірськолижного спорядження - 33 000 грн.; на поточний ремонт приміщення відділу освіти - 27 000 грн.;
- відділу фізичної культури і спорту міської ради - 144 370 грн. для ДЮСШ на придбання предметів та матеріалів - 33 200 грн., придбання комплекту комп’ютерної техніки - 12 000 грн., газонокосарки для стадіону “Старт” 7 500 грн., на реалізацію програми розвитку спортивно - масової роботи дитячо-юнацької спортивної школи для участі дітей у спортивних змаганнях - 90 000 грн. та на оплату за водопостачання - 1 670 грн.;
- управлінню соціального захисту населення міської ради – 152 200 грн., в тому числі: центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на заробітну плату з нарахуваннями - 132 000 грн., територіальному центру соціального обслуговування на проектно - кошторисну документацію на проведення капітального ремонту електромережі в приміщеннях відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання - 6 700 грн. та придбання велосипедів для соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома - 13 500 грн.;
- відділу культури міської ради - 1 277 790 грн., в тому числі: міському будинку культури на придбання багатофункціонального пристрою - 5 450 грн., дитячій музичній школі на заробітну плату з нарахуваннями - 847 340 грн. та на завершення капітального ремонту приміщення - 425 000 грн.;
- відділу житлово-комунального господарства міської ради – 1 290 000 грн., в тому числі: на роботи по благоустрою міста - 220 000 грн., на капітальний ремонт житлового фонду - 120 000 грн., на поповнення статутного капіталу КП “Спецкомунтранс” - 710 000 та МКЖЕУ - 240 000 грн.;
- відділу капітального будівництва міської ради – 735 900 грн., з них: на придбання предметів і матеріалів та оплату послуг - 21 900 грн., на будівництво спортивного майданчика на території стадіону “Старт” - 714 000 грн.
Серед 38 питань, внесених на затвердження 30-ї сесії, також було ухвалено рішення з питань земельного законодавства, заслухано звіти заступника міського голови Костянтина Кірпосенка та голови постійної комісії міської ради з питань соціальної політики, охорони праці, забезпечення правопорядку та демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією і правоохоронними органами, охорони здоров’я, материнства і дитинства Марини Заливчої, погоджено затверджені рішення виконавчого комітету та розпорядження міського голови, прийняті у міжсесійний період та заслухано депутатські запити.
У різному, відповідно до регламенту міської ради, виступили представники територіальної громади з актуальними зверненнями та заявами.