Цивільний захист

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Бюджет 2022 року
2021-12-28
Опубліковано 23.05.2022

 

Рішення від 19 травня 2022 року Про підсумки виконання бюджету Миргородської міської територіальної громади за І квартал 2022 року

Додатки до рішення

 

Інформація про підсумки виконання бюджету Миргородської міської територіальної громади за I квартал 2022 року

 

До бюджету Миргородської міської територіальної громади протягом січня – березня 2022 року (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) всього надійшло 129 794,8 тис. грн., що становить 96,9 відсотка до плану, в тому числі до загального фонду – 126 058,8 тис. грн., до спеціального фонду – 3 736,0 тис. грн. Планові показники не виконані у зв’язку із надходженням не в повному обсязі міжбюджетних трансфертів з державного бюджету

За І квартал 2022 року бюджет громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) отримав 94 867,0 тис. грн., що більше планових показників на відповідний період на 11 852,5 тис. грн., виконання дохідної частини становить 114,3 відсотка.

 

До загального фонду бюджету у січні - березні 2022 року, при запланованих надходженнях в сумі 80 950,0 тис. грн., фактично надійшло 91 131,0 тис. грн. податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 10 181,0 тис. грн., виконання становить 112,6 відсотка. Найбільше перевиконання планових показників по податку на доходи фізичних осіб в сумі 9 015,3 тис. грн., що в найбільшій мірі спричинено зростанням надходження податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу у період повномасштабної війни та протидії збройній агресії російської федерації на території України.

Базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету громади у звітному періоді є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого у структурі власних доходів становить 61,9 відсотка. Надходження цього податку у І кварталі 2022 року становили 56 395,3 тис. грн., що більше планових показників на 19,0 відсотків.

Друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (29 253,1 тис. грн.), питома вага яких становить 32,1 відсотка. Серед них основними є:

  • єдиний податок - отримано 13 809,4 тис. грн. (виконання становить 101,5 відсотка), питома вага складає 15,2 відсотка;
  • плата за землю - надходження у звітному періоді становили 10 613,9 тис. грн. (виконання 100,8 відсотка до плану), що становить 11,6 відсотка у структурі загального фонду бюджету;
  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – до бюджету надійшло 4 794,6 тис. грн. (виконання до плану 109,7 відсотка), частка у структурі загального фонду бюджету становить 5,3 відсотка.

 

Після місцевих податків і зборів також значну частину у структурі доходів займає акцизний податок, а саме 4,1 відсотка. У звітному періоді надходження склали 3 761,7 тис. грн., в тому числі від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 2 075,3 тис. грн. та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 1 686,4 тис. грн.

 

До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 3 736,0 тис. грн., що більше планових показників на 1671,5 тис. грн., або на 81,0 відсоток, а саме:

  • власні надходження бюджетних установ (платні послуги, благодійні внески, гранти та дарунки, тощо) – 3 599,2 тис. грн., що становить 96,3 відсотка у структурі надходжень спеціального фонду бюджету громади, перевиконання на 88,5 відсотка до плану спричинено надходженням безповоротної фінансової допомоги відповідно до договорів про співпрацю між муніципалітетами міст-побратимів та від юридичних і фізичних осіб іноземних держав в іноземній валюті для забезпечення заходів програми щодо забезпечення життєдіяльності Миргородської міської територіальної громади в період воєнного стану у 2022 році;
  • надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища (екологічний податок) – 83,1 тис. грн., або 2,2 відсотка у загальному обсязі надходжень спеціального фонду;
  • надходження до цільового фонду Миргородської міської ради становили 53,7 тис. грн., або 1,5 відсотка у структурі надходжень.

 

Основними платниками податків і зборів до бюджету громади у І кварталі 2022 року серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт” – 2 294,8 тис. грн., ПАТ “Миргородський завод мінеральних вод” – 2 024,3 тис. грн., ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”) – 1 908,2 тис. грн., Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця” – 1 850,7 тис. грн., ПАТ “Армапром” – 1 168,3 тис. грн. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачено до бюджету ТОВ “Астарта Прихоролля” – 1 543,9 тис. грн., ТОВ “Хорол Дон” – 1340,0 тис. грн. та СТОВ “Славутич” – 1 253,2 тис. грн.

 

За звітний період до загального фонду бюджету громади отримано 34 927,8 тис. грн. офіційних трансфертів.

З державного бюджету у повному обсязі надійшла освітня субвенція в сумі 26 539,8 тис. грн.

З обласного бюджету отримано в повному обсязі дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 728,7 тис. грн. Не в повному обсязі надійшли кошти субвенції з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти – 389,9 тис. грн. (86,5 відсотка до плану), субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 51,9 тис. грн. (50,3 відсотка до плану) та інші субвенції – 53,6 тис. грн. (61,8 відсотка до плану).

З інших громад області не в повному обсязі надійшли заплановані кошти субвенції на утримання об’єктів спільного користування, а саме для утримання та розвитку Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та Інклюзивно-ресурсного центру в сумі 32,4 тис. грн. (30,4 відсотка до плану), кошти надійшли лише з бюджету Гоголівської селищної територіальної громади. В повному обсязі отримано кошти іншої субвенції в сумі 7 131,5 тис. грн. на підтримку та розвиток закладів охорони здоров’я, а саме з бюджету Ромоданівської селищної територіальної громади – 1 817,8 тис. грн., Комишнянської селищної територіальної громади – 2 096,2 тис. грн. та бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 3 217,5 тис. грн.

