Цивільний захист Карта укриттів

Ти як? Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Трудові книжки переводять в електронний формат
2021-02-10

В Україні відбулася знакова подія – 5 лютого Верховна Рада схвалила закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”. Отже, відтепер паперові трудові книжки поступово відійдуть у минуле.  В органах Пенсійного фонду цю подію чекали давно і ретельно готувалися до неї як з точки зору впровадження новітніх інформаційних технологій і технічного переоснащення, так і відповідної професійної підготовки кадрів.

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який залишається ядром усіх перетворень і унікальним сховищем даних про всіх застрахованих осіб, став тією потужною платформою, на підставі якої здійснюватиметься облік трудової діяльності працівника в електронній формі.

         Зважаючи на те, що нині працівники Фонду Полтавщини щомісячно приймають та обробляють понад 22,4 тис. звітів роботодавців, що містять відомості про майже 405 тис. застрахованих осіб, загальна кількість документів про трудову діяльність працівників, які необхідно обробити та узагальнити в електронній формі, становить у нашій області понад 400 тисяч. Зрозуміло, що обсяг цих трудових книжок у паперовому вигляді може становити від кількох до декількох десятків сторінок!

            Що зміниться для українців із введенням електронного документа? Перш за все електронна трудова книжка дає можливість органам Пенсійного фонду призначати людині пенсію автоматично (без звернення) та збирання документів за всю її трудову діяльність. Тобто, як в усіх цивілізованих країнах, коли настає право на соціальну виплату/пенсію, держава інформує про можливість її отримання та розрахунковий розмір.

         Сервіс автоматичного призначення пенсії впевнено набирає популярності серед мешканців області. З часу його запровадження - 1 липня 2020 року – до 1 лютого п.р. подали анкети на призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру Фонду 389 громадян.

         Спрощений доступ до державних послуг дозволяє людині не лише використати право на призначення пенсії, але й вплинути на покращення запропонованого розрахункового розміру. Зокрема, можна піти такими шляхами:

         - надати відомості про свою заробітну плату за період до 2000 року (до запровадження персоніфікованого обліку);

         - відтермінувати свій вихід на пенсію для одержання підвищення до пенсії на 0,5–0,75% за кожний повний місяць роботи після досягнення пенсійного віку.

         Яким шляхом відбуватиметься збір відомостей про трудову діяльність працівника? Страхувальник чи застрахована особа надаватимуть скановані або оцифровані копії документів, передбачених законодавством (трудової книжки, довідок тощо) через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Обов’язковою умовою при цьому є накладання кваліфікованого електронного підпису.

         Передбачено, що перехідний період до остаточної відмови від паперових трудових книжок триватиме протягом п’яти років. При цьому оригінал паперової трудової передаватиметься на зберігання працівнику як офіційний документ. Якщо працівник виявить бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний паралельно із електронним обліком трудової діяльності внести до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення.

Вже зараз кожний українець може перевірити інформацію про записи у своїй трудовій книжці, починаючи з 2000 року, в особистому кабінеті на вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

 

 

Головне управління Пенсійного фонду

України в Полтавській області

ОГОЛОШЕННЯ
     
Оголошення
про проведення конкурсу на визначення орендаря земельних ділянок, сформованих 
за рахунок невитребуваних земельних часток (паїв), загальною площею 15.3993 га
 
     
     
Увага! Конкурс!

Миргородська міська рада Полтавської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті Миргородської міської ради та її виконавчих органах

 

     
     
Увага! Конкурс!

Миргородська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління – головного архітектора міста Управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю Миргородської міської ради.

 

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]