Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Новини
2021-05-19

17.12..2021

До уваги суб'єктів господарської діяльності громади!

На виконання протоколу регіональної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області від 09.11.2021 № 19/2021 та з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2",  на території Миргородської міської територіальної громади  вважати доцільним:

  1. До суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами на підпорядкованій території, керівників торгівельних мереж щодо дотримання вимог Постанови КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1236, Постанови головного державного санітарного лікаря України № 17 від 09.05.2020:
  • недопущення скупчення людей, утворення черг, забезпечення дотримання принципу соціального дистанціювання - 1,5 м (адміністрація/персонал мають самостійно забезпечувати та контролювати виконання умов недопущення черг, забезпечити роботу наявних кас впродовж усього робочого часу, тощо);
  • дотримання вимоги щодо одночасного перебування відвідувачів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 м2 площі зали обслуговування;
  • забезпечення допуску та перебування в закладі відвідувачів лише в одягнутих засобах індивідуального захисту (захисна маска або респіратор).
  1. До суб'єктів господарювання, які проводять діяльність у сфері громадського харчування, щодо приймання відвідувачів під час проведення новорічних корпоративів, святкових заходів відповідно до вимог, встановлених постановою КМУ від 09.12.2021 року   № 1236, за наявності в усіх учасників (відвідувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та співробітників закладу, документів, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби.
  2. Під час проведення святкових, масових заходів на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, дотримуватися протиепідемічних вимог, визначених постановою Головного державного санітарного лікаря України від  06.12.2021  № 23.

 

Безпека та протиепідемічні заходи мають бути головним пріоритетом під час проведення Новорічних та Різдвяних свят.

 

 

 

02.11.2001

Вчимося будувати ефективний діалог влади і бізнесу

У межах проєкту "Школа лобізму" відбувся навчальний тренінг для представників органів місцевого самоврядування. Як підвищити підприємницьку активність та залучити бізнес до формування і реалізації економічної стратегії розвитку регіону, як зробити «правила гри» зрозумілими для підприємців та яким є порядок денний від бізнесу у конкретному регіоні. Інструменти взаємодії влади та бізнесу, як підвищити залученість місцевого бізнесу в процеси економічного розвитку регіону? – ключові теми, які пояснювали експерти учасникам заходу. 

Начальник відділу відділу підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу виконавчого комітету Миргородської міської ради Вероніка Богаєнко також була у числі слухачів інформаційно-навчальної сесії.

Довідково: Школа лобізму  – проєкт Спілки українських підприємців (СУП) у партнерстві з Центром міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ), мета якого побудувати ефективний діалог малого і середнього бізнесу з місцевою владою для співпраці у напрямку покращення економічного розвитку регіону. Партнер проекту у Полтаві: Полтавська асоціація бізнесу.

01.11.2021

У Миргороді розпочалося навчання для підприємців за проєктом "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП"

 У  Миргороді стартувало навчання для представників малого та середнього бізнесу нашої громади. У тренінгах, які відбуваються з 1 по 5 листопада, безоплатно можуть брати участь як досвідчені підприємці, так і ті, хто тільки планує розпочати власну справу.

 

Навчальні семінари організовані Миргородською міською радою в рамках проєкту "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

 За словами заступника міського голови Наталії Молочко, у громаді продовжують втілювати заходи, які сприяють поліпшенню умов для ведення бізнесу. Одним із напрямів розвитку є співпраця міської влади із підприємцями. Результати проведеного анкетування серед представників малого та середнього бізнесу показали, що для успішного ведення власної справи в період пандемії, підприємці потребують проведення навчань і тренінгів.

 Навчання для досвідчених підприємців проходять в конференц-залі ЦНАПу за адресою: м.Миргород, вул. Гоголя, 171/1. 

 Семінари проводяться із наступними презентаціями:

  • Маркетинг і ваш бізнес, 
  • Позиціонування вашого продукту,
  • Ведення бізнесу в умовах карантинних обмежень: перехід в онлайн-режим,
  • Реклама і просування в соціальних платформах: бізнес профіль, рекламний кабінет, таргетинг,
  • Тендери Прозорро – можливість розвитку будь-якого бізнесу.

 Навчання для початківців проходитимуть в читальній залі публічної бібліотеки ім. Д. Гурамішвілі за адресою: м. Миргород, вул.Незалежності,1. Теми семінарів:

  • Бізнес-план: що це та для чого потрібен?
  • Сталі підходи до ведення бізнесу
  • Ведення бізнесу в умовах карантинних обмежень: перехід в онлайн.

 Реєстрація учасників продовжується за телефонами: 05355 5-47-5305008539430683846303  (відділ підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу міської ради).

 

8.10.2021

Співпраця влади і бізнесу: миргородські і новоград-волинські підприємці діляться досвідом

Миргород з ознайомчим візитом відвідала делегація з Новоград-Волинської територіальної громади. Представники нашого міста-побратима знайомилися з місцевим підприємництвом, обговорювали програми по розвитку бізнесу в громадах, ділилися досвідом.  Захід організовано у рамках проєкту GIZ “Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії Ковід-19”.

Під час зустрічі з делегатами міський голова Сергій Соломаха наголосив на тому, що Миргород завжди готовий ділитися власним досвідом, а також  вчитися та переймати  гарні практики, які є у міст-партнерів. 

Знайомство з містом гості почали у краєзнавчому музеї, де співробітники закладу розповіли про минуле і сьогодення Миргорода та міської громади, про видатних діячів та  сучасні методи роботи музейників. Після екскурсії гості передали до фондів музею подарунки від Новоград-Волинської громади. Продовжила розмову заступник міського голови Наталія Молочко. Наталія Володимирівна розповіла про основні напрямки  співпраці влади і громади, про програми підтримки та проєктну діяльність за участю представників бізнесу.  Потім делегати відвідали асфальтобетонний завод, побачили  велоконцепцію громади в дії, ознайомилися з діяльністю ремісничого коворкінгу та побували на майстер-класі по виготовленню кераміки.  Другий день почався з ранкової кави у Центрі підтримки бізнесу. Під час спілкування представники влади та бізнесу, обговорюють актуальні питання підприємницької діяльності, розповідають про соціальні  проєкти  та сучасні тенденції для успішного ведення бізнесу. Ознайомилися гості і з роботою низки місцевих підприємств. А ще побували на конефермі у селі Дібрівка та відвідали козину ферму  родини Блонських, що у селі Вовнянка, 

У ході візиту, який  тривав три дні, також відбулися візити на  підприємства малого та середнього бізнесу, до виробників сільськогосподарської продукції, знайомство з роботою освітніх установ, санаторно-курортними закладами.

За словами  заступника Новоград-Волинського міського голови Ірини Гудзь, зустрічі представників влади і бізнесу – це активний діалог, під час якого діляться успішними  практиками, розповідають, як виживають в умовах пандемії. Цікавою темою для обговорення є питання місцевих програм по розвитку та підтримки бізнесу та перспективи їх актуалізації в умовах сьогодення.

4.10.2021

До уваги бджолярів та тваринників громади!

Повідомляємо, що в області діє Програма розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року (далі Програма), яка спрямована на підтримку зайнятості сільського населення, створення додаткових можливостей для зростання доходів індивідуальних домогосподарств, розвитку малого та середнього аграрного бізнесу. Одними з важливих заходів Програми передбачено підтримку галузей "Тваринництво" та "Бджільництво".

