Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Управління праці інформує
2015-02-26

В управлінні праці та соціального захисту населення Миргородської міської ради  на обліку станом на 01.01.2015 року перебуває 504 особи, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них – 428 дорослих та 76 дитини. Протягом 2014 року 297 постраждалих 1 та 2 категорії отримували щомісячну компенсацію на пільгове забезпечення продуктами харчування за нормами встановленими МОЗ, 35 сім’ї отримали компенсацію на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

В 2014 році 309 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, виплачено щорічну допомогу на оздоровлення.

      Згідно обсягів видатків на здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення у 2014 році надійшло і виплачено 245.9 тис, грн. з них:

  • виплата підвищеної на 100% стипендії та надання додаткової відпустки громадянам, які     постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 75,3 тис. грн.;
  • пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 106,3 тис. грн.
  • компенсація сім’ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 14,5 тис. грн..
  • компенсація за шкоду заподіяну здоров’я, допомоги на оздоровлення, у разі звільнення з роботи громадян щорічна допомога на оздоровлення, одноразові компенсації - 49,8 тис. грн.

Так, станом на 1 січня 2015 року в управлінні праці та соціального захисту населення  сформована електронна та паперова база даних, яка налічує 12067 пільговиків, серед них:

  • ветеранів війни - 1489 осіб,
  • ветеранів праці - 5139 осіб,
  • ветеранів військової служби та ветеранів органів внутрішніх справ - 845 осіб,
  • громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 504 особи,
  • реабілітованих громадян - 9 осіб,
  • дітей війни – 3664 осіб,
  • пенсіонерів за віком – 8778 осіб,
  • інших пільгових категорій громадян – 604 особи,
  • інвалідів – 1927 осіб.

Щомісяця пільгами з оплати комунальних послуг користується 6994 пільговиків та членів їх сімей.  Підприємствами у 2014 році надано пільг:

  1. на житлово- комунальні послуги - на суму – 6 млн.693,3 тис. грн.
  2. на автомобільний  проїзд –. на суму – 1 млн. 127,1 тис. грн.
  3. на проїзд у приміському залізничному транспорті –. на суму – 254.5 тис. грн.
  4. на зв’язок – на суму – 381.6тис. грн.

Всього в 2014 році профінансовано пільг за рахунок  субвенції з Державного бюджету на суму – 7 млн  847,7 тис. грн. (в т. ч. погашена заборгованість минулих років на суму1 млн. 144,9 тис. грн.)

    За рахунок коштів обласного бюджету було відшкодовано вартість ритуальних послуг на поховання 15 учасника бойових дій на суму 11,4 тис.грн.     

Відповідно до «Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 року № 565 за 2014 рік виконано 1 капітальний ремонт інваліду війни на суму 10.8 тис. грн.

Призначення і виплата всіх видів державних допомог

 

Протягом 2014 року управлінням праці та соціального захисту населення забезпечено призначення та виплату щомісячних державних допомог на суму 33073,04 тис.грн., що на 13,8 % більше ніж за 2013 рік (29055,51 тис.грн.).

            Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» за 2014 рік було призначено допомогу 299 сім’ям і виплачено в сумі 5060,76 тис. грн., ), що на 24% більше, ніж за  2013 рік, сума виплаченої допомоги зросла на 69,6%;

 

За призначенням державної допомоги відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” звернулося  1490 заявника, 1888 одержувачу допомога виплачена на суму 21691,3 тис. грн., (за 2013р. – 2351сім’ям/ 20508,0 тис.грн.), що на 19,7% менше, ніж за 2013 рік, сума виплаченої допомоги зросла на 5,5%,  з них:

 

  • допомогу по вагітності та пологах призначено і виплачено 177 особі на суму 261,2 тис. грн.,
  • допомогу при народженні дитини призначено по 432 зверненнях та виплачено коштів на суму 14852,12 тис.грн.,
  • допомогу по догляду за дитиною до 3-х років призначено 611 заявникам, 166 одержувач отримали допомогу на суму 2401,25 тис.грн.;
  • допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням призначено по 56 зверненнях. Кількість одержувачів за 12 місяців склала 23 чол., виплачено коштів в розмірі 721,84 тис.грн.;
  • допомогу на дітей одиноким матерям призначено по 154 зверненнях. Середньорічна кількість одержувачів за  2014 рік склала 639 осіб, виплачено коштів на суму 3455,21 тис.грн.

 

На обліку в управлінні станом на 01.01.2015 року перебуває 424 інвалідів з дитинства, які отримали державну соціальну допомогу на суму 5579,66 тис.грн.

Протягом 2014 року управлінням проводилися призначення допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх не відоме. Така допомога була призначена 178 сім’ї на суму 529,16 тис.грн.

Державна соціальна допомога на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №81 призначена 5 прийомним батькам на суму 211,83 тис.грн.

            Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам в управлінні отримували 48 осіб.

            Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги отримували 14 осіб  на суму 22,5 тис.грн.

Щомісячну допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу у 2014 році призначено допомогу 39 особам в розмірі 1218 грн. Допомогу по догляду за інвалідом 1 групи або престарілим, який досяг 80 річного віку – отримали 71 заявників.

У 2014 році 1 особі, якій присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», призначено одноразову винагороду на суму 12,180 тис. грн.

Новим пріоритетним напрямком роботи управління в минулому році стало забезпечення обліку та надання соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. До управління звернулося для взяття на облік 1659 осіб (1094 сім’ї). Призначено щомісячну адресну допомогу переміщеним особам для покриття витрат на проживання , в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, 959 особам (626 сім’ям).

Перебуває в актуальному стані питання соціальної підтримки населення під час оплати житлово-комунальних послуг.

У 2014 році впроваджено новий вид соціальної підтримки – компенсація додаткових витрат на оплату комунальних послуг. Крім того, змінено механізм надання житлових субсидій та впроваджено державні соціальні стандарти у сфері житлово-комунального обслуговування.

Станом на 01.01.2015 субсидією на житлово-комунальні послуги скористалися

2543 сім’ї , що на 6,4% більше, ніж за минулий рік, на загальну суму 4319,7 тис.грн.; субсидію на тверде паливо готівкою призначено 5 сім’ям на суму 5,9 тис.грн.

Компенсацію додаткових витрат на оплату житлово-комунальних послуг в місті отримує 46 сімей.

За 2014 рік проведено 866 обстежень сімей з метою підтвердження їх права на отримання адресних допомог, що на 121 обстежень більше ніж у 2013 році. У 2014 році здійснено 2896 перевірок достовірності інформації про доходи заявників ( на 568 перевірок більше ніж у 2013 році), за їх результатами виявлені випадки надання заявниками неповної або недостовірної інформації, проведено 331 перевірки цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини, що на 148 перевірок більше ніж у 2013 році.

За 2014 рік повернуто до державного бюджету 31,135 тис.грн. надміру виплачених коштів у зв’язку з поданням одержувачами державних допомог та субсидій недостовірної інформації про доходи, що на 91,3% більше ніж у 2013 році.

 

 

                                                                                                                           Валентина Тимкова,

 заступник начальника управління

праці та соціального захисту населення

ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 25 квітня 2024 року

     
     
Сплачуємо борги до бюджету громади

Переліки боржників до бюджету громади станом на 1 квітня 2024 року

     
     
До уваги ВПО!

БФ "Карітас Полтава" у рамках проєкту «Багатосекторна допомога постраждалим від війни людям в Україні» розпочинає реєстрацію на надання субсидій на оренду житла терміном на 6 місяців.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]