Военкомат Центр зайнятості АМУ
Бюджет 2020 року
2019-12-20

Пояснювальна записка до бюджету міста Миргород на 2020 рік

 

Рішення від 19 грудня 2019 року "Про міський бюджет м. Миргород на 2020 рік"

Додатки до рішення

 

Показники бюджету міста на 2020 рік розраховано з урахуванням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування.

Бюджет міста на 2020 рік є збалансованим.

Доходна частина міського бюджету сформована відповідно до статей 64, 691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік доходів, що зараховуються до бюджету міста та з врахуванням змін до Бюджетного та Податкового кодексів України.

При прогнозуванні доходної частини бюджету міста на 2020 рік було враховано фактичне виконання дохідної частини за результатами 2017 -2018 років та 11 місяців 2019 року.

Відповідно до статей 98–100 Бюджетного кодексу України здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів. По місту Миргороду середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя міста становить 2 620 грн.

 

Соціально-економічний стан міста та прогноз розвитку на 2020 рік

Основою для успішної реалізації комплексних цільових програм у 2020 році має стати консолідація зусиль органів місцевого самоврядування і виконавчої влади, суб’єктів господарювання на відновлення позитивних тенденцій розвитку, максимального забезпечення соціального захисту населення.

У результаті виконання запланованих заходів на ринку праці міста будуть і надалі створюватися умови для повного здійснення громадянами права на працю, реалізація заходів щодо легалізації трудових відносин, поліпшення матеріального та соціального становища громадян. Про ефективність впроваджених заходів має свідчити:

- працевлаштування за сприянням служби зайнятості3500 осіб;

- працевлаштування шляхом надання компенсації роботодавцям єдиного внеску – 35 осіб;

- громадські та інші роботи тимчасового характеру – 450;

- професійне навчання – 150 осіб.

Зростання середньомісячної заробітної плати очікується на рівні 13,2 %.

Послідовна реалізація визначених завдань у 2020 році сприятиме підвищенню розвитку регіону, що дозволить забезпечити приріст валової доданої вартості на 2 %.

Динаміка розвитку економіки міста характеризуватиметься збільшенням обсягів реалізації промислової продукції у відпускних цінах на 3%. Особливу увагу планується приділяти сприянню суб'єктам господарювання виходу на зовнішні ринки та розширення їх спектру, що має призвести до збільшення обсягів експорту продукції на 14,3%.

У 2020 році планується будівництво нових та реконструкція існуючих об’єктів соціальної, інженерної і транспортної інфраструктури міста, введення в експлуатацію 5000 кв.м загальної площі житла за рахунок усіх джерел фінансування та вдосконалення планування територій, зокрема в частині їх ефективного використання та надання земельних ділянок для будівництва.

 

Показники

Один. виміру

2018 рік факт

2019 рік очікуване

2020 рік прогноз

2020 ріку % до 2019 року

Валова додана вартість у діючих цінах (виходячи із складових на рівні області)

млн. грн.

929,8

957,7

976,9

102,0

Надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до державного бюджету

млн.грн.

540,0

570,0

610,0

107,0

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів)

млн.грн.

220,1

236,3

257,5

109,0

Питома вага місцевих бюджетів у зведеному бюджеті

%

40,8

41,4

42,2

-

Видатки місцевих бюджетів

млн.грн.

427,0

406,8

314,7

77,4

Обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) без ПДВ та акцизу

млн. грн.

1064,0

1037,7

1068,8

103,0

Експорт товарів

млн.дол.США

2,1

2,8

3,2

114,3

Імпорт товарів

млн.дол.США

6,5

6,9

7,1

102,9

Сальдо (+, –)

млн.дол.США

-4,4

-4,1

-3,9

-

Обсяг прямих інвестицій, наростаючим підсумком з початку інвестування – всього

млн. дол. США

4,6

4,5

4,5

100,0

Обсяг прямих інвестицій (акціонерного капіталу) у розрахунку на одну особу наростаючим підсумком з початку інвестування

дол. США

121,0

113,6

114,1

100,4

Обсяг виконаних будівельних робіт

млн.грн

25,9

34,7

62,2

179,3

Середньомісячна номінальна заробітна плата

грн.

7529,0

7821,0

8853,0

113,2

Заборгованість із виплати заробітної плати

млн.грн

128,3

1533,0

272,0

-82,3

Кількість зареєстрованих безробітних на кінець періоду

тис. осіб

4305,0

 5392,0

5877,0

108,9

Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг

%

87,0

89,0

87,0

-

 

Оцінка надходжень до бюджету міста за січень-листопад 2019 року

Бюджет міста за доходами (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2019 року виконано в сумі 219 077,9 тис. грн., або 103,5 відсотка. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів збільшилися на 17 353,8 тис. грн., або 108,6 відсотка.