Відшкодування проводиться за:

  • приріст поголів'я корів молочного і м'ясного напряму продуктивності власного відтворення у розмірі 5,0 тис. грн за голову;
  • закуплені телиці, нетелі або корови молочного і м'ясного напряму продуктивності у розмірі 10,0 тис. грн за голову;
  • закуплену ідентифіковану і зареєстровану голову овець та кіз - 100% вартості, але не більше 2,0 тис. грн за голову;
  • придбання доїльного обладнання та обладнання для переробки, зберігання молока та м'яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів - 50% вартості, але не більше 50 тис. грн на одного суб'єкта;
  • придбання матеріалів та обладнання для облаштування першої пасіки (вулики нові, медогонки, воскотопки, стіл для розпечатай сот) - 50% вартості, але не більше 50,0 тис. грн на одного суб'єкта господарювання, за умови утримання від 10 бджолосімей;
  • закупівлю племінного матеріалу у суб'єктів племінної справи та можливе створення племінних пасік - 50% вартості племінного матеріалу, але не більше ніж 20,0 тис. грн на одну пасіку.

Звертаємо увагу, що Рішенням пленарного засідання п'ятої сесії восьмого скликання Полтавської обласної ради №221 від 06 липня 2021 року «Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року» в напрямі «Підтримка тваринництва» затверджено, як учасників Програми, особисті селянські господарства (учасниками також є юридичні особи, фізичні особи- підприємці, сімейні фермерські господарства та учасники бойових дій).

Просимо зацікавлених суб'єктів господарювання щодо можливості участі в даній Програмі звертатися  до відділу підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу Миргородської міської ради (каб.№15, тел. 5-47-43).

 

Відділ підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу міської ради

28.09.2021

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності  громади!

ПІДТРИМКА МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ

Оголошення про відбір бізнес-проєктів

Відповідно до Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Полтавській області на 2021-2023 роки Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації оголошує про прийом заявок на участь у конкурсному відборі бізнес-проєктів на право отримати фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету .

До участі у конкурсі запрошуються суб`єкти малого та середнього підприємництва, які:

отримали кредити до 500 тис. грн. терміном на 1 рік;

створили нові робочі місця.

Сума фінансової підтримки залежить від кількості створених робочих місць, які не можуть бути скорочені впродовж одного року з моменту отримання фінансової підтримки:

за одне робоче місце – 10% від суми кредиту без врахування відсотків (тіло кредиту);

за два робочих місця – 15% від суми кредиту без врахування відсотків (тіло кредиту);

за три і більше робочих місць – 20% від суми кредиту без врахування відсотків (тіло кредиту).

У разі скорочення зазначених робочих місць раніше вказаного терміну, сума виданої фінансової підтримки повертається до бюджету.

Для участі у конкурсі необхідно надати Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації (м. Полтава, вул. Соборності, 45, кім. 211) та для попереднього їх розгляду на електронну адресу: gue@adm-pl.gov.ua такі документи:

заявку у двох примірниках встановленої форми, що додається;

копію статутного документа;

копію фінансової звітності за останні три роки / за період фактичного фінансування суб’єкта господарювання у складі балансу та фінансової звітності, за формами, наведеними у додатку 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку „Загальні вимоги до фінансової звітності”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28 грудня 2009 року № 1541, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 січня 2010 року за № 103/17398 (крім новостворених суб’єктів підприємницької діяльності), для фізичних осіб – підприємців – податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів;

скорочену інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

копію кредитного договору, посвідчену банком-кредитором або обслуговуючим банком, та копії додатково укладених договорів між позичальником та кредитором, або лист банківської установи про отримання кредиту;

довідку про банківські реквізити позичальника;

виписку банку-кредитора або обслуговуючого банку про отримання позичальником кредиту;

бізнес-план (фінансово-економічне обґрунтування) проєкту;

копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за № 111/26556 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 грудня 2020 року № 773) (далі – Податковий розрахунок) за останній звітний період до отримання кредиту та на дату подання заяви на участь у відборі бізнес-проєктів або Повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413.

 За детальною інформацією звертатися  за тел.05355-5-47-53.

Відділ підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу міської ради

 

27.09.2021 

Куточок споживача

          До відділу  підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу міської ради жителі міста часто звертаються за консультаціями та порадами з приводу придбання неякісних товарів.

Найбільше скарг надходить щодо якості побутової техніки та мобільних телефонів.

Але при покупці товару споживач повинен знати основні правила, наприклад, що  не всі мають право обміняти навіть якісний товар. Це можна зробити протягом 14 днів з моменту покупки тільки в тому випадку, коли товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Тому, купуючи дорогу річ, потрібно уважно до неї придивитись і вирішити, чи достатньо вона вам підходить.

          Щоб допомогти покупцю захистити свої права, потрібно не забувати на прилавку розрахунковий документ. Також нагадуємо, що при здійсненні покупок на ринку, вимагайте від продавців надання товарних чеків, що засвідчують факт купівлі. В чеку має бути зазначено: найменування суб’єкта господарювання, ряд та номер торговельного місця, найменування товару, дата продажу, прізвище, ініціали продавця та його підпис.

          За більш детальною інформацією по питанню захисту прав споживачів просимо звертатися за адресою: м. Миргород, вул. Незалежності, 17 каб. № 15, тел. 5-47-53     

Легалізація трудових відносин триває

Дотримуючись карантинних заходів, у громаді продовжує працювати робоча група з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення. Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціальних  ризиків для громадян, які використовують незадекларовану  працю та суб’єктів господарювання, які виплачують заробітну плату неофіційно.        

Під час чергового рейду 22 вересня 2021 року членами робочої групи на підставі розпорядження міського голови від 25 січня 2021 року №14-в «Про створення робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення» проведено спостереження 7 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 4 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. Впродовж січня-вересня 2021 року робочою групою було проведено 12 рейдів,  спостережено 105 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 11 найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відносин, та 13 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. По суб’єктах господарської діяльності, у яких виявлено порушення законодавства про працю, направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області  та ГУ ДПС у Полтавській області для вжиття заходів у межах наданих повноважень.  Робота робочої групи з питання легалізації зайнятості населення триватиме і надалі. Звертаємо увагу роботодавців на необхідності дотримання чинного законодавства, а громадян – не погоджуватися на роботу без офіційного оформлення та на виплату заробітної плати в конвертах. Закликаємо суб’єктів господарювання, які використовують працю найманих працівників, без належного оформлення трудових відносин та фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без державної реєстрації, невідкладно належним чином оформити  трудові відносини.

Головний спеціаліст відділу моніторингу  місцевих податків  та з питань зайнятості Миргородської міської ради Тетяна Овлах           

 

24.09.2021

Українська соціальна академія запускає нову серію вебінарів "Розвиток сталого партнерства"

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності громади!

Українська соціальна академія повідомляє, що запускається нова серія вебінарів "Розвиток сталого партнерства"! Наступного тижня в академії стартують нові вебінари на тему "Розвиток сталого партнерства"!

Їх мета — підвищити кваліфікацію та знання соціальних підприємців для побудови успішних партнерських відносин із традиційним бізнесом та для розвитку власного бізнесу.

Протягом місяця буде проведено 4 вебінари під керівництвом міжнародних учасників на такі теми як:

28.09— ціннісна пропозиція, комунікація із соціальним впливом;

05.10— управління соціальним впливом;

12.10 — соціально відповідальні державні закупівлі;

19.10 — методи співпраці між соціальними підприємствами та традиційними підприємствами, успішні кейси реалізовані в Латвії, Грузії та Україні.

Ця серія є частиною проєкту «Спільне навчання для зміцнення сталого партнерства між традиційним та соціальним бізнесом заради збільшення соціального впливу в Україні та Грузії», який реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Латвійської Республіки.

Перший вебінар відбудеться вже наступного вівторка о 15:00 за українським та латвійським часом та о 16:00 за грузинським.

Поспішіть зареєструватися за

посиланням: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0qf- CorD4vG9Qmylitesf4ltmZKskSn6Md

У разі виникнення питань, просимо звертатися за телефоном +380503962662 та e-mail: siplatform@social-academy.com.ua

24.09.2021

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності громади!

