Военкомат
Бюджет 2018 року
2018-01-02

Інформація про підсумки виконання міського бюджету за I півріччя 2018 року

 

За І півріччя 2018 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 115,7 відсотка, при плані – 93475,1 тис. грн. надійшло – 108109,3 тис. грн., понад план отримано – 14634,2 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 16454,9 тис. грн., або 118,0 відсотків.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – червень 2018 року надійшло 89885,5 тис. грн., що на 2213,8 тис. грн., або 2,5 відсотка більше планових показників та на 9036,5 тис. грн., або 111,2 відсотка більше відповідного періоду минулого року.

Перевиконання пов’язане з внесенням змін до бюджетного законодавства та інших чинників, а саме:

- зростання мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року -3723 грн., що дало змогу збільшити надходження проти відповідного періоду минулого року по податку на доходи фізичних осіб на 5852,6 тис. грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 1842,3 тис. грн. та єдиного податку на 1353,1 тис. грн.. ;

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах :

  • податку на доходи фізичних осіб - 50515,4 тис. грн., або 56,2 %;
  • платі за землю - 12561,6 тис. грн., або 14,0 %;
  • єдиному податку - 10658,2 тис. грн., або 11,9 %;
  • акцизному податку - 7122,6 тис. грн., або 7,9 % ;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 4937,1 тис. грн., або 5,5 %;
  • плата за надання інших адміністративних послуг – 1518,3 тис. грн., або 1,7 %.

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 6699,4 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 3031,2 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 2392,6 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 1875,4 тис. грн.

 

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 137813,4 тис. грн., а саме: субвенція з державного бюджету на надання пільг та субсидій населенню на енергоносії – 91046,1 тис. грн., освітня субвенція – 23164,5 тис. грн., допомога сім’ям з дітьми – 21919,5 тис. грн., дітям - сиротам – 126,7 тис. грн., надання державної підтримки особам з особливими потребами – 107,6 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ – 25,5 тис. грн., з обласного бюджету інші субвенції – 238,3 тис. грн. та з інших районів субвенції на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів 221,9 тис. грн., в тому числі: від Миргородського району – 72,9 тис. грн., Білоцерківської сільської ради – 54,0 тис. грн., В. Багачанської сільської ради – 54,0 тис. грн., В.Сорочинський сільський ради – 21,0 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн.

Понад план отримано субвенцію з державного бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб – 485,4 тис. грн.

Недоотримано субвенцію з державного бюджету – 3403,6 тис. грн., з обласного бюджету інші субвенції – 14,8 тис. грн. та інших районів – 27,6 тис. грн.

 

До спеціального фонду за І півріччя 2018 року надійшло 18223,8 тис. грн., що більше плану на 12420,4 тис. грн. і становить 314,0 відсотків та більше відповідного періоду минулого року на 7421,4 тис. грн., або 168,7 відсотка.

Понад планові показники отримано виконавчим комітетом міської ради як власні надходження у вигляді грантових коштів від Європейського Союзу в сумі 323 506 Євро на загальну суму 10 580 017, 22 грн. Це пов’язане з реалізацією проекту Європейського Союзу „Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті (МО.GE.DI.CO)” в рамках програми Європейського Союзу „Угода Мерів – Демонстраційні проекти 2” спільно з Фундацією польсько – української співпраці ПАУСІ від 21.09.2012 року.

За І півріччя 2018 року до бюджету розвитку надійшло – 5548,8 тис. грн., а саме кошти від продажу чотирьох земельних ділянок несільськогосподарського призначення площею 3,1га

на суму – 5409,4 тис. грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 80,7 тис. грн. та кошти від продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського призначення – 58,6 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку перевиконано на 2430,8 тис. грн. і становить 178,0 відсотка. Це менше на 2003,0 тис. грн., або 73,5 % проти відповідного періоду минулого року.