До загального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за 11 місяців 2019 року надійшло - 212 018,5 тис. грн., що на 33 918,0 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року, ріст складає 119,0 відсотків.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких в загальному фонді становить 55,4 відсотка, склали 117 362,1 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження податку збільшилося на 18 390,1 тис. грн. (118,6 %).

Надходження земельного податку склали 28 740,1 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 4210,4 тис. грн., або 117,2 відсотка.

Єдиного податку за січень-листопад 2019 року надійшло 28 350,6 тис. грн., що складає 13,4 відсотка загального фонду, це більше надходжень відповідного періоду минулого року на 6 804,2 тис. грн., або 131,6 відсотка.

Фактичне надходження акцизного податку за січень – листопад 2019 року становить 12 770,6 тис. грн., що на 1 262,0 тис. грн. менше показника відповідного періоду минулого року.

Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло 17 110,2 тис. грн., що на 5 813,0 тис. грн. більше показника відповідного періоду минулого року.

Надходження плати за надання адміністративних послуг склали 2 615,5 тис. грн., що у порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилися на 80,0 тис. грн. та становлять 97,0 відсотків.

Доходи спеціального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2019 року складають 7 059,4 тис. грн. Зменшилися проти фактичних надходжень за 11 місяців попереднього року на 16 564,1 тис. грн., або 29,9 відсотка за рахунок власних надходжень минулого року у вигляді грантових коштів, які отримано виконавчим комітетом міської ради від Європейського Союзу в сумі 323 506 Євро на загальну суму 10 580,0 тис. грн. Це пов’язане з реалізацією проекту Європейського Союзу „Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті (МО.GE.DI.CO)” в рамках програми Європейського Союзу „Угода Мерів – Демонстраційні проекти 2” спільно з Фундацією польсько – української співпраці ПАУСІ від 21.09.2012 року та зменшення надходжень до бюджету розвитку на 6 850,7 тис. грн. проти відповідного періоду минулого року.

 

Оцінка надходжень з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

Втрати бюджету міста в 2019 році від наданих пільг очікуються в сумі 3 243,8 тис. грн., а саме по:

  • земельному податку - 880,6 тис. грн. 3-й Територіальний вузол зв’язку;
  • нерухомому майну – 2 363,2 тис. грн. в тому числі:
    • ПрАТ ЛОЗ «Миргородкурорт» - 1 947,0 тис. грн.;
    • Дорожня профспілкова організація Південної залізниці – 416,2 тис. грн.

 

Прогноз показників бюджету міста за основними видами доходів на 2020 рік

Прогноз доходів бюджету міста на 2020 рік обраховано в сумі 313 229,3 тис. грн., у тому числі сума доходів:

  1.  загального фонду – 250 000,0 тис. грн.;
  2.  спеціального фонду – 7 461,3 тис. грн.
  3. трансферти – 55 768,0 тис.грн.

Прогнозний показник власних надходжень загального фонду, без врахування міжбюджетних трансфертів, на 2020 рік визначено в сумі 250 000,0 тис. грн., що більше уточнених показників 2019 року на 25 257,0 тис. грн., або 11,2 відсотка і складається з:

  1. податкових надходжень – 243 315,0 тис. грн.;
  2. неподаткових – 6 685,0 тис. грн.

Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в доходах загального фонду – 59,1 відсотка. Прогнозні надходження податку складуть 147 700,0 тис. грн., що в порівнянні з уточненими плановими надходженнями у 2019 році збільшено на 18 625 тис. грн., або на 14,4 відсотка і пов’язане з застосуванням єдиної ставки оподаткування доходів фізичних осіб 18 %, а також із підвищенням мінімальної заробітної плати з 1 січня - 4 723 грн. на місяць, розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 2102 грн., прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 2 102 грн. та легалізацією виплати заробітної плати.

Місцевих податків і зборів прогнозується отримати у 2020 році в сумі 81 660,0 тис. грн., або 32,7 відсотка загального фонду.

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю – 31 150,0 тис. грн., яка складається з земельного податку – 10 450,0 тис. грн. та орендної плати за землю – 20 700,0 тис. грн. Надходження податку на майно (плати за землю) розраховано з врахуванням надання 100 відсотків пільги по земельному податку для 3 Територіального вузла урядового зв’язку та збільшенням кількості укладених договорів оренди земельних ділянок.