 

Виконання видаткової частини бюджету міської територіальної громади за звітний період становить 116 786,9 тис. грн. або 61,9 відсотка до плану на І квартал 2022 року з урахуванням змін. З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 109 919,5 тис. грн., або 75,1 відсотка, за спеціальним фондом – 6 867,4 тис. грн., або 16,2 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

 

     У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І квартал 2022 року становить:

  • органи місцевого самоврядування – 12 797,8 тис. грн. (75,6%);
  • освіта – 66 472,8 тис. грн. (79,1%);
  • охорона здоров’я – 10 056,3 тис. грн. (60,1%);
  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 5 436,0 тис. грн. (68,4%);
  • культура і мистецтво – 4 815,9 тис. грн. (75,6%);
  • фізична культура і спорт – 1 665,3 тис. грн. (74,5%);
  • житлово-комунальне господарство – 6 941,3 тис. грн. (76,6%);
  • інші – 1 734,1 тис. грн. (57,1%).

 

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 89 688,8 тис. грн., тобто 76,8 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 73 268,9 тис. грн. (62,7 % всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 2 058,5 тис. грн. (1,8% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 14 361,4 тис. грн. (12,3% всіх видатків).

 

На фінансову підтримку комунальних підприємств за рахунок загального фонду бюджету міської територіальної громади спрямовано 13 254,5 тис. грн., у тому числі:

  • КНП “Миргородський міський центр ПМСД” – 1 806,7 тис. грн.;
  • КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 4 425,1 тис. грн.;
  • КП “Спецкомунтранс” – 6 440,0 тис. грн.;
  • КП “Міська телестудія “Миргород” – 582,7 тис. грн.

 

В цілому на капітальні видатки у I кварталі поточного року спрямовано 6 067,7 тис. грн., з яких: використано залучених грантових коштів у обсязі 1 297,0 тис. грн. на реалізацію проекту ЄС “Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в м. Миргород (MO.GE.DI.CO)”.

 

Із загальної суми капітальних видатків за рахунок коштів бюджету розвитку було освоєно 4 650,1 тис. грн., що становить 19,4 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

 

  • капітальний ремонт кисневої мережі дитячого лікувального корпусу – 2 103,6 тис. грн.;
  • капітальний ремонт інфекційного відділення КНП “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 1 810,0 тис. грн.;
  • поповнення статутного капіталу КП “Миргородтеплоенерго” – 725,1 тис. грн.;
  • оплату за видачу сертифікату відповідності закінченого будівництвом об’єкту – 11,4 тис. грн.

 

У цілому по бюджету Миргородської міської територіальної громади станом на 01.04.2022 року наявна кредиторська заборгованість по незахищеним статтям видатків склала на загальну суму 2 192,1 тис. грн., у тому числі: по загальному фонду по бюджетним установам, що фінансуються з бюджету громади – 113,5 тис. грн., по спеціальному фонду – 2 078,6 тис. грн., у тому числі по бюджетним установам – 9,9 тис. грн.

Виникнення кредиторської заборгованості пов’язане з введенням воєнного стану на території України відповідно до умов Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, та з не проведенням частини платежів Держказначейством відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 ‟Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану”.

 

 

Опубліковано 28.12.2021

 

Рішення від 24 грудня 2021 року "Про бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2022 рік"

Додатки до рішення

 

Пояснювальна записка

до бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2022 рік

(код бюджету 16568000000)

 

Показники бюджету громади на 2022 рік розраховано на підставі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2022 рік”, положень Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку, а також з урахуванням економічної ситуації, що склалася на тлі подолання наслідків поширення гострої респіраторної вірусної інфекції COVID-19.

Бюджет Миргородської міської територіальної громади на 2022 рік є збалансованим та визначається відповідно до:

  • Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, схваленою постановою Кабінету міністрів України від 31.05.2021 року № 548 “Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки” та взятої до відома відповідно до Постанови Верховної Ради України від 15.07.2021 року № 1652-IX;
  • рішення виконавчого комітету Миргородської міської територіальної громади №327 від 19.08.2021 року та рішення десятої сесії восьмого скликання Миргородської міської ради № 323 від 10.09.2021 року “Про прогноз бюджету Миргородської міської територіальної громади на 2022-2024 роки (код бюджету 16568000000)”;
  • рішень про встановлення місцевих податків і зборів на території Миргородської міської територіальної громади на 2022 рік, враховуючи при цьому чинні ставки оподаткування та нормативи зарахування загальнодержавних податків і зборів до бюджетів територіальних громад та індексацію ставок окремих із них.
  • підвищення розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня до рівня 2 481 грн., з 1 липня – 2 600 грн., з 1 грудня – 2 684 грн.;
  • підвищення мінімальної заробітної плати у місячному розмірі до 6 500 грн. з 1 січня 2021 року та до 6 700 грн. з 1 жовтня 2022 року, а також посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки до 2 893 грн. з 1 січня та до 2 982 грн. з 1 жовтня відповідно.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету на 2022 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків і зборів, зокрема за 2020 рік, очікувані макропоказники Мінекономіки на 2021 рік та прогнозні на 2022 рік, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 року № 586, динаміку бази оподаткування та фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2018 – 2020 років та 10 місяців поточного року.