 

Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 228 694,3 тис. грн. або 83,1 відсотка до плану на 1 півріччя 2018 року з урахуванням змін, з них: за загальним фондом проведено видатків на суму 211 553,1 тис. грн., або 92,4 відсотка, за спеціальним фондом – 17 141,2 тис. грн. або 37,1 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджету, обсяг видатків по загальному фонду до плану на І півріччя 2018 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 118 487,7 тис. грн. (95,3%);
  • освіта – 60 109,5 тис. грн. (88,2%);
  • органи місцевого самоврядування – 16 648,8 тис. грн. (92,2%);
  • культура і мистецтво – 3 033,1 тис. грн. (90,2%);
  • фізкультура і спорт – 2 005,3 тис. грн. (75,4 %);
  • охорона здоров’я – 65,7 тис. грн. (45,0%);
  • житлово-комунальне господарство – 7 015,9 тис. грн. (91,6%);
  • поточний ремонт доріг – 3 684,2 тис. грн. (99,6%);
  • інші видатки – 502,9 тис. грн. (61,3%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 83 586,4 тис. грн., тобто 36,5 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 73 462,3 тис. грн. (32,1% всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 4 135,6 тис. грн. (1,8% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 5 988,5 тис. грн. (2,6% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І півріччя 2018 року було освоєно 14 841,0 тис. грн., що становить 34,1 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 4 003,2 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 3 076,5 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду, благоустрою та придбання основних засобів – 7 761,3 тис. грн.

 

Станом на 01.07.2018 року має місце кредиторська заборгованість по державному бюджету на надання пільг і субсидій населенню в сумі 14 867,4 тис. грн.

 

Інформація про підсумки виконання міського бюджету за I квартал 2018 року

 

За І квартал 2018 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 102,7 відсотка, при плані – 43695,4 тис. грн. надійшло – 44881,3 тис. грн., понад план отримано – 1185,9 тис. грн. Це більше проти відповідного періоду минулого року на 5261,8 тис. грн., або 113,3 відсотка.

 

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – березень 2018 року надійшло 42665,3 тис. грн., що на 1146,0 тис. грн., або 2,8 відсотка більше планових показників та на 5221,5 тис. грн., або 113,9 відсотка більше відповідного періоду минулого року.

Перевиконання пов’язане з внесенням змін до бюджетного законодавства та інших чинників, а саме:

- зростання мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року -3723 грн., що дало змогу збільшити надходження проти відповідного періоду минулого року по податку на доходи фізичних осіб на 2930,2 тис. грн. та єдиного податку на 1219,2 тис. грн.. ;

З усіх податків та платежів до загального фонду виконано затверджені планові показники.

Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах :

  • податку на доходи фізичних осіб – 23151,5 тис. грн., або 54,3 %;
  • єдиному податку - 6198,5 тис. грн., або 14,5 %;
  • платі за землю - 6052,1 тис. грн., або 14,2 %;
  • акцизному податку – 3324,1 тис. грн., або 7,8 % ;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1984,2 тис. грн., або 4,7 %;
  • інших надходженнях – 685,7 тис. грн., або 1,6 %.

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 3167,3 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 1094,7 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 885,2 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 729,8 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 74447,8 тис. грн. В повному обсязі надійшла субвенція з державного бюджету на надання пільг та субсидій населенню на енергоносії – 54331,6 тис. грн., освітня субвенція – 8686,8 тис. грн. та з інших районів субвенції на обслуговування центру реабілітації дітей – інвалідів 144,5 тис. грн., в тому числі: від Білоцерківської сільської ради – 54,0 тис. грн., В. Багачанської сільської ради – 36,0 тис. грн., Миргородського району – 34,5 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн.

Понад план отримано субвенцію з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 53,8 тис. грн.

Недоотримано субвенцію з державного бюджету - 1372,6 тис. грн., а саме допомоги сім’ям з дітьми – 1357,9 тис. грн. та дітям-сиротам – 14,7 тис. грн. та з обласного бюджету інші субвенції – 14,7 тис. грн..

