Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Планове засідання виконкому
2019-07-23

23 липня відбулося планове засідання виконкому. На порядок денний було винесено питання виконання міського бюджету за I півріччя 2019 року та стан роботи відділу реєстрації місця проживання громадян, відділу реєстрації прав на нерухоме майно та відділу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

По першому питанню доповідав начальник фінансового управління Сергій Скляр. Він зазначив, що за І півріччя 2019 року бюджет міста (без врахування офіційних трансфертів) виконано на 106,9 відсотка: надійшло 115 671,1 тис. грн.

До загального фонду міського бюджету (без врахування офіційних трансфертів) за січень – червень 2019 року надійшло 112 052,0 тис. грн. Найбільші суми по загальному фонду до бюджету міста у звітному періоді отримано по наступних джерелах:

  • податку на доходи фізичних осіб – 62995,6 тис. грн., або 56,2 %;
  • платі за землю – 15866,4 тис. грн., або 14,2 %;
  • єдиному податку – 14305,7 тис. грн., або 12,8 %;
  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 8524,7 тис. грн., або 7,6 %;
  • акцизному податку – 6576,4 тис. грн., або 5,9 % ;
  • плата за надання інших адміністративних послуг – 1407,8 тис. грн., або 1,3 %.

Основними платниками податків і зборів до бюджету міста є такі підприємства: ПрАТ “Миргородкурорт” – 8612,0 тис. грн., Регіональна філія „Південна залізниця” ПАТ „ Українська залізниця” – 3812,3 тис. грн., ПАТ „Миргородський завод мінеральних вод” – 2825,0 тис. грн., ПАТ «Армапром» - 2146,6 тис. грн.

За звітний період отримано офіційних трансфертів по загальному фонду – 97 298,5 тис. грн. Недоотримано субвенцію з державного бюджету – 7209,3 тис. грн., з обласного бюджету інші субвенції – 31,3 тис. грн. та інших районів – 84,2 тис. грн.

До спеціального фонду за І півріччя 2019 року надійшло 3619,1 тис. грн., що більше плану на 432,6 тис. грн. і становить 113,6 відсотків.

За І півріччя 2019 року до бюджету розвитку надійшло 560,2 тис. грн., а саме кошти від продажу чотирьох земельних ділянок несільськогосподарського призначення площею 3,1 га на суму – 310,3 тис. грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури – 203,8 тис. грн. та кошти від продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського призначення – 46,1 тис. грн. Планові показники  бюджету розвитку перевиконано на 260,2 тис. грн. і становить 186,7 відсотка. Крім того до спеціального фонду бюджету розвитку в повному обсязі надійшла субвенція з обласного бюджету – 1450,0 тис. грн.

Виконання видаткової частини міського бюджету за звітний період становить 205 754,1 тис. грн. або 79,7 відсотка до плану на 1 півріччя 2019 року з урахуванням змін, з них: за загальним фондом проведено видатків на суму 183 305,3 тис. грн., або 89 відсотків, за спеціальним фондом – 22 448,9 тис. грн. або 43,1 відсотка.

Фінансування головних розпорядників коштів у звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань та наявних фінансових ресурсів.

У розрізі основних галузей бюджету, обсяг видатків по загальному фонду до плану на І півріччя 2019 року становить:

  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 64 849,8 тис. грн. (88,7%);
  • освіта – 70 864,9 тис. грн. (90,3%);
  • органи місцевого самоврядування – 20 135,0 тис. грн. (93,8%);
  • культура і мистецтво – 3 655,5 тис. грн. (88,2%);
  • фізкультура і спорт – 2 450,4 тис. грн. (76,1 %);
  • охорона здоров’я – 1 145,5 тис. грн. (73,0%);
  • житлово-комунальне господарство – 9 226,6 тис. грн. (79,0%);
  • поточний ремонт доріг – 2 562,8 тис. грн. (86,0%);
  • міжбюджетні трансферти - 8 207,3 тис. грн. (100%)
  • інші видатки – 207,5 тис. грн. (26,7%).

