Звертаємо Вашу увагу, що з 20 липня 2018 запрацювала перша повністю автоматизована електронна послуга – без втручання посадової особи щодо будівництва, яке здійснюється на підставі будівельного паспорту. До нього належить зведення індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових та дачних будинків заввишки не більше двох поверхів (площею – не більше за 300 м2). Також – господарських будівель та споруд, зокрема, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках.
Раніше, незважаючи на декларативний характер послуги, такі повідомлення все ще підлягали попередньому розгляду співробітниками відповідних органів влади.
Проте нова електрона послуга зазнала двох новацій. По-перше, відтепер із поданням такого повідомлення внесення даних до Реєстру дозвільних документів ДАБІ здійснюватиметься цілком автоматично – без участі посадовців. По - друге ключове доопрацювання нової е-послуги полягає у налагоджені електронної взаємодії з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін’юсту. Тепер громадянин, заповнюючи відповідну електронну форму, не матиме потреби вносити всі дані про свою земельну ділянку власноруч. Якщо зазначити тільки кадастровий номер і натиснути «Отримати дані з реєстру», вся необхідна інформація відобразиться в електронній формі повідомлення автоматично.
Щоб надіслати на реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, які будуються на підставі будівельного паспорту, необхідно через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві перейти за посиланням E-DABI.GOV.UA, обрати з переліку адміністративних послуг повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, які будуються на підставі будівельного паспорту.
Потім необхідно зазначити свою електронну адресу та заповнити відповідну форму. Та направити повідомлення для реєстрації.
Таке суттєве спрощення мінімізує можливість із боку громадянина припуститися помилки при заповненні е-форми. А це важливо з огляду на те, що повідомлення про початок будівельних робіт може слугувати підставою для оформлення права власності на об’єкт будівництва, в тому числі – недобудову. Що також немалозначно – електронна взаємодія з реєстром Мін’юсту мінімізує ризики махінацій із боку недоброчесних громадян.
Таке спрощення подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт на будівництво об’єктів, що здійснюється на підставі будівельного паспорту надає можливість громадянам не виходячи з будинку зареєструвати його на протязі протягом декількох годин.
Отримати додаткову інформацію з приводу електронної послуги, можна за телефоном управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Миргородської міської ради 5-25-25.