 

До спеціального фонду за І квартал 2018 року надійшло 2216,0 тис. грн., що більше плану на 39,8 тис. грн. і становить 101,8 відсотка та більше відповідного періоду минулого року на 40,3 тис. грн., або 101,9 відсотка.

За І квартал 2018 року до бюджету розвитку надійшло – 753,6 тис. грн., а саме кошти від продажу трьох земельних ділянок несільськогосподарського призначення площею 900 м2 на суму – 750,1 тис. грн. та кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 3,5 тис. грн. Планові показники бюджету розвитку недовиконано на 90,4 тис. грн. і становить 89,3 відсотка. Це менше на 99,7 тис. грн., або 88,3 % проти відповідного періоду минулого року.

 

Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 113 657,5 тис. грн. або 79,1 відсотка до плану на 1 квартал 2018 року з урахуванням змін. З них: за загальним фондом проведено видатків на суму 107 689,5 тис. грн., або 89,8 відсотка, за спеціальним фондом – 5 968,0 тис. грн. або 25,1 відсотка.

Фінансування головних розпорядників бюджетних коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків по загальному фонду до плану на І квартал 2018 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 68 473,8 тис. грн. (97,2%);
  • освіта – 25 455,2 тис. грн. (81,4%);
  • органи місцевого самоврядування – 7 948,8 тис. грн. (85,5%);
  • житлово-комунальне господарство - 2 824,3 тис. грн. (65,8%);
  • культура і мистецтво – 1 503,8 тис. грн. (86,1%);
  • фізична культура і спорт – 991,3 тис. грн. (80,9%);
  • інші – 492,3 тис. грн. (42,8%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 37 664,2 тис. грн., тобто 33,1 відсотка всіх видатків, в тому числі на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 32 058,3 тис. грн. (28,2 % всіх видатків);
  • продукти харчування та медикаменти – 2 177,8 тис. грн. (1,9% всіх видатків);
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 3 428,1 тис. грн. (3,0% всіх видатків).

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І квартал 2018 року було освоєно 4 926,6 тис. грн., що становить 22,0 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 1 867,0 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 384,2 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду – 2 675,4 тис. грн.

Станом на 01.04.2018 року має місце кредиторська заборгованість по субвенції з державного бюджету на надання пільг, субсидій та допомог пільговим категоріям громадян в сумі 45 625,4 тис. грн.

 


 

Пояснювальна записка до бюджету міста Миргород на 2018 рік

 

Показники бюджету міста на 2018 рік розраховано з урахуванням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2018 рік та реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування.

При розрахунку міжбюджетних трансфертів враховано нові підходи до їх формування, розподілу та спрямування.

З урахуванням змін до Бюджетного кодексу України систему балансування замінено системою бюджетного вирівнювання, яка передбачає горизонтальне вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходження на одного жителя. По місту Миргороду середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя міста становить 1 588 грн.

 

Соціально-економічний стан міста та прогноз розвитку на 2018 рік

Послідовна реалізація визначених завдань у 2018 році сприятиме підвищенню розвитку регіону, що дозволить забезпечити:

  • приріст валової доданої вартості на 1,3 %, а обсягів промислового виробництва – на 3,0 %;
  • обсяг виробництва харчової промисловості – на 3,2 %;
  • освоєння капітальних інвестицій в обсязі 89,2 млн. грн., що у розрахунку на одну особу населення складе понад 2,3 тис. грн.;
  • зростання середньомісячної заробітної плати очікується на 7,9 % до 6370 грн.
  • роздрібного товарообігу суб’єктів підприємницької діяльності усіх форм власності на 1,0%, який становитиме 649,6 млн. грн.

 

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ

економічного і соціального розвитку міста на 2018 рік

Показник

Один.

виміру

2016р. звіт

2017р. очіку­ване

2018р. прогноз

2018р.

у % до

2017р.

Середньорічна чисельність наявного населення

осіб

40,3

40,0

39,9

99,8

Валова додана вартість у діючих цінах (виходячи із складових на рівні області)*

млн.грн.