Державна установа „Офіс з розвитку підприємництва та експорту" запустила міжнародну версію Єдиного експортного веб-порталу. Метою запуску міжнародної версії веб-порталу є промоція українських пріоритетних секторів, міжнародних заходів, які організовуються на території України, а також допомога у налагодженні двосторонньої співпраці між українськими компаніями та потенційними партнерами з-за кордону.

Англомовна версія веб-порталу передбачатиме аналітичну інформацію щодо фокусних для експорту секторів України, перелік та описи усіх виставок, торговельних місій, форумів, конференцій тощо, які заплановані в Україні, а також актуальні новини щодо зовнішньоекономічної діяльності та розвитку українського бізнес-середовища.

Додатково для користувачів буде доступна сорсингова платформа у вигляді каталогу українських компаній, які бажають знайти партнерів за кордоном. В свою чергу, іноземні імпортери матимуть змогу за допомогою функціоналу порталу комунікувати з наявними у каталозі українськими підприємствами, або ж замовляти індивідуальний підбір потенційних постачальників у разі відсутності компаній відповідно до наявних критеріїв.

Міжнародна версія Єдиного експортного веб-порталу створена Офісом з розвитку підприємництва та експорту на платформі „Дія.Бізнес" за стратегічної та інституційної підтримки Уряду України, Міністерства економіки України Запрошуємо ознайомитися із новою версією Єдиного експортного веб- порталу (подія транслюватиметься на Фейсбук-сторінках „Дія.Бізнес, ДУ „Офіс з розвитку підприємництва та експорту" та Міністерства цифрової трансформації). Детальна інформація доступна на Експортному Веб-порталі „Дія.Бізнес" за посиланням: https://cutt.1y/ZW9USb9 та Фейсбук-сторінці ДУ „Офіс з розвитку підприємництва та eкспорту"(https://cutt.ly/ZW9T0bh).

23.09.2021

Відповіді на поширені запитання щодо е-лікарняних

Уже з першого жовтня електронні лікарняні повністю замінять своїх паперових попередників. Упродовж наступних двох тижнів інформаційні системи, протоколи обміну даними і правила створення медичних висновків доопрацюють – аби врахувати помилки і нюанси, до яких виникали питання у лікарів, працівників і роботодавців під час тестового періоду.

Тож у жовтні деякі норми, що діють зараз, будуть модернізовані. Наприклад, зміниться термін формування медвисновку і номер е-лікарняного.

Але більшість положень залишаться чинними – головні з них ми докладно роз’яснили у серії публікацій про електронні лікарняні (у телеграм-каналі https://t.me/socialfund їх можна зручно знайти за тегом #елікарняні). Щодо інших консультували у коментарях в соцмережах і під час індивідуальних звернень.

Публікуємо відповіді на найпоширеніші із запитань, які ми отримуємо від застрахованих осіб і їх роботодавців, та які ще не висвітлювали в роз’ясненнях:

Як зрозуміти, отримав працівник невиробничу травму або мав загальне захворювання, якщо йому створено е-лікарняний з причиною непрацездатності «1»?

В електронних лікарняних причина непрацездатності вказується за оновленими кодами – вони відрізняються від визначених для паперових листків непрацездатності. Якщо в паперових лікарняних для загального захворювання та травми невиробничого характеру визначено два різні коди, то в електронному в обох випадках вказується код «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві».

Діагноз – персональні дані працівника. Тож з’ясовувати деталізовану причину непрацездатності не варто.

Коли в паперових лікарняних зазначено, що працівник мав травму невиробничого характеру, роботодавці запитують в співробітника пояснення. Чи потрібно це роботи у випадку е-лікарняних?

Роботодавці брали в працівників пояснення щодо обставин травмування, аби правильно призначити матеріальне забезпечення. Адже допомога по тимчасовій непрацездатності не надається, наприклад, у разі одержання травми при вчиненні кримінального правопорушення, навмисного заподіяння шкоди своєму здоров’ю, хвороби або травми через сп’яніння тощо.

Оскільки в е-лікарняних неможливо визначити, мав працівник травму або загальне захворювання, запитувати таке пояснення не потрібно.

Водночас, в е-лікарняному наявна помітка щодо ознак алкогольного чи наркотичного сп’яніння. Якщо тимчасова непрацездатність працівника пов’язана зі сп’янінням, комісія з соціального страхування підприємства має відмовити в призначенні допомоги.

Якщо працівник має довготривале захворювання, то йому оплатять е-лікарняний лише після одужання?

Ні, застрахованій особі, яка довго хворіє, Фонд соціального страхування України оплатить кожний проміжний е-лікарняний. Як і у випадку паперових листків, один страховий випадок може оформлюватись декількома електронними лікарняними. Вони створюються як продовження первинного і підлягають оплаті кожен після своєї видачі.

Однак якщо паперовий лікарняний може продовжуватись лікарем одноосібно до 15 календарних днів, то медичні висновки для формування е-лікарняних лікарі можуть створювати самостійно терміном до 30 календарних днів. Подальше підтвердження тимчасової непрацездатності потребує огляду лікарсько-консультативною комісією (ЛКК).

Орієнтовний термін непрацездатності пацієнта, визначений у е-лікарняному, має ґрунтуватись на індивідуальних показниках стану здоров’я людини та медичних протоколах. Якщо пацієнт не одужає в орієнтовно визначений при огляді термін, лікар сформує новий медичний висновок, на підставі якого сформується окремий, продовжений е-лікарняний.

Оскільки електронний лікарняний працівника стає готовим до сплати лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності, не варто формувати надто довгі медичні висновки, якщо для цього немає вагомих підстав.

 

Багато запитань, що надходять до ФССУ, стосуються функціонування і роботи кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України. Щодо цих питань потрібно звертатись на гарячу лінію ПФУ: 0-800-503-753

 

Добірка основних публікацій щодо електронних лікарняних:

● Коли на час перехідного періоду е-лікарняні стають готовими до сплати: https://t.me/socialfund/1395

● Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними: https://t.me/socialfund/1408

● Як можна подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: https://t.me/socialfund/1389

● Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: https://t.me/socialfund/1351

● Як діяти роботодавцю, якщо працівнику відкрили е-лікарняний: https://t.me/socialfund/1356

23.09.2021

Легалізація трудових відносин триває

Дотримуючись карантинних заходів, у громаді продовжує працювати робоча група з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення. Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціальних  ризиків для громадян, які використовують незадекларовану  працю та суб’єктів господарювання, які виплачують заробітну плату неофіційно.        

Під час чергового рейду 22 вересня 2021 року членами робочої групи на підставі розпорядження міського голови від 25 січня 2021 року №14-в «Про створення робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення» проведено спостереження 7 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 4 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації.                        Впродовж січня-вересня 2021 року робочою групою було проведено 12 рейдів,  спостережено 105 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 11 найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відносин, та 13 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. По суб’єктах господарської діяльності, у яких виявлено порушення законодавства про працю, направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області  та ГУ ДПС у Полтавській області для вжиття заходів у межах наданих повноважень.  Робота робочої групи з питання легалізації зайнятості населення триватиме і надалі. Звертаємо увагу роботодавців на необхідності дотримання чинного законодавства, а громадян – не погоджуватися на роботу без офіційного оформлення та на виплату заробітної плати в конвертах. Закликаємо суб’єктів господарювання, які використовують працю найманих працівників, без належного оформлення трудових відносин та фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без державної реєстрації, невідкладно належним чином оформити  трудові відносини.

18.09.2021

Інтерактивний семінар «Бізнес та влада Миргорода: згуртованість для подолання спільних викликів»

Як малому та середньому бізнесу втриматися на плаву в умовах пандемії? Про це говорили під час інтерактивного семінару для підприємців Миргородської громади в рамках проєкту «Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії», що відбувся 16 та 17 вересня в Миргороді.