Прогнозна сума єдиного податку на 2020 рік становить 32 000,0 тис. грн., або 12,8 відсотка і збільшується проти уточнених показників 2019 року на 4 515,0 тис. грн. за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати.

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік проведено в розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб становлять 18 200,0 тис. грн., або 7,3 відсотка, що більше уточнених показників поточного року на 1 200,0 тис. грн., або 7,1 відсотка і теж пов’язане з зростанням мінімальної заробітної плати.

По транспортному податку прогнозується отримати – 180,0 тис. грн. від юридичних установ та фізичних осіб, що більше показників 2019 року на 10,0 тис. грн. Від туристичного збору прогнозується отримати 130,0 тис. грн.

Податок на прибуток підприємств та частина чистого прибутку у 2020 році прогнозується відповідно в сумі 5,0 тис. грн. та 2,0 тис. грн.

У 2020 році пропонується зберегти норму, щодо зарахування 13,44 відсотка акцизного податку з пального до місцевих бюджетів. Тому, від акцизного податку прогнозується отримати – 13 500,0 тис. грн., що менше уточнених надходжень поточного року на 500,0 тис. грн. і пов’язане з зменшенням надходжень акцизного податку з пального.

Починаючи з 2019 року до бюджету міста надходить 5 відсотків рентної плати за видобування корисних копалин загальнодержавного значення. Враховуючи надходження за 11 місяців поточного року 327,7 тис. грн. прогнозний показник на 2020 рік очікується – 450,0 тис. грн.

Прогнозна сума плати за надання інших адміністративних послуг становить 3 000,0 тис. грн., що більше уточнених надходжень на 190,0 тис. грн.

Інші надходження прогнозуються в сумі 2 400,0 тис. грн. на рівні поточного року.

У 2020 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогноз надходжень плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна на 2020 рік складе – 413,0 тис. грн., що менше уточнених показників на 37,0 тис. грн., або 91,8 відсотка, враховано продаж 1 об’єкту комунального майна.

Надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прогнозується на наступний рік відповідно у сумі 500,0 тис. грн. та 110,0 тис. грн.

Надходження коштів від адміністративних штрафів прогнозується в сумі 170,0 тис. грн. та від порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 60,0 тис. грн.

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2020 рік складе – 25,0 тис. грн.

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації – 5,0 тис. грн.

Обсяг власних доходів спеціального фонду прогнозується у сумі – 7 461,3 тис. грн., що більше уточнених показників 2019 року на 418,8 тис. грн., або 5,9 відсотка.

Прогнозується отримати менше: від продажу земель несільськогосподарського призначення та прав на неї на 200,7 тис. грн., або на 49,9 відсотка та на 364,8 тис. грн., або 57,8 відсотка коштів пайової участі в розвитку інфраструктури міста.

Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ – 6 290,3 тис. грн., кошти бюджету розвитку – 700,0 тис. грн., цільовий фонд утворений органами місцевого самоврядування – 430,0 тис. грн. та екологічний податок – 41,0 тис. грн.

Бюджет розвитку прогнозується в сумі – 700,0 тис. грн. і складається з:

  • коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 200,0 тис. грн.;
  • коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 500,0 тис. грн.

 

Офіційних трансфертів у 2020 році прогнозується отримати – 55 768,0 тис. грн. з них до:

  • загального фонду – 55 168,0 тис. грн.
  • спеціального фонду – 600,0 тис. грн.

З державного бюджету до загального фонду планується освітня субвенція в сумі 52 394,8 тис.грн.

Крім того, до загального фонду планується субвенція з місцевих бюджетів – 2 773,2 тис. грн. в тому числі:

  • інша субвенція з обласного бюджету – 834,3 тис. грн.;
  • на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (інклюзивно - ресурсних центрів) - 1 236,4 тис. грн.;
  • на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 545,9 тис. грн.
  • на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування в сумі – 156,6 тис. грн., а саме: від В. Багачанської селищної ради – 48,6 тис. грн., Білоцерківської сільської ради – 77,2 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн., Великосорочинської сільської ради – 10,8 тис. грн.

 

До спеціального фонду планується інша субвенція з обласного бюджету до бюджету розвитку в сумі – 600,0 тис. грн., переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області у 2019 році.