699,7

798,6

885,8

110,9

У порівняних цінах, у % до попереднього року

%

106,5

101,0

101,3

-

Обсяг реалізованої промислової продукції (робіт, послуг) у відпускних цінах

млн.грн.

626,1

754,8

847,4

112,3

Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств у цінах 2010 року – всього

млн.грн.

-

-

-

-

у % до попереднього року

%

-

-

-

-

Фінансовий результат великих та середніх підприємств до оподаткування, всього

млн.грн.

65,5

43,2

45,1

104,4

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів з держбюджету)

млн.грн.

140,9

189,6

195,6

103,2

Податкові надходження місцевих бюджетів

млн.грн.

122,6

165,3

179,4

108,5

Роздрібний товарооборот суб’єктів підприємницької діяльності всіх форм власності у діючих цінах

млн.грн.

509,6

587,4

649,6

110,6

у % до попереднього року**

%

107,6

102,0

101,0

-

Обсяг освоєних (використаних) капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування у фактичних цінах

млн.грн.

127,0

65,0

89,2

137,2

у % до попереднього року у порівняних цінах **

%

131,6

46,96

125,9

-

Обсяг освоєних (використаних) капітальних інвестицій у розрахунку на одну особу

грн.

3281,6

1679,6

2304,9

137,2

Обсяг прямих іноземних інвестицій по наростаючому підсумку – всього

млн.дол.США

4,4

4,5

4,5

100,0

у % до попереднього року

%

97,8

102,3

100,0

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій у розрахунку на одну особу

дол.

США

113,7

114,0

114,3

100,3

Кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення

одиниць

25,3

25,7

26,3

102,3

Середньомісячна заробітна плата

грн.

3919

5905

6370

107,9

Ріст середньомісячної заробітної плати до попереднього року

%

108,3

150,7

107,9

-

 

Оцінка надходжень доходів до бюджету міста за січень-листопад 2017 року

Бюджет міста за доходами (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2017 року виконано в сумі 173616,8 тис .грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів збільшилися на 46156,7 тис. грн.

До загального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за 11 місяців 2017 року надійшло - 159402,7 тис. грн., що на 40715,1 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року, ріст складає 134,3 відсотка.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб, питома вага яких в загальному фонді становить 53,5 відсотка, склали 85 232,0 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження податку збільшилося на 25 698,8 тис. грн. (143,2 %).

Надходження земельного податку склали 23 956,7 тис. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 2 642,5 тис. грн., або 112,4 відсотка.

Єдиного податку за січень-листопад 2017 року надійшло 18 933,8 тис. грн., що складає 10 відсотків загального фонду, це більше надходжень відповідного періоду минулого року на 4 948,3 тис. грн., або 135,4 відсотка.

Фактичне надходження акцизного податку за січень – листопад 2017 року становить 13 465,9 тис. грн., що на 2 505,5 тис. грн. більше показника відповідного періоду минулого року.

Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло 8 471,4 тис. грн., що на 3 523,9 тис. грн. (1,7 рази) більше показника відповідного періоду минулого року.

Надходження плати за надання адміністративних послуг склали 2 511,1 тис. грн.

Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 847,3 тис. грн. ( в 1,5 рази)

у зв’язку із збільшення кількості звернень від юридичних та фізичних осіб.

Доходи спеціального фонду (без врахування офіційних трансфертів) за січень-листопад 2017 року складають 14 214,1 тис. грн. Збільшення проти фактичних надходжень за 11 місяців попереднього року становить 5 441,6 тис. грн., або 162,0 відсотка за рахунок надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на 5 096 тис. грн. та пайової участі на розвиток інфраструктури міста на 2 049,8 тис. грн.

 

Оцінка надходжень доходів з урахуванням втрат доходів у результаті наданих міською радою податкових пільг

Втрати бюджету міста в 2017 році від наданих пільг по земельному податку 3 Територіальному вузлу урядового зв’язку очікуються в сумі 528,9 тис. грн.