Відповідно до статей 99-100 та пункту 242 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України, здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів місцевого самоврядування на 2022 рік. Середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по Україні для бюджетів територіальних громад складає 3 391,84 грн., для бюджету Миргородської міської територіальної громади – 3 280,00 грн., тобто індекс податкоспроможності на рівні 1,0 зумовлює відсутність базової та реверсної дотації для бюджету громади.

 

Оцінка поточної ситуації соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та прогноз розвитку на 2022 рік

У зв’язку з впровадженням адміністративно-територіальної реформи до складу Миргородської міської територіальної громади входить 37 населених пунктів, в тому числі: 1 місто Миргород, що є адміністративним центром, та 36 сіл.

Чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2021 року становила 49 595 осіб (в т. ч. міське населення – 38 447, сільське – 11 148). Населення дитячого віку - 15,7%, працездатне населення - 46,8%, населення пенсійного віку - 37,5%. Чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2022 року очікується у кількості 48 800 осіб.

Заборгованість із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах відсутня.

Кількість зареєстрованих безробітних до кінця 2021 орієнтовно становитиме 2 968 осіб, а у 2022 році – 3 050 осіб.

В громаді станом на 01.10.2021 року кількість облікованих фізичних осіб-підприємців становить 2006 та 170 юридичних осіб. У 2021 році до суб’єктів підприємницької діяльності міста, у зв’язку із створенням громади, додалося 313 фізичних осіб-підприємців та 132 юридичні особи. На території громади сільськогосподарську діяльність здійснюють 58 суб’єктів господарювання.

У період з 01.01.-01.11.2021 р. було зареєстровано 157 фізичних осіб-підприємців та припинили свою підприємницьку діяльність 112 фізичних осіб-підприємців і 10 юридичних осіб. Причина припинення діяльності – власне рішення, але зважаючи на ситуацію, що сталася в країні у зв’язку з поширенням коронавірусу COVID-19, головною причиною закриття діяльності можна вважати – зменшення доходів бізнесу у зв’язку з пандемією та спричиненими нею наслідками.

Переважний напрямок в підприємницькій діяльності громади займає торговельно-посередницька діяльність, сільськогосподарська діяльність, транспорт, складське господарство та діяльність у сфері послуг.

Серед основних сільськогосподарських виробників: ТОВ “Укрлатагро”, ТОВ “Астарта Прихоролля”, ТОВ “Промінь-Приват”, ТОВ “Хорол-Дон”, ТОВ “Агротех-Гарантія”.

Розподіл зареєстрованих суб'єктів за КВЕД (%):

  • оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів - 47,8;
  • транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність - 10,2;
  • надання інших видів послуг - 9,5;
  • комп’ютерне програмування та надання інших інформаційних послуг - 3,8;
  • сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство - 3,1;
  • будівництво - 2,8;
  • тимчасове розміщування й організація харчування - 2,6;
  • операції з нерухомим майном - 2,0;
  • діяльність у сферах права, бухгалтерського обліку, архітектури та інжинірингу, технічні випробування та дослідження - 2,0;
  • діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування - 1,9;
  • інша професійна, наукова та технічна діяльність - 1,7;
  • освіта - 1,5;
  • охорона здоров’я - 1,5;
  • виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів - 1,5;
  • мистецтво, розваги та відпочинок - 1,2;
  • державне управління й оборона; обов’язкове соціальне страхування - 1,1;
  • інші види переробної промисловості, ремонт і монтаж машин і устаткування - 1,1;
  • видавнича діяльність, радіомовлення та телебачення - 1,0;
  • виробництво гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції - 0,8;
  • текстильне виробництво, виробництво одягу, шкіри, виробів зі шкіри та інших матеріалів - 0,8;
  • виготовлення виробів з деревини, паперу та поліграфічна діяльність - 0,7;
  • надання послуг догляду та соціальної допомоги - 0,5;
  • виробництво хімічних речовин і хімічної продукції - 0,4;
  • металургійне виробництво, виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування - 0,4;
  • водопостачання; каналізація, поводження з відходами - 0,4;
  • фінансова та страхова діяльність - 0,3;
  • наукові дослідження та розробки - 0,3;
  • виробництво машин і устаткування - 0,1;
  • телекомунікації (електрозв’язок) - 0,1;
  • виробництво комп’ютерів, електронної та оптичної продукції - 0,1;
  • добувна промисловість і розроблення кар’єрів - 0,1;
  • інше - 0,1.

Обсяги реалізації санаторно-курортних послуг лікувально-оздоровчими закладами на території громади становлять 153 152,3 тис. грн., в тому числі:

  • ПрАТ “Миргородкурорт”- 72,65 %;
  • Медичний реабілітаційний центр МВС України “Миргород”- 5,90 %;
  • Спеціалізований Миргородський санаторій “Слава”- 0,56 %;
  • Структурний підрозділ “Санаторій ім. М. Гоголя” АТ “Укрзалізниця” регіональної філії “Південна залізниця” - 20,89 %.

У 2022 році обсяги реалізації санаторно-курортних послуг лікувально-оздоровчими закладами орієнтовно складатимуть 173 454,4 тис. грн.

Кількість відпочиваючих в санаторно-курортних закладах у 2021 орієнтовно становить 21 288 осіб:

•   ПрАТ “Миргородкурорт” – 59,03 %;

•   Медичний реабілітаційний центр МВС України “Миргород” – 13,07 %;

•   Спеціалізований Миргородський санаторій “Слава” – 12,87 %;

•   Структурний підрозділ “Санаторій ім. М. Гоголя” АТ “Укрзалізниця” регіональної філії “Південна залізниця”- 15,03 %.