 

Видаткова частина міського бюджету обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 313 229,3 тис. грн., що на 94 513,0 тис. грн. або 23,2 відсотка менше в порівнянні з затвердженими показниками 2019 року з урахуванням змін, і включає в себе: власні доходи в сумі 257 461,3 тис. грн., міжбюджетні трансферти - 55 768,0 тис. грн., а саме: освітня субвенція - 52 394,8 тис. грн., субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на інклюзивно - ресурсний центр - 1 236,4 тис. грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми проблемами - 545,9 тис. грн., субвенції з обласного бюджету - 1 434,3 тис. грн., субвенції з інших районів на утримання центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю - 156,6 тис. грн. За рахунок загального фонду планується 251 926,9 тис. грн., спеціального - 61 302,4 тис. грн. Зменшення видаткової частини бюджету пов’язане з перенесенням виплат державних соціальних допомог, пільг та субсидій до видатків державного бюджету.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачаються в сумі 43 855,7 тис. грн., в тому числі на реалізацію програми забезпечення діяльності депутатів Миргородської міської ради - 100,0 тис. грн. та на придбання мікроавтобуса - 1 300,0 тис. грн.

Видатки на утримання закладів освіти заплановані в сумі 145 013,0 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду – 136 545,3 тис. грн., спеціального фонду – 8 467,7 тис. грн., з них: видатки бюджету розвитку 3 187,3 тис. грн., за рахунок власних надходжень - 5 280,4 тис. грн.

Із загального обсягу видатків загального фонду за рахунок субвенцій з державного бюджету на здійснення програм у галузі освіти передбачаються видатки на інклюзивно - ресурсний центр - 1 236,4 тис. грн., за рахунок освітньої субвенції на заробітну плату з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів – 52 394,8 тис. грн. та на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 545,9 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 112 798,8 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 12 826,4 тис. грн.

На виконання Комплексної програми розвитку освіти міста передбачаються видатки на підвіз учнів до шкіл міста із віддалених мікрорайонів в сумі 466,0 тис. грн., та заохочення талановитих і обдарованих дітей - 154,0 тис. грн.

На забезпечення Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО планується спрямувати 1 608,9 тис. грн. для безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Передбачено в проєкті бюджету видатки на реалізацію програми допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді міста в сумі 133,0 тис. грн.

Видатки на охорону здоров’я в проєкті бюджету плануються в сумі 3 306,5 тис. грн., в тому числі: для фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико - санітарної допомоги” - 2 707,5 тис. грн., на реалізацію програми “Здоров’я жителів міста Миргорода” - 599,0 тис. грн.

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення за рахунок коштів міського бюджету передбачений у сумі 17 576,9 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 16 929,8 тис. грн., спеціальному фонду – 647,1 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 11 673,4 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 369,9 тис. грн.

Передбачаються видатки на виконання міських програм: соціального захисту населення в сумі 4 115,5 тис. грн., соціального захисту дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 70,0 тис. грн., забезпечення соціальним житлом, житлом дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування - 7,2 тис. грн. та допомоги громадянам міста, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації - 30,0 тис. грн., реалізація молодіжної політики, підтримки сім'ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків - 60,0 тис. грн., зайнятості населення - 272,0 тис. грн.

На виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО – 295,0 тис. грн. для надання одноразових грошових допомог та організації поховання осіб воїнів-миргородців.

На центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді заплановані кошти в сумі 1 380,1 тис. грн.

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 9 193,1 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду міського бюджету - 8 546,0 тис. грн., за рахунок спеціального фонду - 647,1 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

На центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю планується спрямувати 2 154,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок субвенцій з інших районів - 156 ,6 тис. грн.

Видатки міського бюджету по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 15 931,5 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 15 568,7 тис. грн., по спеціальному - 362,8 тис. грн. за рахунок власних надходжень.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 13 928,0 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі - 869,1 тис. грн.

На заходи культурно–мистецького напрямку - 465,0 тис. грн., в тому числі на стимулювання талановитих і обдарованих дітей та молоді міста - 145,0 тис. грн.

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів в галузі передбачено 6 738,0 тис. грн., за рахунок коштів загального фонду.

Зокрема, на реалізацію програм пропонуються кошти в сумі 365,0 тис. грн., в тому числі на заохочення переможців та призерів спортивних змагань - 100,0 тис. грн.

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 5 981,0 тис. грн., та на фінансову підтримку спортивних організацій 392,0 тис. грн.

На житлово-комунальне господарство у 2020 році планується виділити кошти в сумі 23 879,0 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 22 179,0 тис. грн. на благоустрій міста, з яких 19 350,7 тис. грн. на фінансову підтримку КП “Спецкомунтранс”, по спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку - 1 700,0 тис. грн., а саме:

- підтримка діяльності новостворених ОСББ - 200,0 тис. грн.;

- капітальний ремонт майданчиків під євроконтейнери для твердих побутових відходів - 1 500,0 тис. грн.