 

Прогноз показників бюджету міста за основними видами доходів на 2018 рік

Доходна частина міського бюджету сформована відповідно до статей 64,691 та 71 Бюджетного кодексу України, якими визначено перелік доходів, що зараховуються до бюджету міста та з врахуванням Податкового кодексу України.

При прогнозуванні доходної частини бюджету міста на 2018 рік було враховано фактичне виконання дохідної частини за результатами 2015-2016 років та 11 місяців 2017 року.

Відповідно до статей 98–100 Бюджетного кодексу України здійснено горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів.

Прогноз доходів бюджету міста на 2018 рік обраховано в сумі 422 715,1 тис. грн., у тому числі сума доходів:

  1.  загального фонду – 185 000,0 тис. грн.;
  2.  спеціального фонду – 10 599,7 тис. грн.;
  3. трансферти – 227 115,4 тис. грн.

Прогнозний показник надходжень до загального фонду на 2018 рік, без врахування офіційних трансфертів, визначено в сумі 185 000,0 тис. грн., що більше затверджених надходжень 2017 року на 35 000,0 тис. грн., або 123,3 відсотка і складається з:

  1. податкових надходжень – 179 310,0 тис. грн.;
  2. неподаткових –5 690,0 тис. грн.

Основним платежем надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в доходах загального фонду – 55,4 відсотка. Прогнозні надходження податку складуть 102 500,0 тис. грн., що в порівнянні з затвердженими надходженнями за 2017 рік збільшено на 22 500,0 тис. грн., або на 128,1 відсотка і пов’язане з застосуванням єдиної ставки оподаткування доходів фізичних осіб 18 %, а також із підвищенням мінімальної заробітної плати з 1 січня - 3 723 грн. на місяць та прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 1 762 грн.

Місцевих податків і зборів прогнозується отримати у 2018 році в сумі 61 300,0 тис. грн., або 33,1 відсотка загального фонду.

Найбільшу суму прогнозується отримати від плати за землю - 30 000,0 тис. грн., що складає 16,2 відсотка, це більше затверджених надходжень 2017 року на 6 000,0 тис. грн., або 125,0 відсотка. Збільшення надходжень податку на майно (плати за землю) зумовлено зміною ставок земельного податку, скасуванню пільг та введення в дію коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Прогнозна сума єдиного податку на 2018 рік становить 21 500,0 тис. грн., або 11,6 відсотка і збільшується проти затверджених надходжень 2017 року на 2 300,0 тис. грн. за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати. У 2018 році збережено спрощену систему оподаткування для платників єдиного податку, що діє у 2017 році.

Прогнозні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на наступний рік проведено в розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів, і становлять 9 700,0 тис. грн., або 5,2 відсотка, що більше затверджених надходжень поточного року на 1 300,0 тис. грн. і теж пов’язане з зростанням мінімальної заробітної плати.

У 2018 році пропонується зберегти норму, щодо зарахування 13,44 відсотка акцизного податку з пального до місцевих бюджетів. Тому, від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів прогнозується отримати – 15 500,0 тис. грн., що більше затверджених надходжень поточного року на 2 700,0 тис. грн. і пов’язане з збільшенням об’ємів реалізації підакцизної продукції.

 

Інші надходження прогнозуються в сумі 1 800,0 тис. грн.

 

Прогнозна сума плати за надання інших адміністративних послуг становить 2 600,0 тис. грн., або 1,4 відсотка загального фонду і прогнозується майже на рівні поточного року.

Надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прогнозується на 2018 рік відповідно у сумі 520,0 тис. грн. та 110,0 тис. грн.

У 2018 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”.

Прогноз надходжень плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого комунального майна на 2018 рік до міського бюджету очікується в сумі 478,0 тис. грн.

По транспортному податку прогнозується отримати - 55,0 тис. грн. від юридичних установ.