У 2022 році кількість відпочиваючих в санаторно-курортних закладах орієнтовно становитиме 25 084 осіб.

Станом на 1 жовтня 2021 року мережа роздрібної торгівлі Миргородської громади включає наступні об’єкти:

  • 467 стаціонарних магазинів;
  • 135 підприємств дрібнороздрібної мережі;
  •  38 підприємств ресторанного господарства;
  • 218 підприємств сфери послуг;
  • 27 аптек;
  • 8 ветаптек;
  • 6 магазинів “Оптика”;
  • 16 автозаправних станцій.

Цифри свідчать про те, що в громаді досить розгалужена інфраструктура підприємств споживчого ринку.

Протягом 9 місяців 2021 року відкрито 6 нових об’єктів торгівлі, в тому числі 5 підприємств роздрібної торгівлі та 1 підприємство ресторанного господарства:

  • магазин "Продукти", вул. Шишацька, 165Б;
  • магазин "Бережок", вул. Гоголя, 122Б;
  • магазин "Базилік", вул. Київська, 11Б;
  • кафе - булочна, вул. Гоголя, 177.

Завдяки відкриттю нових об’єктів у сфері торгівлі та послуг станом на 01.10.2021 року створено 58 нових робочих місць.

В громаді працюють 2 ринки, що знаходяться на території міста, а саме: ПМРСС “Центральний ринок” вул. Воскресінська, 6 ( всього торгових місць – 2 136, заповнюваність складає 80 відсотків) та технічний ринок, вул. Котляревського, 3 (всього торгових місць – 492, заповнено – 92 місця).

В громаді функціонує 12 маркетів, що знаходяться на території міста із сучасними методами обслуговування споживачів: магазин “Фуршет”, магазин “Сільпо”, 2 магазини універсаму “Хвилинка”, магазин “АТБ”, універсам “Анютка”, магазин “Маркет” Анюта”, 2 магазини мережі “Економ” та 3 магазини мережі “Маркетопт”.

Щодо розвитку сфери послуг у громаді, то станом на 01.10.2021 р. налічується 218 підприємств, а саме:

  • ательє по пошиву та ремонту одягу 7;
  • майстерень по ремонту взуття – 10;
  • перукарень та косметичних кабінетів – 54;
  • майстерень по ремонту автомобілів – 23:
  • майстерень по ремонту побутової техніки – 8;
  • ювелірних майстерень – 1;
  •  майстерень по ремонту годинників - 1;
  • об’єктів фотопослуг, послуг ксерокопіювання та комп’ютерного друку, прокату речей, нарізки скла, майстерень по ремонту та виготовленню металовиробів, ритуальних послуг, квартирних та турагенств, рекламних агентств, спортивно-оздоровчих центрів, ломбардів та інших – 114.

У 2021 році у громаді впроваджуються інвестиційні проєкти загальною вартістю близько 100 млн. грн.

На 2022 рік запланована реалізація інвестиційних проєктів (в тому числі перехідних з 2021 року) на загальну суму понад 75 млн. грн. Також у 2021 році розпочато та у 2022 році буде продовжено впровадження міжнародних проєктів стратегічно-розвиткового напрямку – Європейської енергетичної відзнаки та муніципального енергетичного плану, Проєкт USAID “ГОВЕРЛА” (“Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування”).

У 2022 році реалізація комплексних цільових програм життєдіяльності громади відбуватиметься відповідно основних векторів розвитку, визначених Стратегією сталого розвитку Миргородського субрегіону до 2028 року.

Основними пріоритетними напрямами розвитку визначено:

  • розвиток бізнесу та зеленої економіки;
  • розвиток лікувально-бальнеологічної та рекреаційно-туристичної сфери;
  • формування екобезпечного соціально-культурного простору;
  • покращення системи управління та активізація громад субрегіону.

У 2021 році збережено та закріплено позитивну тенденцію зростання доходів населення. Збільшення розміру оплати праці, скорочення диференціації доходів є одним із основних завдань щодо підвищення рівня життя населення.

Основними цілями бюджету на 2022 рік є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку Миргородської міської територіальної громади та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Основними платниками податків і зборів до бюджету громади серед виробничих підприємств є: ПрАТ “Миргородкурорт”, Регіональна філія “Південна залізниця” АТ “Українська залізниця”, ПрАТ “Миргородський завод мінеральних вод”, ПрАТ “Полтавське ХПП” (ТОВ “Кононівський елеватор”), ПАТ “Армапром”. Серед підприємств з виробництва сільськогосподарської продукції найбільше сплачують до бюджету ТОВ “Укрлатагро”, ТОВ “Астарта Прихоролля”, ТОВ “Промінь-Приват”, ТОВ “Хорол-Дон” та ТОВ “Агротех-Гарантія”.

 

Оцінка надходжень до бюджету громади за січень - жовтень 2021 року

 

Бюджет Миргородської міської територіальної громади за 10 місяців 2021 року (без врахування офіційних трансфертів) отримав 293 528,7 тис. грн., що більше уточнених планових показників на відповідний період на 16 872,1 тис. грн., виконання дохідної частини становить 106,1 відсотка.