Проєктом бюджету планується виділення коштів на поповнення статутного капіталу в сумі 6 000,0 тис. грн., в тому числі: КП “Спецкомунтранс” - 3 000,0 тис. грн., КП “Миргородводоканал” - 3 000, 0 тис. грн.

На будівництво та реконструкцію об’єктів у місті за рахунок коштів бюджету розвитку передбачено 24 466,0 тис. грн., в тому числі: на реалізацію проєкту Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” - 7 000,0 тис. грн., проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України на реконструкцію центру естетичного виховання - 8 472,2 тис. грн. та реконструкцію старої будівлі школи № 1 під школу мистецтв - 5 348,3 тис. грн.

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом, реконструкцією та утриманням інфраструктури доріг та тротуарів передбачені кошти в сумі 14 000,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 4 000,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку – 10 000,0 тис. грн.

Заплановані видатки на реалізацію заходів та місцевих програм в сумі 8 340,5 тис. грн. а саме:

- підтримка діяльності органів самоорганізації населення – 303,0 тис. грн.;

- підтримка інвестиційної діяльності та зміцнення іміджу міста - 308,0 тис. грн.;

- програма підтримки та розвитку КП “Міська телестудія “Миргород” – 2 084,0 тис. грн.;

- створення та впровадження містобудівного кадастру - 600,0 тис. грн.;

- реалізація проектів Громадського бюджету - 1 100,0 тис. грн. (виконавчий комітет міської ради - 600,0 тис. грн., відділ освіти міської ради - 85,4 тис. грн., відділ молоді і спорту міської ради - 192,8 тис. грн., відділ житлово - комунального господарства міської ради - 221,8 тис. грн.);

- реалізація міських ініціатив за програмою “Місто активних громадян” - 280,0 тис. грн.;

- сплата членських внесків до асоціацій міст - 56,0 тис. грн.;

- цивільний захист населення - 100,0 тис. грн.;

- підготовка молоді міста Миргород до військової служби та підтримка заходів мобілізації і забезпечення територіальної оборони - 58,0 тис. грн.;

- розвитку міського пасажирського транспорту - 4,1 тис. грн.;

- підтримка підприємництва - 50,0 тис. грн.;

- регулювання земельних відносин - 60,0 тис. грн.;

- реалізація проєкту “Електронний документообіг у навчальних закладах м. Миргород” (співфінансування) - 600,0 тис. грн. відділу освіти міської ради;

- на реалізацію проєкту Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” - 250,0 тис. грн. (виконавчому комітету міської ради - 200,0 тис. грн., відділу освіти міської ради - 50,0 тис. грн.);

- заходи з енергозбереження для ОСББ - 2 487,4 тис. грн.

Передбачаються видатки з міського бюджету на забезпечення гарантійних зобов’язань по проекту “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми Demo UkrainaDH у співпраці з НЕФКО обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства “Миргородтеплоенерго” в сумі 1 456,6 тис. грн., в разі виникнення випадку по зобов’язаннях Гаранта на виконання зобов’язань по кредитному договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО).

Обсяг резервного фонду міського бюджету планується в сумі 760,3 тис. грн.

Передбачається цільовий фонд міської ради в сумі 430,0 тис. грн. та кошти за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища - 41,0 тис. грн.

За рахунок субвенцій з обласного бюджету передбачено видатки в сумі 1 434,3 тис. грн., в тому числі:

  • видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 24,6 тис. грн.;

     - на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 221,4 тис. грн.;

     - видатки на встановлення телефонів особам з інвалідністю I і II груп - 0,5 тис. грн.;

- санаторно-курортне оздоровлення членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації на території Донецької та Луганської областей, загиблих воїнів-інтернаціоналістів, осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, учасників-добровольців антитерористичної операції, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції, операції об'єднаних сил – 100,0 грн.,

  •  надання грошової допомоги для компенсації вартості санаторно-курортних путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, розташованим на території Полтавської області, за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 85,1 грн.;

     - на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми - 402,7 тис. грн.;

     - на переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області - 600,0 тис. грн.

ОГОЛОШЕННЯ
     
До уваги банківських установ, підприємств та платників податків!

Фінансове управління повідомляє, що реквізити рахунків, які вводяться в дію з 03.01.2020 р. для зарахування податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів доступні на офіційній веб-сторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Полтавській області за адресою:

     
     
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

Опитування представників бізнесу щодо інноваційної діяльності та актуальних потреб 

     
     
Оголошення про намір здійснення перерахунку тарифів

До уваги споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення!

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net