Від туристичного збору прогнозується отримати 45,0 тис. грн.

Податок на прибуток підприємств та частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань у 2018 році зменшено за рахунок зниження бази оподаткування у зв’язку із збільшенням витрат суб’єктів господарювання на оплату праці і прогнозується відповідно у сумі 10,0 тис. грн. та 2,0 тис. грн.

Надходження коштів від адміністративних штрафів прогнозується в сумі 130,0 тис. грн. та плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації – 20,0 тис. грн.

Прогнозний показник надходжень державного мита на 2018 рік складє – 30,0 тис. грн.

Обсяг доходів спеціального фонду прогнозується у сумі – 10599,7 тис. грн., що більше затверджених надходжень 2017 року на 5 241,8 тис. грн., тобто 197,8 відсотка.

Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ – 4 897,7 тис. грн., кошти бюджету розвитку – 5 202,0 тис. грн., цільовий фонд утворений органами місцевого самоврядування – 460,0 тис. грн. та екологічний податок – 40,0 тис. грн.

 

Бюджет розвитку прогнозується в сумі – 5202,0 тис. грн. і складається з:

  • коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 4000,0 тис. грн.;
  • коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 702,0 тис. грн.;
  • коштів від продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 500,0 тис. грн.

 

Офіційних трансфертів у 2018 році прогнозується отримати – 227 115,4 тис. грн.

З державного бюджету до загального фонду планується субвенція в сумі 226 351,8 тис. грн., в т.ч.

  • освітня субвенція – 37604,9 тис. грн.;
  • субвенції на здійснення державних програм соціального захисту –

188 746,9 тис. грн., а саме:

- надання пільг та субсидій по енергоносіях – 135 356,2 тис. грн.;

- виплата допомоги сім’ям з дітьми – 53 003,0 тис. грн.;

- дітям-сиротам – 344,7 тис. грн.;

- тверде паливо та скраплений газ – 43,0 тис. грн.;

З обласного бюджету прогнозуються інші субвенції – 602,0 тис. грн.

Крім того, планується субвенція з місцевих бюджетів на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування в сумі 161,6 тис. грн., а саме: від В.Багачанської селищної ради – 54,0 тис. грн., Білоцерківської сільської ради – 54,0 тис. грн., Великосорочинської сільської ради – 21,0 тис. грн., Шишацької районної ради – 20,0 тис. грн., В.Багачанської районної ради – 12,6 тис. грн.

 

Видаткова частина міського бюджету обрахована з урахуванням прогнозних фінансових ресурсів та планується в обсязі 422 513,1 тис. грн., в тому числі: за рахунок власних доходів - 195 397,7 тис. грн., що більше на 40 821,2 тис. грн., або на 26,4 відсотка в порівнянні з затвердженими показниками 2017 року.; за рахунок міжбюджетних трансфертів - 227 115,4 тис. грн., а саме: освітня субвенція – 37 604,9 тис. грн., субвенції з державного бюджету на соціальні виплати населенню – 188 746,9 тис. грн., субвенції з обласного бюджету - 602,0 тис. грн. та субвенції з інших районів на утримання Центру реабілітації дітей - інвалідів – 161,6 тис. грн.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування, передбачаються за рахунок коштів загального фонду міського бюджету в сумі 32 418,2 тис. грн., в тому числі на реалізацію програми забезпечення діяльності депутатів Миргородської міської ради - 100,0 тис. грн.

Видатки на утримання закладів освіти заплановані в сумі 120 089,7 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду – 107 995,2 тис. грн., спеціального фонду – 12 094,5 тис. грн., з них: видатки бюджету розвитку 8 000,0 тис. грн., за рахунок власних надходжень - 4 094,5 тис. грн.

Із загального обсягу видатків загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями передбачено 89 060,8 тис. грн., в тому числі за рахунок коштів освітньої субвенції – 37 604,9 тис. грн. педагогічному персоналу загальноосвітніх навчальних закладів.