До загального фонду бюджету громади у січні – жовтні 2021 року, при запланованих надходженнях в сумі 265 800,5 тис. грн., фактично надійшло 279 923,1 тис. грн. податків, зборів та інших платежів (без врахування офіційних трансфертів), понад план отримано 14 122,6 тис. грн., виконання становить 105,3 відсотка.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких у загальному фонді бюджету становить 53,4 відсотка, склали 149 608,6 тис. грн., що більше планових показників на 3 928,3 тис. грн., або на 2,7 відсотка.

Друге місце за обсягом надходжень до загального фонду бюджету громади належить місцевим податкам і зборам (105 635,9 тис. грн.), питома вага становить 37,7 відсотка. Серед них основними є:

  • плата за землю - надходження у звітному періоді становили 45 248,5 тис. грн. (виконання 102,9 відсотка до плану), що становить 16,2 відсотка у структурі загального фонду бюджету;
  • єдиний податок – отримано 38 089,7 тис. грн. (виконання становить 103,3 відсотка), питома вага складає 13,6 відсотків;
  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – до бюджету надійшло 22 118,5 тис. грн. (виконання до плану 117,0 відсотків), частка у структурі загального фонду бюджету становить 7,9 відсотка.

Після місцевих податків і зборів також значну частину у структурі доходів займає акцизний податок, а саме 6,3 відсотка. У звітному періоді надходження склали 17 677,1 тис. грн., в тому числі від акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального – 11 457,3 тис. грн. та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 6 219,8 тис. грн.

До спеціального фонду бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за звітний період надійшло 13 605,6 тис. грн., що більше планових показників на 1 385,7 тис. грн., або на 11,3 відсотка, а саме: власні надходження бюджетних установ – 9 218,5 тис. грн., надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища – 259,5 тис. грн., надходження до бюджету розвитку – 3 666,8 тис. грн., надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 459,8 тис. грн., інші неподаткові надходження – 1,0 тис. грн.

 

Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

 

Втрати бюджету від наданих міською радою пільг на 2022 рік очікуються в сумі 2 672,0 тис. грн., в тому числі:

  • з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 983,4 тис. грн., в результаті надання пільги у розмірі 100 відсотків від суми податкового зобов’язання на рік для фізичних осіб учасників ООС на об’єкти житлової нерухомості та у розмірі 50 відсотків пенсіонерам за віком, особам з інвалідністю першої і другої груп, ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, а також фізичним особам, що визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, на наземні гаражі, але не більше, ніж на один об’єкт, згідно рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02 червня 2021 року № 209 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як складової податку на майно” (втрати бюджету будуть у 2023 році, коли фізичні особи сплачуватимуть податок за 2022 рік);
  • по земельному податку в сумі 1 688,6 тис. грн., в результаті надання пільги для юридичних осіб на земельні ділянки за цільовим призначенням 13.05 “Для розміщення та постійної діяльності Державної служби зв’язку та захисту інформації України” та 15.01 “Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил” у розмірі 100 відсотків від податкового зобов’язання на рік, згідно рішення восьмої сесії міської ради восьмого скликання від 02 червня 2021 року № 208 “Про встановлення плати за землю, як складової податку на майно”.

 

Прогноз показників бюджету Миргородської міської територіальної громади за основними видами доходів на 2022 рік

 

       Дохідна частина бюджету міської територіальної громади сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік надходжень, що зараховуються до бюджетів територіальних громад.

 

Доходи бюджету громади на 2022 рік заплановано в сумі 501 670,1 тис. грн., у тому числі сума доходів загального фонду – 491 633,0 тис. грн., спеціального фонду – 10 037,1 тис. грн., що включають:

  • податкові надходження – 349 781,0 тис. грн.;
  • неподаткові надходження – 13 856,1 тис. грн.;
  • доходи від операцій з капіталом – 500,0 тис. грн.;
  • цільовий фонд – 300,0 тис. грн.;
  • офіційні трансферти – 137 233,0 тис. грн.

 

Власні доходи громади (без офіційних трансфертів) визначені на 2022 рік в сумі 364 437,1 тис. грн., що більше очікуваних показників поточного року на 17 224,3 тис. грн., або на 5,0 відсотків, в тому числі доходи загального фонду – 355 000,0 тис. грн., спеціального фонду – 9 437,1 тис. грн.

 

Надходження загального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозуються в сумі 355 000,0 тис. грн., що більше очікуваних показників 2021 року на 22 194,3 тис. грн., або на 6,7 відсотка.

 

Основним джерелом податкових надходжень бюджету громади є податок на доходи фізичних осіб, що становить 55,2 відсотка у структурі власних доходів загального фонду на 2022 рік. Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб складають 195 800,0 тис. грн., що більше очікуваних надходжень 2021 року на 13 400,0 тис. грн., або на 7,3 відсотка. Збільшення обсягів надходжень податку на доходи фізичних осіб обумовлено подальшим зростанням середньомісячної заробітної плати, в тому числі доходів низькооплачуваних верств населення через державне підвищення мінімальних соціальних гарантій, та легалізацією виплати заробітної плати.

 

Показники надходжень рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів у 2022 році очікуються в сумі 720,0 тис. грн., що менше очікуваних показників 2021 року на 52,2 тис. грн. (або на 6,6 відсотка), в тому числі рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 190,0 тис. грн., за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення - 280,0 тис. грн. та для видобування нафти - 250,0 тис. грн. Зменшення планових показників у порівнянні з очікуваними зумовлено динамікою надходжень у попередніх періодах, із урахуванням макроекономічного прогнозу, а також виходячи із прогнозних обсягів видобутку та без індексації ставок, визначених в абсолютних значеннях.

