Военкомат
На захисті прав споживачів
2018-11-08

Для захисту прав споживачів відділом споживчого ринку та підприємництва було розроблено відповідну міську програму на 2016 – 2020 роки. Хід виконання рішення виконавчого комітету від 27 січня 2016 року № 4 "Про затвердження Програми захисту прав споживачів у м. Миргороді"  було розглянуто на засіданні виконкому, що відбувся 7 листопада.

За інформацією доповідача, начальника відділу споживчого ринку та підприємництва Світлани Гавриш, протягом звітного періоду до відділу звернулися 278 осіб, в т.ч.: 32 – з письмовою заявою на ім'я міського голови, 6 на "гарячу" урядову лінію, 142 – безпосередньо до працівників відділу, 98 – по телефону. Заявники скаржилися на неякісні товари та надані торгівельні послуги. Найбільше звернень надійшло щодо якості: побутової техніки, придбаної у магазинах: "Фокстрот", "Ельдорадо", мобільних телефонів, придбаних у магазинах: "Алло" "Фокстрот", взуття, одягу, придбаного на центральному ринку, в ТЦ "Мир", магазині "Сезон", магазині "Пан+Пані".

       За результатами проведеної роботи, дієву допомогу одержали всі заявники, в т.ч.:  14 - повернули кошти, 158 – проведено гарантійний ремонт побутової техніки та мобільних телефонів, для 24 – здійснено обмін товару, 52 особи одержали вичерпну консультацію, 30 – допомогли оформити письмові заяви до виконавців торгових або інших послуг.

У разі встановлення порушень, з кожним суб'єктом господарювання  проводиться роз'яснювальна робота, також, звертаємося з листами до інших контролюючих органів міста. Протягом звітного періоду з метою негайного реагування на виявлені порушення у сфері захисту прав споживачів та прийняття заходів щодо їх усунення, направлено 15 листів до міського відділу поліції, 8 - до управління держпродспоживслужби у м. Миргороді.

 Що стосується Книги відгуків і пропозицій, то зважаючи на розвиток нових технологій, споживачі мають можливість залишати свої скарги, відгуки та пропозиції безпосередньо на інтернет-сайті підприємця. Споживачу набагато ефективніше звернутися зі скаргою про відновлення порушеного права безпосередньо до контролюючих органів (Держпродспоживслужби, Урядової телефонної гарячої лінії, Державної фіскальної служби, органів місцевого самоврядування), а не залишати скаргу в Книзі відгуків і пропозицій, сподіваючись, що коли-небудь її прочитають при перевірці. За пропозицією Спілки українських підприємців, Кабінет Міністрів України підготував проект Постанови "Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 833", який передбачає скасування вимоги щодо ведення Книги відгуків і пропозицій у сфері торговельної діяльності та торговельного обслуговування. Проект постанови є регуляторним актом, на даний час знаходиться на стадії обговорення.

За словами Світлани Гавриш, відділ споживчого ринку та підприємництва у складі робочої групи постійно бере участь у заходах з перевірки безпечності харчових продуктів в Миргороді. Відповідно до розпорядження міського голови від 06.08.2018р. № 94-В, з метою попередження виникнення гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь, в серпні 2018 року була проведена перевірка торговельних точок з виготовлення та продажу шаурми та виробів швидкого харчування.

Всього обстежено 34 торгівельні точки, в результаті чого встановлено: у 8 суб'єктів підприємницької діяльності виявлено порушення вимог санітарного законодавства та безпечності харчових продуктів (відсутня гаряча проточна вода, відсутні документи, що засвідчують безпечність харчових продуктів, відсутнє маркування на ємностях, в яких  знаходяться інгредієнти для приготування піци, необхідність проведення косметичного ремонту, оформлення медичного огляду не в повному обсязі, підприємство  незареєстроване, як потужність); у 11 суб'єктів підприємницької діяльності встановлено порушення правил благоустрою, а саме не оформлено договір на вивіз твердих відходів, відсутня сміттєва урна; у 19 суб'єктів підприємницької діяльності не погоджено режим роботи торгівельної точки. Кожному підприємцю було встановлено термін  для усунення  порушень.

Доповідь начальника відділу споживчого ринку та підприємництва члени виконавчого комітету взяли до відома та зобов'язали відділ забезпечити дієвий контроль за виконанням Програми захисту прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та наданні побутових послуг.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Відбудеться "гаряча" телефонна лінія із першим заступником міського голови

14 листопада 2018 року з 16.00 по 17.00 відбудеться "гаряча" телефонна лінія із першим заступником міського голови Швайкою Сергієм Олексійовичем. Охочих просимо телефонувати на номер  (05355) 5-25-60.

     
     
Працюватиме "гаряча" телефонна лінія з міським головою

13 листопада 2018 року з 16 по 17 годину відбудеться "гаряча" телефонна лінія з міським головою Сергієм Павловичем Соломахою. Охочих просимо телефонувати на номер (05355) 5-25-01

     
     
Скликається сесія

21 листопада 2018 року о 09.00 у залі засідань міської ради скликається сорок перша сесія міської ради сьомого скликання. На розгляд сесії винесено питання:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net