Видатки загального фонду на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано в сумі 10 507,7 тис. грн.

На виконання Комплексної програми розвитку освіти міста передбачаються видатки на підвіз учнів до шкіл міста із віддалених мікрорайонів в сумі 249,9 тис. грн., на виявлення талановитих і обдарованих дітей та забезпечення матеріального заохочення переможців та призерів учнівських олімпіад та конкурсів - 230,0 тис. грн.

 На забезпечення Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО планується спрямувати 962,0 тис. грн. для безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

За рахунок коштів, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку, видатки складають 8 000,0 тис. грн. на капітальний ремонт закладів освіти.

 

Обсяг видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення за рахунок коштів міського бюджету передбачений у сумі 14 155,7 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 13 530,7 тис. грн., спеціальному фонду – 625,0 тис. грн., з яких: за рахунок власних надходжень 325,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку - 300,0 тис. грн.

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями заплановані в обсязі 8 463,5 тис. грн. відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру І тарифного розряду на 2018 рік.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі 362,5 тис. грн.

Передбачаються видатки на виконання міських програм: соціального захисту населення в сумі 3 889,2 тис. грн., соціального захисту дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 46,5 тис. грн., забезпечення соціальним житлом дітей - сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування - 18,8 тис. грн. та допомоги громадянам міста, які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації - 30,0 тис. грн.

На виконання Комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО – 160,0 тис. грн. для надання одноразових грошових допомог та пільг на житлово–комунальні послуги та забезпечення воїнів-миргородців необхідним в зоні проведення АТО військовим спорядженням, одягом та амуніцією.

На центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді заплановані кошти в сумі 1 140,8 тис. грн. та на проведення заходів 40,0 тис. грн.

Плануються видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 7 045,7 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду міського бюджету - 6 420,6 тис. грн., за рахунок спеціального фонду - 625,0 тис. грн., а саме: на проведення капітального ремонту приміщення 300,0 тис. грн. та видатки за рахунок власних надходжень 325,0 тис. грн.

На центр реабілітації дітей–інвалідів планується спрямувати 1 460,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок субвенцій з інших районів - 161 ,6 тис. грн.

Видатки міського бюджету по галузі “Культура і мистецтво” пропонуються в сумі 14 929,0 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 11 461,0 тис. грн., по спеціальному - 3 468,0 тис. грн. (видатки за рахунок власних надходжень – 468,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку на капітальні ремонти закладів культури - 3 000,0 тис. грн.).

Видатки загального фонду на заробітну плату з нарахуваннями по установах культури передбачені в сумі 9 995,5 тис. грн., відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати на 2018 рік.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв плануються в сумі - 827,0 тис. грн.

На заходи культурно – мистецького напрямку - 435,0 тис. грн., в тому числі на стимулювання талановитих і обдарованих дітей та молоді міста - 70,0 тис. грн.

На утримання спортивних закладів та реалізацію програм та заходів в галузі передбачено 5 586,7 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 4 576,5 тис. грн., спеціальному фонду - 1010,2 тис. грн., з яких видатки за рахунок власних надходжень 10,2 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку на капітальний ремонт фасадів та мощення будівлі стадіону “Старт” - 1000,0 тис. грн.

Зокрема, на реалізацію програм передбачено кошти в сумі 440,0 тис. грн., в тому числі та на заохочення переможців та призерів спортивних змагань - 70,0 тис. грн.

На утримання дитячо-юнацької спортивної школи заплановано 3 913,5 тис. грн., та на фінансову підтримку спортивних організацій 223,0 тис. грн.

На благоустрій міста у 2018 році планується виділити кошти в сумі 12 000,0 тис. грн., в тому числі: по загальному фонду – 10 000,0 тис. грн. та спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку у сумі 2 000,0 тис. грн.

Передбачаються кошти на капітальний ремонт житлового фонду міста у сумі 308,0 тис. грн.