Як малому та середньому бізнесу втриматися на плаву в умовах пандемії? Про це говорили під час інтерактивного семінару для підприємців Миргородської громади в рамках проєкту «Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії», що відбувся 16 та 17 вересня в Миргороді.

Інтерактивний семінар для представників малого і середнього бізнесу організували експерти проєкту «Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії» у співпраці з  міською владою Миргорода. За мету поставили налагодження комунікації між владою і бізнесом, створення комфортних умов для розвитку підприємництва в громаді. «Цей захід буде дуже корисним для всіх учасників, оскільки спільно експертами та підприємцями будуть обговорюватися питання проблем бізнесу і якої допомоги хоче бізнес від влади. І за результатами цього семінару ми, як влада, зможемо зрозуміти, які напрямки можемо розвивати для підтримки нашого бізнесу», - прокоментувала  заступник міського голови Наталія Молочко.

У перший день семінару окреслювали виклики, а вже наступного дня разом з експертами шукали шляхи їх вирішення. Підприємці, зокрема, наголошували на тому, що вкрай важко витримувати конкуренцію з представниками тіньового бізнесу, котрі не сплачують податки, а отже й можуть пропонувати дешевші товари й послуги. Від влади просили підтримки та мотивації саме для легального бізнесу, аби працювати відкрито було комфортно й вигідно.

Під час заходу підприємці мали можливість не лише почути думку експертів проєкту, а й поспілкуватися один з одним, обмінятися досвідом вирішення проблемних питань та дізнатися про доступ до джерел корисної інформації. За результатами інтерактивного семінару планується розробити та внести відповідні зміни до програми підтримки малого та середнього бізнесу. Оновити програму із врахуванням питань щодо підтримки бізнесу, що працює легально, планується до грудня 2021 року.

 

Довідково: проєкт «Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії» є частиною програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

14.09.2021

Запрошуємо підприємців на інтерактивний семінар

Шановні підприємці!

Запрошуємо вас взяти участь у інтерактивному семінарі "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії"  у рамках інтеграційного форуму "Будуй майбутнє", що відбудеться 16-17 вересня 2021 року на території ПрАТ "Миргородкурорт". Початок проведення о 10.00.

 

На семінарі будуть обговорені актуальні питання для підприємців, їх діяльність  в умовах пандемії, якої б підтримки хотілося від місцевої влади, яке бачення розвитку міста на найближчі роки, шляхи вирішення проблем.

Зареєструватися на форум можна за посиланням https://cutt.ly/DWnlaGg

Програма семінару

Детальна інформація за тел.0535554753.

06.09.2021

Легалізація зайнятості населення - на контролі!

Питання легалізації тіньової зайнятості населення громади знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті Миргородської міської ради. 03 вересня членами робочої групи на  підставі розпорядження міського голови від 25 січня 2021 року №14-в  «Про створення  робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення» проведено спостереження 9 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 1 найманого працівника, який працював без належного  оформлення трудових відносин та 4 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. 

По   вказаних суб’єктах направлено подання до Управління  Держпраці у Полтавській області та ГУ ДПС у Полтавській області для вжиття заходів у межах наданих повноважень. Із суб’єктами господарської діяльності проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин.

Впродовж  січня–вересня 2021 року робочою групою проведено 11 рейдів,  спостережено 98 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 11 найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відносин та 9 фізичних осіб, які здійснювали діяльність без державної реєстрації. По суб’єктах господарської діяльності, у яких виявлено порушення законодавства про працю направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області та ГУ ДПС у Полтавській області  для вжиття заходів у межах наданих повноважень.       

Звертаємось до роботодавців громади з проханням подбати про соціальний захист своїх працівників та забезпечити їх легальною заробітною платою у розмірі, не нижчому за мінімальний рівень.

03.09.2021

5 вересня - День підприємця

Шановні підприємці громади!

У першу неділю вересня - День підприємця! Щиро вітаю вас із професійним святом.  Миргородські підприємці – це сміливі, рішучі, ініціативні люди, які створюють умови для власного добробуту і процвітання громади. Бажаю всім вам невичерпної енергії, натхнення і здійснення задумів, мудрості в справах та процвітання бізнесу, стабільності, добра й благополуччя!

03.09.2021

«Кава з підприємцями»: нова традиція спілкування між бізнесом і владою

У Центрі підтримки та розвитку бізнесу   відбулася зустріч заступника міського голови Наталії Молочко з миргородськими підприємцями. За чашкою кави у неформальній атмосфері  напередодні професійного свята Дня підприємця присутні обговорили нагальні питання місцевого бізнесу, а також шляхи налагодження ефективної співпраці між владою та підприємцями Миргородської громади.

Наталія Володимирівна привітала підприємців зі святом та висловила сподівання на подальшу конструктивну, плідну співпрацю влади і бізнесу. А також розповіла про ті напрямки, які діють і розробляються владою для активізації та підтримки бізнесу. Навела приклади такого партнерства та акцентувала увагу на реалізованих проєктах підприємців у співпраці з міжнародними організаціями. Вона запросила учасників цієї зустрічі активно долучатися до місцевих ініціатив та пропонувати бачення подальшого економічного розвитку громади.

Миргородською міською радою на сьогодні розробляються основні напрямки співпраці щодо розвитку та підтримки малого бізнесу громади. За результатами напрацювань будуть внесені зміни у Комплексну програму розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки. Для цього на вебсайті Миргородської міської ради розміщено опитування з метою  подальшого узагальнення пропозицій підприємців для  оновлення програми підтримки бізнесу. А ще створено розділ для інформування підприємців з актуальних питань.

Під час невимушеної розмови учасники розповіли про свою діяльність, відкрито поділилися основними проблемами, з якими зіштовхнулися останнім часом через епідеміологічну ситуацію.

Наступна подія для підприємців, де їх вислухають і почують - це Форум 16-17 вересня 2021 року за проєктом "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії". Зареєструватися на форум можна за посиланням https://cutt.ly/DWnlaGg.

Проєкт виконується в рамках Програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft fürInternationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

02.09.2021

Нагородження кращих представників малого та середнього бізнесу з нагоди Дня підприємця

2 вересня у Полтавській облдержадміністрації відбулося нагородження кращих представників малого та середнього бізнесу з нагоди Дня підприємця. Представників бізнесу привітали та нагородили перший заступник голови Полтавської облдержадміністрації Дмитро Лунін та перший заступник голови Полтавської облради Олександр Лемешко.Від Миргородської міської територіальної громади   грамотою Полтавської ОДА та відзнакою за досягнуті успіхи у праці, значний особистий внесок у розвиток малого та середнього бізнесу в області, високий професіоналізм та з нагоди Дня підприємця нагороджено Вячеслава Островка, як успішного бізнесмена (діяльність у сфері надання послуг),  активного громадського діяча, повідомили у  відділі підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу Миргородської міської ради.

31.08.2021

Е-лікарняні - підстава для призначення допомоги після зміни статусу на «готово до сплати»

Щодня в Україні зростає кількість медичних висновків про тимчасову непрацездатність, які лікарі створюють для пацієнтів замість видачі звичних паперових лікарняних. Сьогодні за даними НСЗУ сформовано вже майже 177 тисяч медвисновків, 92,9% з яких – у разі захворювання або травми загального характеру. Як і паперові, автоматично сформовані  е-лікарняні є підставою для отримання матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України.

Однак на відміну від паперових листків, які видаються після одужання, електронний лікарняний сформується після засвідчення початку тимчасової непрацездатності працівника медичним висновком.

Такий лікарняний з першого дня доступний для перегляду в особистих кабінетах пацієнта та страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і одразу має статус «закритий». Але використати його для призначення матеріального забезпечення роботодавець може лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності – аби відслідковувати це було легше, статус е-лікарняного автоматично зміниться на «готово до сплати».

Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua

Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753

Призначити працівнику матеріальне забезпечення на підставі готового до сплати е-лікарняного роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Тоді як у випадку паперових лікарняних призначення матеріального забезпечення має відбуватись упродовж 10 календарних днів з дня отримання лікарняного від працівника. Ще 5 робочих днів після призначення допомоги як для паперових, так і е-лікарняних відведено на подання заяви-розрахунку.

Процедура призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення за е-лікарняними не змінилась, однак якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати дві заяви-розрахунки окремо: за паперовими і електронними лікарняними. Це пов’язано з тим, що в е-лікарняних відсутня серія та оновлено коди причин тимчасової непрацездатності.

Детальніше щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846

Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892

Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:

- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки (так до Фонду подають вже близько 80% заяв-розрахунків),

- або на паперових носіях.

Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду України така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.

Детальніше про дії роботодавця, якщо його працівнику відкрили електронний лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977004

Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/976983

28.08.2021

Про впровадження ІТ-інструментів у громаді

ро цифровізацію громади та  хід реалізації проєктів у рамках  Стратегії сталого розвитку Миргородського субрегіону йшлося на засіданні робочої наради, яку провела заступник міського голови Наталія Молочко. Наталія Володимирівна зазначила, що  цифрові рішення та їх реалізація у громадах – актуальне на часі питання.  В Україні відбувається активна цифровізація всіх сфер життєдіяльності громад, адже цифрові інструменти – нові можливості для мешканців громади. 

Зараз фіналізуються результати надання державної інтернет субвенції для впровадження Інтернету у селах. Згодом буде розроблено відповідний портал громади, де буде зібрано впровадження ІТ-інструментів у громаді.

Також на нараді  обговорили питання організації роботи по внесенню змін до Плану реалізації стратегічних напрямків економічного та соціального розвитку Миргородської міської територіальної громади на 2021 - 2023 роки. Головний акцент - гармонізація всіх коротко- та середньострокових програмних документів з головним стратегічним документом - Стратегією сталого розвитку Миргородського субрегіону. Також серед актуальних питань, що аналізувалися - поширення впливу дії проєктів на території приєднаних сіл та забезпечення сталості результатів впровадження вже реалізованих ініціатив.

28.08.2021

Перехід до е-лікарняних: у Пенсійному фонді сформували електронний реєстр листків непрацездатності

Понад два роки тому постановою від 17.04.2019 № 328 Кабінет Міністрів України затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі — Порядок ведення реєстру е-лікарняних). Нова редакція Порядку ведення реєстру е-лікарняних, яка почала діяти з 1 травня 2021 року, затверджена урядовою постановою від 31.03.2021 №323 (далі — Постанова КМУ № 323).

Електронний реєстр листків непрацездатності (ЕРЛН) сформований у Пенсійному фонді України на основі унікальної бази відомостей про застрахованих осіб. Саме Фонд веде цей реєстр, тобто підтримує в актуальному стані, та володіє інформацією, яка в ньому міститься.

Ведення Реєстру передбачає створення записів, обробку інформації про листки непрацездатності, пошук відомостей, внесення змін, формування повідомлень суб’єктам інформаційного обміну, надання відомостей з Реєстру застрахованим особам, страхувальникам, Держпраці та багато іншого.

Реєстр накопичуватиме, зберігатиме та використовуватиме електронні дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що надходять з таких джерел:

- з електронної системи охорони здоров’я;

- із Фонду соціального страхування;

- від страхувальників;

- від органів опіки та піклування;

- від централізованого банку даних з проблем інвалідності. 

  Реєстр складатиметься із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами.

На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.uaстворені електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб з метою накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших 5-ти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Застраховані особи як користувачі вебпорталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з ЕРЛН (пункт меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів:

- номер;

- дата відкриття;

- дата закриття;

- причина непрацездатності.

Страхувальники як користувачі вебпорталу можуть, не виходячи з офісу, отримати інформацію з ЕРЛН по застрахованих особах (ЗО), які працюють у них за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:

- номер;

- дата відкриття;

- дата закриття;

- РНОКПП ЗО;

- ПІБ ЗО.

Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Сервіс надається для користувачів, які увійшли на вебпортал за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Метою впровадження електронних віртуальних листків непрацездатності є зменшення кількості фальсифікацій, економія часу та усунення зайвих паперів.

Передбачено, що перехід від листків непрацездатності на паперових носіях до електронних відбуватиметься поступово. Так, з червня по серпень 2021 року особам можуть видаватися як електронні, так і паперові лікарняні. У цей час обидва види документів є підтвердженням встановленого факту тимчасової непрацездатності та підставою для здійснення страхових виплат застрахованим особам. А з 1 вересня 2021 року всі медичні установи України повністю перейдуть на електронні лікарняні.

27.08.2021

З 1 вересня цього року листки непрацездатності реєструватимуть лише в електронному вигляді

У зв'язку з великою кількістю звернень, відділ «Миргородське бюро правової допомоги» інформує з данного питання.Е-лікарняний або ж офіційно “електронний листок непрацездатності” – це документ, який прийшов на заміну паперовому лікарняному. З 1 вересня цього року листки непрацездатності реєструватимуть лише в електронному вигляді, а тому варто знати, як саме відбувається оформлення цього документа.

Перший крок у формуванні лікарняного залишається незмінним: працівник звертається до лікаря (Закладу охорони здоров’я). А далі розпочинається робота лікаря: він відкриває лікарняний лист в електронній системі і підписує його своїм електронним підписом. Лікар обов’язково вносить до системи найменування роботодавця, у якого працює пацієнт, та його податковий номер в Єдиному державному реєстрі, а тому працівник повинен знати податковий номер підприємства, на якому працює.

Після цього на підставі лікарського висновку в Реєстрі (який веде Пенсійний фонд України) формується запис з унікальним номером – єдиний реєстраційний номер листка непрацездатності. І саме тепер можна вважати, що електронний листок непрацездатності створено – лікарняний вже є підставою для нарахування виплат. Працівник повинен повідомити свого роботодавця про те, що захворів і звернувся до лікарні за оформленням е-лікарняного.

Роботодавець може переглянути інформацію з електронного листка непрацездатності свого працівника на вебпорталі http://portal.pfu.gov.ua. Йому потрібно зайти в електронний кабінет страхувальника в розділ «Електронний реєстр листків непрацездатності». По податковому номеру фізичної особи працівника буде доступна необхідна інформація. Така інформація доступна роботодавцю лише про тих працівників, які працюють у нього за основним місцем роботи. Варто наголосити, що роботодавець не матиме доступу до даних з вказаним діагнозом працівника!

Після отримання інформації роботодавець одразу може сформувати заяву-розрахунок для фінансування коштів від Фонду соціального страхування. І знову ж таки: інформація одразу стає доступна Фонду соціального страхування.

Сам працівник також має доступ до е-лікарняного і може ознайомитися з інформацією в ньому на порталі електронних послуг через свій особистий електронний кабінет у пункті меню “Мої листки непрацездатності”. Там будуть вказані номер листка, дата його відкритя, закриття та причина непрацездатності.

Таким чином увесь обіг інформацією здійснюється віртуально й дуже швидкою між Закладом охорони здоров’я, Національною службою охорони здоров’я України та Пенсійним фондом України. А Фонд соціального страхування, Держпраці, роботодавець та працівник можуть одразу ознайомитися із внесеними даними.

В електронний лікарняний вносять таку інформацію:

номер запису в Реєстрі;

посилання на запис про пацієнта у відповідному реєстрі системи охорони здоров’я;

посилання на запис про лікаря, який оформив медичний висновок у Реєстрі медичних працівників;

посилання на запис про суб’єкта господарювання в Реєстрі суб’єктів господарювання у галузі охорони здоров’я;

дата і час формування медичного висновку;

суть медичного висновку лікуючого лікаря;

період дії медичного висновку.