На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано кошти загального та спеціального фондів в обсязі 98 266,0 тис. грн., тобто 47,8 відсотка всіх видатків.

По спеціальному фонду за рахунок коштів бюджету розвитку за І півріччя 2019 року було освоєно 19 412,9 тис. грн., що становить 39,5 відсотка до плану. Дані кошти були використані на:

  • будівництво та реконструкцію об’єктів міста – 2 682,6 тис. грн.;
  • проведення робіт, пов’язаних з реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування – 8 443,4 тис. грн.
  • інші капітальні видатки на капітальний ремонт закладів бюджетної сфери, житлового фонду, благоустрою та придбання основних засобів –  8 286,9 тис. грн.

По загальному фонду станом на 01.07.2019 року  кредиторська  заборгованість становить 8,8 тис. грн. по державному бюджету на надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

Про стан роботи відділу реєстрації прав на нерухоме майно доповідала начальник відділу Світлана Яковенко.

За перше півріччя 2019 року працівниками відділу опрацьовано 2412 заяв. З них:

  • про державну реєстрацію права власності – 812 заяв;
  • про державну реєстрацію іншого речового права – 1224 заяви;
  • про державну реєстрацію обтяжень – 21 заява;
  • про внесення змін – 57 заяв.

Відділом отримано коштів адміністративного збору 251 950 грн та 3840 гривень сплати за проведення державної реєстрації за скороченими термінами.

Також державними реєстраторами постійно проводиться робота по оформленню справ та впорядкуванню їх в архіві, а також  направлення оформлених справ до інших органів, які здійснюють зберігання реєстраційних справ.

Із станом роботи відділу реєстрації місця проживання громадян ознайомила в.о. начальника Тетяна Канцибер.

За 6 місяців 2019 року відділом було здійснено:

  • реєстрацію місця проживання – 779 осіб;
  • зняття з реєстрації місця проживання – 638 осіб;
  • відновлено адресних реєстраційних карток по заявах (при втраті, новобудова) - 9 шт.,  реєстраційних карток особи при реєстрації місця проживання – 779 шт., адресних реєстраційних карток – 135 шт.;
  • проведений розгляд 19 заяв осіб щодо перейменування вулиць (згідно рішень виконкому, міської ради);
  • одночасне внесення змін персональних даних (по заявам мешканців)  до двох реєстрів – 502 шт.;
  • надано спеціалістами роз'яснень, консультацій на особистих прийомах близько 960  мешканцям.

Про стан роботи відділу  реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань звітувала в.о. начальника відділу Наталія Піскун.

 За 2018 рік та перше півріччя 2019 року державними реєстраторами було проведено 2826 реєстраційних дій в тому числі :

  • державну реєстрацію 51 юридичної особи та 840 фізичних осіб-підприємців;
  • зареєстровано 258 змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи;
  • зареєстровано 564 змін до відомостей про фізичну особу-підприємця;
  • проведено  державну реєстрацію припинення  38 юридичних осіб та внесено до Єдиного державного реєстру 20 рішень про припинення юридичної особи;
  • припинено підприємницьку діяльність 579 фізичних осіб-підприємців;
  • внесено до Єдиного державного реєстру  33 записів  про початок спрощеної процедури припинення юридичних осіб;
  • внесено до Єдиного державного реєстру 17 записів про зупинення спрощеної процедури припинення юридичних осіб;
  • включення до Єдиного державного реєстру  відомостей про  7 юридичних осіб;
  • видано 419 витягів з Єдиного державного реєстру.

Внаслідок діяльності відділу за вказаний період до місцевого бюджету надійшло більше 158 тис. грн.

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ
     
Скликається позачергова сесія

29 березня о 14.00 відбудеться 49 позачергова сесія 

     
     
До уваги ВПО!

Гуманітарна допомога для ВПО

     
     
Закінчення опалювального сезону

Про закінчення опалювального сезону 2023-2024 років на території Миргородської міської територіальної громади

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]