 

У 2022 році від акцизного податку прогнозується отримати – 23 900,0 тис. грн., в тому числі з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію пального – 15 400,0 тис. грн., з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 8 500,0 тис. грн. У порівнянні з очікуваними показниками 2021 року, надходження акцизного податку зростуть на 2 200,0 тис. грн., або на 10,1 відсотка, що зумовлено прогнозним зростанням обсягів виробництва, імпорту та реалізації пального та обсягів реалізації суб’єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів, з урахуванням індексу споживчих цін на 2022 рік.

 

Надходження від місцевих податків і зборів планується отримати в сумі 129 001,0 тис. грн., що становить 36,3 відсотка загального фонду бюджету громади.

 

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю – 56 800,0 тис. грн., яка складається з земельного податку – 13 000,0 тис. грн. та орендної плати за землю – 43 800,0 тис. грн. У структурі власних доходів загального фонду бюджету плата за землю становить 16,0 відсотків. Розрахунок плати за землю на 2022 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб з урахуванням прийнятих ставок земельного податку та орендної плати без врахування індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок. Зростання прогнозних надходжень плати за землю у 2022 році у порівнянні з очікуваними поточного року на 3 200,0 тис. грн., або на 6,0 відсотків, пов’язане зі збільшенням ставок орендної плати за використання земель комунальної власності, що затверджені рішенням дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.07.2021 року № 272 “Про затвердження ставок орендної плати за використання земель комунальної власності Миргородської територіальної громади”.

 

 Прогнозна сума єдиного податку на 2022 рік становить 46 000,0 тис. грн., і збільшується порівняно із очікуваним показником 2021 року на 2 000,0 тис. грн., або на 4,5 відсотка. Питома вага єдиного податку у загальному фонді бюджету громади становить 13,0 відсотків. У наступному бюджетному періоді планується отримати єдиного податку від юридичних осіб – 5 000,0 тис. грн., від фізичних осіб - 34 800,0 тис. грн. та 6 200,0 тис. грн. єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників. На збільшення надходжень єдиного податку у 2022 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 9,3 відсотка для платників І групи спрощеної системи оподаткування, мінімальної заробітної плати на 8,3 відсотка для платників ІІ групи та індексу споживчих цін на 6,2 відсотка для платників ІІІ групи.

 

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на наступний рік заплановано в сумі 26 000,0 тис. грн., що більше очікуваних надходжень поточного року на 3 050,0 тис. грн., або на 13,3 відсотка. Розрахунок податку проведено в розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів. У структурі доходів податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, складає 7,3 відсотка загального фонду бюджету громади. Зростання надходжень даного податку у 2022 році пов’язане зі збільшенням розміру мінімальної заробітної плати. При розрахунку на 2022 рік враховано зменшення ставки податку для фізичних осіб з 1,0 до 0,8 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за 1 кв. м. площі нерухомого майна, на підставі рішення п’ятдесят сьомої сесії міської ради сьомого скликання від 10.07.2020 року № 126 “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Миргородської міської ради Полтавської області”.

 

По транспортному податку планується отримати – 37,0 тис. грн., в тому числі від юридичних осіб – 12,0 тис. грн., від фізичних – 25,0 тис. грн. Надходження від туристичного збору заплановані в сумі 164,0 тис. грн., в тому числі від юридичних осіб – 44,0 тис. грн., від фізичних осіб – 120,0 тис. грн.

 

Податок на прибуток комунальних підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, у 2022 році прогнозується в сумі 60,0 тис. грн. та 2,0 тис. грн. відповідно. Розрахунок проведено згідно чинних норм податкового законодавства із урахуванням прогнозу прибутку комунальних підприємств громади та термінів сплати податку.

 

Надходження коштів від адміністративних штрафів та інших санкцій прогнозується в сумі 240,0 тис. грн.

 

Прогнозна сума плати за надання адміністративних послуг становить 3 385,0 тис. грн., в тому числі: надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заплановані в сумі 520,0 тис. грн., адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 160,0 тис. грн., плата за надання інших адміністративних послуг – 2 700,0 тис. грн., плата за скорочення термінів надання послуг – 5,0 тис. грн.

 

Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2022 рік заплановані в сумі – 366,0 тис. грн. У 2022 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

 

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2022 рік складає 36,0 тис. грн.

 

Інші неподаткові надходження загального фонду заплановані в сумі 1 490,0 тис. грн., в тому числі від надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 846,0 тис. грн., за договорами врегулювання правовідносин, пов’язаних з тимчасовим зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів – 300,0 тис. грн., за договорами встановлення сервітуту – 274,0 тис. грн. та збитки заподіяні територіальній громаді внаслідок порушення земельного законодавства – 70,0 тис. грн.

 

Обсяг доходів спеціального фонду бюджету громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) прогнозується у сумі – 9 437,1 тис. грн., в тому числі:

  • власні надходження бюджетних установ – 8 337,1 тис. грн.;
  • надходження до бюджету розвитку – 500,0 тис. грн. за рахунок коштів від продажу земельних ділянок комунальної власності;
  • надходження до цільового фонду Миргородської міської ради – 300,0 тис. грн.;
  • надходження екологічного податку до фонду охорони навколишнього природного середовища – 300,0 тис. грн. (в тому числі екологічний податок за викиди в атмосферу забруднюючих речовин – 65,0 тис. грн., надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – 20,0 тис. грн., надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини – 215,0 тис. грн.).