На відміну від паперового попередника, електронний лікарняний має значні переваги. Перш за все – стає набагато швидшим і простішим процес оформлення лікарняного, скорочується час від оформлення листка непрацездатності до нарахування коштів, і головне: виключається можливість зловживань під час обігу листків непрацездатності.

Якщо у Вас виникли питання, виходячи зі змісту даної статті або інші, що потребують юридичної консультації, Ви маєте право звернутися до Миргородського бюро правової допомоги, що знаходиться за адресою м. Миргород, вул. Гоголя, 165, каб. №9, 10. Години праці з 09.00 до 18.00, окрім вихідних та святкових днів, контактний телефон (05355) 5 09 21. Консультації безкоштовні для всіх. Правову консультацію також можна отримати за безкоштовним номером 0 800 213 103.

Крім того, повідомляємо, що за правовою інформацією Ви маєте право звернутися на довідково-інформаційну платформу правових консультацій WikiLegalAid за адресою: https://wiki.legalaid.gov.ua/.

17.08.2021

Легалізація трудових відносин триває!

З метою реалізації заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення 13 серпня 2021 року на підставі розпорядження міського голови  від 25 січня 2021 року №14-в «Про створення робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення» на центральному ринку Миргорода членами робочої групи проведено спостереження суб’єктів господарської діяльності та інформаційно-роз’яснювальна робота щодо заборони допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин.

Під час проведення чергового рейду, члени робочої групи провели спостереження 9 суб’єктів господарської діяльності. За результатом проведеної роботи виявлено одного найманого працівника, який працював без належного оформлення трудових відносин та 5 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. По даних суб’єктах направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області та ГУ ДПС у Полтавській області  для вжиття заходів у межах наданих повноважень.

Упродовж січня-серпня 2021 року робочою групою було проведено 10 рейдів,  спостережено 89 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 10 найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відноси та 5 фізичних осіб, які здійснювали  діяльність без державної реєстрації. По даних суб’єктах господарської діяльності направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області та ГУ ДПС у Полтавській області для вжиття заходів у межах наданих повноважень. Робота робочої групи з питання легалізації зайнятості населення триватиме і надалі. Звертаємо увагу роботодавців, що офіційне укладання трудових відносин, виплата належної суми заробітної плати відповідно до чинного законодавства - це основа соціальної захищеності працюючого населення.

11.08.2021

До уваги юридичних осіб!

08 червня 2021 року за № 768/36390 Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (далі - Наказ про структуру власності), який опубліковано у газеті «Урядовий кур'єр» 11 червня 2021 року. Наказ про структуру власності набирає чинності через місяць із дня його офіційного опублікування, тобто з 11 липня 2021 року.

Положення про форму та зміст структури власності розроблено відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон про реєстрацію) і Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) та відображає форму і зміст структури власності.

Структура власності є офіційним документом, який з метою встановлення кінцевого бенефіціарного власника (далі - КБВ) юридичної особи має в обов'язковому порядку надаватись державному реєстратору.

Структура власності готується в довільній формі та є схематичним зображенням, на якому відображаються всі особи, які прямо чи опосередковано володіють юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами.

У структурі власності потрібно зазначити розмір участі кожного з власників, а також вказати осіб, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи. Крім того необхідно зазначати опис здійснення та характер вирішального впливу КБВ на діяльність юридичної особи.

Формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму забезпечує Міністерство фінансів України.

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України у рубриці «Фінансовий моніторинг» та доступні за посиланням

https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517.

Водночас звертаємо увагу, що всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ (частина четверта Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону).

Отже, для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ державному реєстратору необхідно подати:

- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2;

- структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності;

- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.

Слід зазначити, що Законом про реєстрацію не визначено строку дії документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, а також нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є КБВ.

Щодо подання нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є КБВ, зауважуємо, що подавати необхідно сторінки, на яких зазначено реквізити документа та прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) особи, якій його видано.

Оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ можливо як під час проведення окремої реєстраційної дії відповідно до частини четвертої статті 17 Закону про реєстрацію, так і при вчиненні інших реєстраційних дій, при вчиненні яких передбачено подання документів для встановлення відомостей про КБВ.

Слід зазначити, що адміністративний збір не буде справлятися у разі подання державному реєстратору інформації про КБВ в обсязі, визначеному Законом про реєстрацію, протягом трьох місяців з дня набрання чинності Наказом про структуру власності.

Разом з тим, у разі одночасного внесення інших змін до відомостей Єдиного державного реєстру про юридичну особу чи закінчення тримісячного строку з дня набрання чинності Наказом про структуру власності, адміністративний збір буде справлятися у розмірі, встановленому статтею 36 Закону про реєстрацію.

Міністерством юстиції України спільно з ГО «Форум розвитку громадянського суспільства», «Innovating Governance Association» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та проекту Ради Європи «Посилення заходів із протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму в Україні» розроблено інтерактивний курс «Визначення кінцевого бенефіціарного власника».

Ознайомитися з курсом можливо за посиланням: www.kbv.csdf.org.ua.

10.08.2021

До уваги громадян та суб’єктів господарської діяльності громади!

З 01.06.2021 року по 30.06.2021 року  тривала  масштабна інформаційна кампанія, під час якої  інспектори праці Управління Держпраці у Полтавській області  спільно з членами робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення, склад якої затверджено розпорядженням міського голови від 25 січня 2021 року №14-в доводили роботодавцям та найманим працівникам інформацію про неприпустимість допуску до роботи без оформлення трудових відносин, переваги офіційного працевлаштування та ризики незадекларованої праці. 

Звертаємо увагу роботодавців на необхідності дотримання чинного законодавства, а громадян – не погоджуватися на роботу без офіційного оформлення та виплату заробітної плати «в конвертах».

Після завершення інформаційно-роз’яснювальних заходів з 1 липня 2021року в громаді розпочато проведення інспекційних відвідувань з питань законодавства про працю в частині належного оформлення трудових відносин із найманими працівниками.

З метою підвищення рівня обізнаності громадян про переваги задекларованої праці та ризики незаделарованої праці, що мають ознаки соціальної реклами з ініціативи Державної  служби України з питань праці та фахівцями Проекту ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» створено відеоролики «Виходь на світло», які знаходяться за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=XnuxBPqNqaY

https://www.youtube.com/watch?v=rDUsfiwqjyg

https://www.youtube.com/watch?v=yrjuqDA4y7A

https://www.youtube.com/watch?v=Y7OrD5P6GBE

09.08.2021

Оголошення про відбір бізнес-проєктів

Запрошуємо представників малого і середнього бізнесу взяти участь у  відборі бізнес-проєктів на право отримати фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету (часткове відшкодування суми кредиту без врахування відсотків) відповідно до  Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Полтавській області на 2021-2023 роки.

До участі у конкурсі запрошуються суб`єкти малого та середнього підприємництва, які:

отримали кредити в установах державних банків в сумі до 500 тис. грн. терміном на 1 рік;

створили нові робочі місця.

Сума фінансової підтримки залежить від кількості створених робочих місць, які не можуть бути скорочені впродовж одного року з моменту отримання фінансової підтримки:

за одне робоче місце – 10% від суми кредиту без врахування відсотків (тіло кредиту);

за два робочих місця – 15%;

за три і більше робочих місць – 20%.

Для участі у відборі бізнес-проєктів необхідно надати Департаменту економічного розвитку, торгівлі  та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації (м. Полтава, вул. Соборності, 45, кім. 211, контактні телефони (0532) 60-43-10, 60-93-83) та для попереднього розгляду документи на електронну адресу: gue@adm-pl.gov.ua , перелік яких знаходиться за посиланням https://www.adm-pl.gov.ua/page/pidtrimka-malogo-i-serednogo-pidpriiemnictva-na-regionalnomu-rivni.