На будівництво та реконструкцію об’єктів у місті за рахунок коштів бюджету розвитку передбачено 12 678,0 тис. грн., в тому числі: на реалізацію проекту Європейського Союзу “Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород (МО.GE.DI.CO)” - 5 000,0 тис. грн.

 

На фінансування робіт, пов’язаних з ремонтом, реконструкцією та утриманням інфраструктури доріг передбачені кошти в сумі 4 500,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів загального фонду – 3 500,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку – 1 000,0 тис. грн.

Плануються видатки на поліпшення технічного стану та благоустрою прибережної зони річки Хорол на загальну суму 4 082,0 тис. грн., за рахунок коштів бюджету розвитку.

Передбачається обсяг резервного фонду міського бюджету в сумі 811,2 тис. грн.

На міську програму у сфері регулювання земельних відносин у м. Миргороді на 2018 рік спрямовується 1 280,0 тис. грн. за рахунок коштів бюджету розвитку, з них на розробку проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронних зон на території м. Миргород - 1 200,0 тис. грн.

Проектом бюджету планується виділення коштів на поповнення статутного капіталу для КП “Спецкомунтранс” в сумі 4 700,0 грн.

Заплановані видатки на реалізацію наступних програм, а саме: підтримка діяльності органів самоорганізації населення – 321,5 тис. грн., інформування громади міста про діяльність органів самоврядування та висвітлення життя громади через радіо та телебачення – 1 100,0 тис. грн., розвитку міського пасажирського транспорту - 45,2 тис. грн.

Передбачаються видатки в сумі 7,0 тис. грн. на погашення відсотків по кредиту отриманого від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО).

Планується субвенція обласному бюджету Полтавської області в сумі 3 652,0 тис. грн. для ОКВПТГ “Миргородтеплоенерго” на реалізацію програми “Модернізація теплового району “Авіамістечко” в м. Миргород Полтавської області” в рамках програми DemoUkrainaDH у співпраці з НЕФКО.

Передбачається обсяг цільового фонду міської ради в сумі 460,0 тис. грн. та обсяг коштів за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища 40,0 тис. грн.           

За рахунок субвенцій з обласного бюджету заплановано видатки в сумі 602,0 тис. грн., в тому числі: на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни - 34,4 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 217,2 тис. грн., на встановлення телефонів інвалідам I і II груп - 0,5 тис. грн., на санаторно курортне оздоровлення членів сімей загиблих ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції, загиблих воїнів - інтернаціоналістів, осіб, які загинули або померли під час участі у Революції Гідності, та учасників - добровольців антитерористичної операції - 50,0 тис. грн. та на відшкодування частини вартості путівки дитячим закладам оздоровлення та відпочинку за надані послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми - 299,9 тис. грн.

Обсяг видатків на соціальний захист населення, за рахунок субвенцій з державного бюджету передбачається в сумі 188 746,9 тис. грн., а саме:

  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот на 2018 рік - 135 356,2 тис. грн.
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу - 43,0 тис. грн.
  • Субвенція на надання допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та тимчасової допомоги дітям - 53 003,0 тис. грн.
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях, грошового забезпечення батькам–вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною” та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя - 344,7 тис. грн.

В бюджеті заплановані кошти в сумі 202,0 тис. грн. на виконання боргових зобов’язань по зовнішньому запозиченню, а саме: погашення тіла кредиту, отриманого від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) у попередніх роках.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Де у Миргороді вимкнуть світло?

Планові відключення електропостачання з 16 по 19 жовтня 2018 року:

     
     
Графік роботи ЦНАП

Центр надання адміністративних послуг знаходиться за адресою: м. Миргород, вул.Гоголя 171/1.

 

     
     
Запрошення до участі в конкурсі-запиті цінової пропозиції

Запрошення до участі в конкурсі-запиті цінової пропозиції: проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності:

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Міста побратими

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01, факс: (05355) 5-22-21 E-mail: mmrada@ukr.net