 

У 2022 році офіційних трансфертів до бюджету міської територіальної громади планується отримати в сумі 137 233,0 тис. грн., у тому числі:

  • з державного бюджету: освітню субвенцію в сумі 114 890,8 тис. грн.;
  • з обласного бюджету міжбюджетні трансферти на загальну суму 6 526,5 тис. грн., в тому числі:
  • дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 2 914,8 тис. грн.;
  • субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (для інклюзивно-ресурсного центру) - 1 952,0 тис. грн.;
  • іншу субвенцію – 1 659,7 тис. грн., в тому числі на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги – 542,5 тис. грн., на забезпечення санаторно-курортним оздоровленням членів сімей загиблих ветеранів війни з числа учасників АТО/ООС – 60,0 тис. грн., на забезпечення санаторно-курортним лікуванням громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 123,1 тис. грн., на забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 334,1 тис. грн., на фінансування проєктів-переможців обласного конкурсу проєктів і програм розвитку територіальних громад області – 600,0 тис. грн.;
  • з бюджетів територіальних громад області: іншу субвенцію на суму 15 815,7 тис. грн., в тому числі з бюджету Великосорочинської сільської територіальної громади – 5 636,9 тис. грн., Ромоданівської селищної територіальної громади – 4 786,8 тис. грн., Комишнянської селищної територіальної громади – 5 392,0 тис. грн. для підтримки закладів охорони здоров’я та соціального захисту громади.

 

Видаткова частина бюджету міської територіальної громади обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 501 670,1 тис. грн. і включає в себе: власні доходи в сумі 364 437,1 тис. грн., міжбюджетні трансферти – 137 233,0 тис. грн.. За рахунок загального фонду планується 466 098,7 тис. грн., спеціального – 35 571,4 тис. грн.

 

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 59 504,2 тис. грн.

 

Видатки на розвиток освітньої галузі заплановані в сумі 285 997,1 тис. грн., у тому числі: видатки загального фонду – 271 480,5 тис. грн., в тому числі міжбюджетні трансферти – 119 757,6 тис. грн., спеціального фонду – 14 516,6 тис. грн., з них: видатки за рахунок власних надходжень – 6 985,9 тис. грн. та бюджету розвитку – 7 530,6 тис. грн., в тому числі на капітальний ремонт закладів освіти – 6 615,3 тис. грн.

       Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій з державного бюджету передбачаються видатки на інклюзивно - ресурсний центр – 1 952,0 тис. грн., за рахунок освітньої субвенції на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів – 114 890,8 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 218 407,0 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 39 522,9 тис. грн., у тому числі за рахунок дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 2 914,8 тис. грн.

На виконання Комплексної програми розвитку освіти громади передбачаються видатки в сумі 1 342,6 тис. грн., а саме: на підвіз учнів до центральних шкіл міста та дітей із сільської місцевості у сумі 800,0 тис. грн., обслуговування системи “Моя школа” (електронний щоденник) – 492,6 тис. грн., заохочення обдарованих дітей – 50,0 тис. грн.

На забезпечення Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО планується спрямувати 2 521,8 тис. грн. для безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Передбачено видатки на реалізацію програми допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді громади в сумі 50,0 тис. грн.

На реалізацію проєктів громадського бюджету заплановані видатки в обсязі 1 381,0 тис. грн.

 

Видатки на охорону здоров’я плануються в сумі 34 312,2 тис. грн., у тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади для фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” – 8 170,0 тис. грн., для фінансової підтримки та розвитку комунального некомерційного підприємства “Миргородська лікарня інтенсивного лікування” – 12 696,0 тис. грн.

За рахунок субвенцій від інших територіальних громад планується отримати 13 446,2 тис. грн., на підтримку закладів охорони здоров’я, в тому числі:      

  • Комишнянська селищна територіальна громада – 5 392,0 тис. грн.;
  • Ромоданівська селищна територіальна громада – 2 417,3 тис. грн.;
  • Великосорочинська сільська територіальна громада – 5 636,9 тис. грн.

                  

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення передбачений у сумі 26 944,3 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 25 909,3 тис. грн., спеціальному фонду – 1 035,0 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

 

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 17 956,0 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 791,7 тис. грн.

 

Плануються видатки на виконання місцевих цільових програм соціальної спрямованості, в тому числі: соціального захисту населення в сумі 4 830,0 тис. грн., соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 122,9 тис. грн., забезпечення соціальним житлом, житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування–14,4 тис. грн., допомоги мешканцям Миргородської міської територіальної громади, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації (надзвичайної події) – 300,0 грн., реалізації молодіжної політики, підтримки сім'ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству – 70,0 тис. грн., зайнятості населення – 55,0 тис. грн., соціальної підтримки учасників АТО для надання одноразових грошових допомог та організації поховання осіб воїнів-миргородців – 410,0 тис. грн.

 

На центр соціальних служб заплановані кошти в сумі 1 994,6 тис. грн.

 

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 15 581,4 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів міської територіальної громади – 13 211,9 тис. грн., за рахунок субвенції Ромоданівської селищної територіальної громади – 2 369,5 тис. грн. По загальному фонду передбачається видатків – 14 546,4 тис. грн., по спеціальному фонду за рахунок власних надходжень – 1 035,0 тис. грн.