06.08.2021

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності громади!

Глобальна експертна мережа (PFAN www.pfan.net,  яка забезпечує безкоштовну експертну та інвестиційну підтримку для підприємців / розробників проектів в області чистої енергії та адаптації до зміни клімату,  допомагає  підприємцям будувати свій бізнес і представляти його на мові, який інвестори будуть розуміти і цікавитися ним.

Група управління PFAN:

  • Організація Об'єднаних Націй з промислового розвитку (UNIDO) www.unido.org
  • Партнерство з поновлюваних джерел енергії та енергоефективності (REEEP) www.reeep.org

Із огляду на територіальну особливість нашої громади,  платформу PFAN можна використовувати в області фінансування  проєктів, пов'язаних з:

  • сільським господарством і агробізнесом
  • туризмом.

Зацікавленим суб'єктам господарювання  звертатися  до контактної особи:

Alexander Moroz Consultant Ukraine PFAN Private Financing Advisory Network www.pfan.net

Email: alexander.moroz@pfan.net tel.:+3 80672352995

05.08.2021

Бюджет громади: розподіл надходжень та видатків

З утворенням Миргородської міської територіальної громади надходження та видатки до бюджету громади збільшилися. Для публічного ознайомлення з фінансовими показниками було підготовлено інформацію про розподіл надходжень та витрат по Миргородській міській територіальній громаді з урахуванням приєднаних колишніх сільських рад за І півріччя 2021 року. Ознайомитися з інформацією можна за посиланням.

02.08.2021

Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП»

Міська влада продовжує налагоджувати співпрацю з підприємцями. 2 серпня 2021 року 20 осіб-підприємців завітали на ранкову каву з представниками муніципалітету до Coffee Zone. У спокійній невимушеній атмосфері були розглянуті питання діяльності МСП в період  пандемії. Серед них – сплата податків МСП в період пандемії, місцева допомога бізнесу, податкові канікули, припинення перевірок бізнесу під час карантину тощо.

 Підприємцям було надано поради, а саме те, що в рамках цього проєкту буде проводитися навчання для бізнесу, опитування,  які в подальшому стануть основою для покращень діючої міської програми підтримки підприємництва. Також підприємцям було запропоновано поділитися інформацією з іншими колегами про діяльність проєкту та запросити їх до активної діяльності в рамках проєкту.

Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

02.08.2021

Відшкодування з обласної програми тваринникам та бджолярам

До уваги  бджолярів та тваринників  громади!

Повідомляємо, що в області діє Програма розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року (далі Програма), яка спрямована на підтримку зайнятості сільського населення, створення додаткових можливостей для зростання доходів індивідуальних домогосподарств, розвитку малого та середнього аграрного бізнесу. Одними з важливих заходів Програми передбачено підтримку галузей "Тваринництво" та "Бджільництво".

Відшкодування проводиться за:

  • приріст поголів'я корів молочного і м'ясного напряму продуктивності власного відтворення у розмірі 5,0 тис. грн за голову;
  • закуплені телиці, нетелі або корови молочного і м'ясного напряму продуктивності у розмірі 10,0 тис. грн за голову;
  • закуплену ідентифіковану і зареєстровану голову овець та кіз - 100% вартості, але не більше 2,0 тис. грн за голову;
  • придбання доїльного обладнання та обладнання для переробки, зберігання молока та м'яса, обладнання для заготівлі та переробки кормів - 50% вартості, але не більше 50 тис. грн на одного суб'єкта;
  • придбання матеріалів та обладнання для облаштування першої пасіки (вулики нові, медогонки, воскотопки, стіл для розпечатай сот) - 50% вартості, але не більше 50,0 тис. грн на одного суб'єкта господарювання, за умови утримання від 10 бджолосімей;
  • закупівлю племінного матеріалу у суб'єктів племінної справи та можливе створення племінних пасік - 50% вартості племінного матеріалу, але не більше ніж 20,0 тис. грн на одну пасіку.

Звертаємо увагу, що Рішенням пленарного засідання п'ятої сесії восьмого скликання Полтавської обласної ради №221 від 06 липня 2021 року «Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки аграрного комплексу Полтавщини за пріоритетними напрямками на період до 2027 року» в напрямі «Підтримка тваринництва» затверджено, як учасників Програми, особисті селянські господарства (учасниками також є юридичні особи, фізичні особи- підприємці, сімейні фермерські господарства та учасники бойових дій).

Просимо зацікавлених суб'єктів господарювання щодо можливості участі в даній Програмі звертатися  до відділу підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу Миргородської міської ради (каб.№15, тел. 5-47-43).

25.07.2021

25 липня - День працівників торгівлі

Шановні працівники торгівлі!

Прийміть щирі вітання з професійним святом - Днем працівників торгівлі. Послугами цієї галузі користується кожен. Продавці - представники тієї важливої професії, яка покликана щоденно задовольняти потреби миргородців та наших гостей. Розвиток торговельної мережі, висока якість надання послуг і культура обслуговування населення – це результат вашої непростої роботи. 

Від майстерності та професіоналізму кожного працівника – від продавця до директора – залежать зручність і комфорт мешканців нашої громади. З нагоди професійного свята бажаю всім працівникам торгівлі міцного здоров’я і благополуччя, ділової ініціативи та мирного неба!

09.07.2021

У Миргороді презентували проєкт "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії"

З нагоди початку проєкту "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії", що реалізовується в рамках програми "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП"* та націлений на стимулювання сталості й відновлення української системи підтримки МСП у містах та місцевих громадах під час пандемії COVID-19, в Миргороді організували онлайн-зустріч представників муніципалітетів та  малого і середнього бізнесу і презентували спільний проєкт  міст-побратимів – Миргорода та Новгород-Волинського.

 

Учасників зустрічі привітала Тетяна Аніщук, заступниця керівника програми  «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП». Вона розповіла, що ініціатива націлена безпосередньо на стимулювання сталості й відновлення української системи підтримки МСП у містах та місцевих громадах під час пандемії COVID-19. Для участі у Проєкті за допомогою конкурсу грантів для системної підтримки малих і середніх підприємств під час пандемії COVID-19 було відібрано 12 українських громад.

Заступник Миргородського міського голови Сергій Швайка нагадав, що спільний проєкт Миргорода та Новоград-Волинського "Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії" переміг у конкурсі та отримав фінансування від міжнародних партнерів*. Українськими партнерами проєкту стали: Миргородська міська рада, Новоград-Волинська міська рада, ГО "Зміни можливі" (Миргород), ГО "Звягельчани" (Новоград-Волинський), Регіональний Фонд підтримки підприємництва по Полтавській області. Сергій Швайка розповів, що в межах проєкту, який триватиме 6 місяців, заплановано навчальні поїздки з обміну досвідом, онлайн зустрічі підприємців із представниками муніципалітетів та між собою, створення та впровадження двох навчальних циклів: для бажаючих почати власний бізнес та для представників МСП, що вже працюють.

Надалі представники міст, громадських організацій та бізнесу обмінялися вітальними словами та запевнили, що готові ділитися досвідом та переймати кращі надбання колег, а також окреслили наступні кроки за цим проєктом.

Програма «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

08.07.2021

Звернення до роботодавців, суб’єктів господарювання та громадян

Шановні громадяни! Сплата податків і зборів своєчасно та в повному розмірі – обов’язок кожного громадянина, визначений ст. 67  Конституції України. Пам’ятайте, від вас залежить добробут і процвітання громад! Заробітну плату в «конвертах» сьогодні без перебільшення можна назвати однією з найбільших перепон для економічного та соціального розвитку держави.

