Цивільний захист Карта укриттів

Військомат Центр зайнятості АМУ Захист прав споживачів
Акценти сесійного засідання
2017-04-11

11 квітня відбулося засідання 23-ї сесії міської ради. Депутати розглянули та ухвалили рішення з понад 20 питань, прийнятих за основу в роботі сесійного засідання, та тестували систему електронного голосування. Вів засідання міський голова Сергій Соломаха.

Із подання начальника фінансового управління Сергія Скляра було вносено питання про внесення змін до показників міського бюджету на 2017 рік. Вільні залишки загального фонду міського бюджету в сумі 6 031 400 грн. та залишок коштів на початок року спеціального фонду по фонду охорони навколишнього природного середовища 8 795 грн. розподілили головним розпорядникам бюджетних коштів, а саме:

  • управлінню соціального захисту населення міської ради - 31 400 грн.,
  • відділу житлово-комунального господарства міської ради – 1 008 795 грн.,
  • відділу капітального будівництва міської ради - 5 000 000 грн., з них: на поточний ремонт доріг - 550 000 грн., на капітальні видатки - 4 450 000 грн., а саме: на капітальний ремонт доріг та тротуарів - 450 000 грн., на реконструкцію мосту через р. Хорол - 2 000 000 грн.

Варто зауважити, що реконструкція мосту через річку Хорол розпочалася  в 2015 році і фінансується з трьох джерел: державного фонду регінального розвитку, обласного та міського бюджетів. Станом на квітень  2017 року  планові видатки складають:   ДФРР-  17 073 668  грн.,обласний  - 2 000 000 грн.,  міський  -  9 772 400 грн.

Вільні залишки також спрямували на модернізацію спортивних об'єктів. На реконструкцію стадіону “Старт” сесійним рішенням виділили 700 000 грн., на будівництво спортивного майданчика на території стадіону “Старт” - 700 000 грн., на будівництво спортивного майданчика на території ЗОШ № 9 - 600 000 грн.

Інше ухвалене рішення дало старт перезавантаженню організації фізичної культури і спорту. Оскільки вже давно рівень спортивної культури миргородців не влаштовував ні владу ні громаду. Реорганізація цієї структури стане початком нового підходу до розвитку спорту в місті.

Розпочав депутатський корпус і роботу по збереженню асфальтного покриття доріг. Для підвищення рівня безпеки дорожнього руху та збереження дорожнього полотна рух вантажного автомобільного транспорту, повна маса якого перевищує 16 тонн, заборонено по вулицях Гоголя, Тичини, Харківка, Сорочинська, Миргородських дивізій, Шляховиків, крім спеціалізованого автотранспорту міських комунальних служб.

Тим часом проїзд транзитного вантажного автотранспорту здійснюватиметься по Київській, Раскової, Робітничій, Петрівській, Багачанській. З метою оптимізації перевезень даним рішенням зобов'язали суб’єктів господарювання усіх форм власності, які здійснюють на території міста торговельну діяльність і використовують вантажний автотранспорт, повною масою більше16 тонн, утворити транспортно – логістичні центри. Також доручили КП «Спецкомунтранс» розробити зміни до схеми організації дорожнього руху в місті та встановити відповідні обмежувальні та попереджувальні дорожні знаки.

У перспективі депутати домовилися продовжити доопрацьовувати це питання, щоб  від руху вантажного транспорту  якомога менше страждали мешканці, будинки яких знаходяться поблизу об'їзних доріг, та мінімізувати руйнування дорожнього полотна від вантажного автотранспорту.

ОГОЛОШЕННЯ
     
Потреба у працівниках

Потреба у працівниках на 23 квітня 2024 року

     
     
Сплачуємо борги до бюджету громади

Переліки боржників до бюджету громади станом на 1 квітня 2024 року

     
     
До уваги ВПО!

БФ "Карітас Полтава" у рамках проєкту «Багатосекторна допомога постраждалим від війни людям в Україні» розпочинає реєстрацію на надання субсидій на оренду житла терміном на 6 місяців.

     
Архів оголошень
Poll ID 0 does not exist.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Міста побратими

Миргородський відділ поліції

КП Тепловодсервіс

КП Миргородська управляюча компанія

Полтавська обласна рада

Полтавська ОДА

МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37600, м. Миргород, вул. Незалежності, 17, Тел.: 5-25-01,
E-mail: [email protected]