 

На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 2 506,3 тис. грн.

 

За рахунок субвенцій з обласного бюджету плануються видатки в сумі 1 059,7 тис. грн., в тому числі:

- на забезпечення безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, встановлення телефонів особам з інвалідністю І і ІІ груп – 334,1 тис. грн.;

- санаторно-курортне оздоровлення членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з

числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації на території Донецької та Луганської областей, загиблих воїнів-інтернаціоналістів, осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, учасників-добровольців антитерористичної операції, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил – 60,0 тис. грн.,

- надання грошової допомоги для компенсації вартості санаторно-курортних путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, розташованим на території Полтавської області, за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії I – 123,1 тис. грн.;

- на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми – 542,5 тис. грн.;

 

Видатки бюджету міської територіальної громади по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 26 126,6 тис. грн., у тому числі: по загальному фонду – 25 710,5 тис. грн., по спеціальному - 416,2 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 21 342,4 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі – 3 512,9 тис. грн.

На програму культурно–мистецького розвитку – 430,0 тис. грн.

 

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів у галузі фізичної культури і спорту передбачено 7 648,2 тис. грн., за рахунок коштів загального фонду.

Зокрема, на реалізацію програм розвитку фізичної культури і спорту спрямовуються кошти в сумі 264,7 тис. грн..

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 6 998,5 тис. грн. та на фінансову підтримку ЦФЗН “Спорт для всіх” – 385,0 тис. грн.

 

На житлово - комунальне господарство у 2022 році планується виділити кошти в сумі 28 420,0 тис. грн., у тому числі: на фінансову підтримку КП “Спецкомунтранс” – 23 950,0 тис. грн.; на благоустрій громади – 4 068,0 тис. грн., на капітальний ремонт зовнішнього освітлення 402,0 тис. грн.

 

На будівництво та реконструкцію об’єктів за рахунок коштів бюджету розвитку на наступний рік передбачено 10 521,9 тис. грн., у тому числі: на реконструкцію зовнішнього освітлення – 998,0 тис. грн., реконструкцію ДНЗ № 2 – 2 000,0 тис. грн., на будівництво та реконструкцію інших об’єктів – 3 523,9 тис. грн. (будівництво водогону по вул. Микиші та прилеглих вулицях та провулках в м. Миргород – 600,0 тис. грн., реконструкція ділянок водогонів по вул Єрківська, Тичини, Грекова, Харківка від перехресті вулиць в м. Миргород – 723,9 тис. грн., нове будівництво велодоріжок по вул. Гоголя – 2 200 тис. грн., з яких: субвенція з обласного бюджету на фінансування проектів-переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області, а саме: «Нове будівництво велодоріжок по вул. Гоголя (від перехрестя з вул. Шевченка до перехрестя з вул. Гурамішвілі) в м. Миргород Полтавської області» - 600,0 тис. грн.), капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП “Миргородської лікарні інтенсивного лікування” – 4 000,0 тис. грн.

 

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом, реконструкцією та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачені кошти в сумі 11 397,3 тис. грн., у тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 6 000,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку – 5 397,3 тис. грн.

      

На програму регулювання земельних відносин Миргородської міської територіальної громади на 2022 рік планується спрямувати 500,0 тис. грн., на програму розроблення, внесення змін та оновлення містобудівної документації громади – 500,0 тис. грн., на фінансову підтримку та розвиток міської телестудії “Миргород” – 2 616,3 тис. грн.

 

Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих програм у сумі 1 579,5 тис. грн., а саме:

- програма забезпечення діяльності депутатів Миргородської міської ради – 100,0 тис. грн.;

- підтримка діяльності органів самоорганізації населення – 180,0 тис. грн.;

- підтримка інвестиційної діяльності та зміцнення іміджу громади – 100,0 тис. грн.;

- реалізація ініціатив за програмою “Місто активних громадян” – 330,0 тис. грн.;

- сплата членських внесків до асоціацій міст – 149,5 тис. грн.;

- підготовка молоді громади до військової служби і підтримка заходів мобілізації та забезпечення територіальної оборони – 40,0 тис. грн.;

- розвитку цивільного захисту – 30,0 тис. грн.;

- цифрового розвитку Миргородської міської територіальної громади – 350,0 тис. грн.;

  • витрати на підготовку остаточного звіту про виконання субпроєктів по НКПВУ (проведення аудиту) – 300,0 тис. грн.

 

Передбачаються видатки з бюджету громади на забезпечення гарантійних зобов’язань по проєкту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО КП “Миргородтеплоенерго” в сумі 1 650,0 тис. грн., в разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).

 

Обсяг резервного фонду бюджету громади планується в сумі 2 752,5 тис. грн.

 

Передбачається передача міжбюджетного трансферту у вигляді іншої субвенції для реалізації програми забезпечення пожежної безпеки громади бюджету Комишнянської селищної територіальної громади у сумі 600,0 тис. грн. на утримання комунальної організації “Місцева пожежна охорона”.

 

Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 300,0 тис. грн. та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища – 300,0 тис. грн.

ОГОЛОШЕННЯ
     
ВАКАНСІЇ

Потреба в працівниках по м. Миргород та Миргородській громаді на  1 липня

     
     
Багатоцільова грошова допомога для ВПО

Шановні миргородці!

     
     
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності громади!

Про підтримку від компанії  Orlovsky Consulting GbR

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Миргородводоканал

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net