Окремі суб’єкти господарювання ігнорують виконання свого прямого обов’язку перед державою та громадою області, виплачуючи заробітну плату у «конвертах» та в розмірах, що є нижче законодавчо встановленого рівня.

Наслідком таких порушень є несвоєчасна виплата пенсій, недостатнє  фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, культури, низький рівень   заробітної плати працюючих в бюджетних галузях, а також - соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми та пенсійних виплат людям похилого віку. Тобто залишаються не захищеними соціальні та матеріальні інтереси громадян.

З метою запобігання використання незадекларованої праці в області з 01.07.2021 року Управлінням Держпраці у Полтавській області спільно з Головним управлінням ДПС у Полтавській області проводяться заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю з питань виявлення неоформлених трудових відносин у суб’єктів господарювання, які мають високі ризики використання незадекларованої праці.

Вкотре звертаємось до роботодавців із закликом припинити використання праці найманих працівників без оформлення трудових договорів та трудових книжок, адже отримання заробітної плати в «конвертах» негативно впливає на стаж роботи та пенсію, яку наймані працівники будуть отримувати у майбутньому.

Громадяни, ми розраховуємо на вашу свідомість! Вам вирішувати, що є головним - працювати, щоб мати забезпечену старість, заможне  майбутнє  своїх дітей та онуків чи продовжувати жити одним днем. Не стійте осторонь при порушенні ваших прав! Пам’ятайте, що зарплата в «конверті» сьогодні – це завтра без гарантій і впевненості!

Прийшов час сказати: «НІ виплатам «тіньової» заробітної плати!» 

07.07.2021

Легалізація трудових відносин триває

З метою вжиття заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення  07 липня 2021 року в с. Хомутець Миргородської міської територіальної громади членами робочої групи на  підставі розпорядження міського голови  від 25 січня 2021 року №14-в  «Про створення  робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення» проведено спостереження суб’єктів господарської діяльності та інформаційно-роз’яснювальна робота про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин. Під час проведення чергового рейду, члени  робочої групи провели спостереження  8 суб’єктів господарської діяльності, які займаються торгівлею, надають різноманітні послуги. Виявлено 3-х найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відносин.

Впродовж січня-липня 2021 року робочою групою було проведено 8 рейдів,  спостережено 78 суб’єктів господарської діяльності, виявлено 8 найманих працівників, які працювали без належного оформлення трудових відносин. По 8-ми суб’єктах господарської діяльності направлено подання до Управління Держпраці у Полтавській області для вжиття заходів у межах наданих повноважень. Робота робочої групи з питання легалізації зайнятості населення триватиме і надалі. Звертаємо увагу роботодавців, що офіційне укладання трудових відносин, виплата належної суми заробітної плати відповідно до чинного законодавства - це основа соціальної захищеності працюючого населення.

 

 

29.06.2021

До уваги виробників органічних харчових продуктів громади!

Інформуємо, що у вересні 2021 року Державна установа „Офіс з розвитку підприємництва та експорту" спільно з Асоціацією „Ягідництво України" розпочинають міжнародний захід Ukrainian Organic Export Days (UOED).

Ukrainian Organic Export Days - це масштабний проект, покликаний представити органічний потенціал України міжнародній спільноті, налагодити співпрацю між українськими органічними виробниками та потенційними партнерами за кордоном. Проект також націлений на розвиток експортних компетенцій органічних виробників і промоцію органічного виробництва в Україні.

Захід відбудеться у період з 20 вересня по 1 жовтня 2021 року, його учасники матимуть можливість взяти участь у заздалегідь підготовлених бізнес-зустрічах з потенційними європейськими партнерами, тренінгу стосовно ведення В2В перемовин у форматі онлайн, а також ознайомитись з новими можливостями торгівлі та                        проаналізувати пріоритетні ринки для експорту.

До участі запрошуються українські виробники органічних харчових продуктів, які можуть підтвердити органічне походження продукції відповідним сертифікатом, детальніше - за посиланням:

https://preview.mailerlite.com/l8h8u7?fbclid=IwAR3tOR3kVdXCSM0cjCVQV9QSXUkJ1QAMjONUS1Kx92xl9MdSn67wb2Wc1zY

Реєстрація відкрита за наступним посиланням: https://bit.ly/3x8POJH.

 

25.06.2021

Підприємцям - інформація   про рахунки!

Для зручності підприємців, з метою уникнення штрафних санкцій за несвоєчасну сплату податків, Миргородською міською радою на сторінці "Підприємництво" в підрозділі "Місцеві податки" розміщено реквізити рахунків для сплати податків до бюджету Миргородської міської територіальної громади, які діють станом на 22.06.2021 року

Реквізити рахунків для сплати податків до бюджету Миргородської міської територіальної громади станом на 22.06.2021 року

18.06.2021

До уваги  суб'єктів підприємницької діяльності громади !

Відповідно до Закону України «Про розвиток і державну підтримку малого та середнього підприємництва в Україні» рішенням другої сесії восьмого скликання від 29.12.2020 №32 затверджено Комплексну програму розвитку малого та середнього підприємництва у Полтавській області на 2021-2023 роки (далі - Програма). Програма розміщена на веб-сайті Полтавської обласної ради

Вказане посилання розміщене для широкого ознайомлення з можливостями для підприємців.

Відділ споживчого ринку та підприємництва

 

20.05.2021

Шановні підприємці громади!

Миргородською міською радою на сьогоднішній день розробляються основні напрямки співпраці щодо розвитку та підтримки малого бізнесу громади.

За результатами напрацювань будуть внесені зміни у Комплексну програму розвитку малого підприємництва Миргородської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.

З цією метою нам важливо знати і розуміти потреби та проблеми приватних підприємців громади на сьогоднішній день, ваше бачення подальшого економічного розвитку.

Для цього ми розробили анкету та просимо поділитися вашими думками щодо вирішення проблем та бачення перспектив.

Для заповнення анкети знадобиться близько 5 хвилин!

Дякуємо за участь

 

Анкета доступна за посиланням

 

Відділ споживчого ринку та підприємництва міської ради

У межах проєкту "Школа лобізму" відбувся навчальний тренінг для представників органів місцевого самоврядування. Як підвищити підприємницьку активність та залучити бізнес до формування і реалізації економічної стратегії розвитку регіону, як зробити «правила гри» зрозумілими для підприємців та яким є порядок денний від бізнесу у конкретному регіоні. Інструменти взаємодії влади та бізнесу, як підвищити залученість місцевого бізнесу в процеси економічного розвитку регіону? – ключові теми, які пояснювали експерти учасникам заходу. 

Начальник відділу відділу підприємництва, торгівлі та агропромислового комплексу виконавчого комітету Миргородської міської ради Вероніка Богаєнко також була у числі слухачів інформаційно-навчальної сесії.

Довідково: Школа лобізму  – проєкт Спілки українських підприємців (СУП) у партнерстві з Центром міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ), мета якого побудувати ефективний діалог малого і середнього бізнесу з місцевою владою для співпраці у напрямку покращення економічного розвитку регіону. Партнер проекту у Полтаві: Полтавська асоціація бізнесу.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Скликається чергове засідання виконавчого комітету

09 лютого 2022 року о 9.00  в залі засідань міської ради скликається  чергове засідання виконавчого комітету

     
     
Повідомлення

Повідомлення  про припинення повноважень спостережної комісії при виконавчому комітетові Миргородської міської ради та формування нового складу

     
     
Оголошення

21 січня о 10.00 відбудеться відкриття меморіальної дошки захиснику України Олександру Зубченку (м. Миргород, ПТУ №44, вул.Козацька, 26).

22 січня о 10.00 до Дня Соборності  відбудеться  покладання квітів до пам'ятника Тарасу Шевченку (м. Миргород, вул. Гоголя, 126).

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Миргородводоканал

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net